Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
Dezumidificator si purificator AlecoAir D35 KOSMO 35 l /24h WiFi

Hornbach: Vanzarile de masini electrice au crescut cu 5% in acest an

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2015-12-10

Hornbach: Vanzarile de masini electrice au crescut cu 5% in acest an
Programul „Rabla la masini electrice si cu acumulatori” continua pana pe 2 ianuarie 2016
Recomandari de cadouri pentru Craciun

Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, masinile electrice devin, treptat, un produs nelipsit din casele romanilor, acest lucru fiind demonstrat si de cresterea vanzarilor pe aceasta categorie cu 5% in acest an. Din acest motiv, Hornbach continua programul „Rabla la masini electrice si cu acumulatori” in toate magazinele din tara.


Astfel, masinile de gaurit, masinile de insurubat cu acumulator si polizoarele unghiulare ocupa primele locuri in topul celor mai solicitate produse, acestea fiind necesare atat in proiectele de constructii din interiorul locuintei, cat si din gradina. Totodata, sustine compania, romanii apeleaza la masinile electrice si in cazurile punctuale de remediere, reconditionare sau mici reparatii.

„Avand in vedere diversitatea proiectelor in care masinile electrice se pot dovedi utile, cele mai importante criterii de achizitionare pentru produsele din aceasta categorie devin calitatea si durabilitatea”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach.

Potrivit afirmatiilor acestuia, aproximativ 20% din totalul vanzarilor de masini electrice sunt generate de produse din marca proprie Pattfield, fie destinate unui regim de utilizare tip hobby, cat si semiprofesional sau profesional.

Programul ”Rabla la masini si acumulatori” continua

„Cresterea vanzarilor pe acest segment a fost determinata si de programul "Rabla la masini si acumulatori". Devenit deja o traditie in magazinele Hornbach, si anul acesta organizam, in toate magazinele noastre, puncte de colectare pentru a facilita reciclarea masinilor vechi”, a completat reprezentantul companiei.

programul-rabla-masini-electrice-hornbach


In acest fel, pana pe 2 ianuarie 2016, clientii care vor preda un echipament folosit, vor primi o reducere de 100 de lei, ce poate fi utilizata la achizitionarea unei masini electrice marca Worx.

In urma succesului inregistrat prin aceasta campanie in anii anteriori, Hornbach mizeaza si de aceasta data pe o crestere a vanzarilor in cadrul acestei actiuni. Astfel, pentru acest an, estimarile vizeaza strangerea a cca. 6.000 de produse, avand in vedere si sporirea numarului de puncte de colectare prin deschiderea magazinului din Sibiu.

Pe langa produsele din gama Worx, clientii mai pot alege din magazinele Hornbach si masini electrice de la producatori precum Pattfield, Einhell, Bosch, Hitachi, Makita, DeWalt, Proxxon. Acestia beneficiaza, de asemenea, de servicii de consiliere profesionala, atat in alegerea masinii, cat si in selectarea articolelor complementare, precum echipamente de protectie, prelungitoare, etc.

Recomandari de cadouri pentru Craciun

Tot in luna decembrie, pe langa programul „Rabla la masini si acumulatori”, in toate cele sase magazine Hornbach, clientii vor putea gasi si o expozitie de aranjamente florale speciale de Craciun.

Toate cele 10 tipuri de aranjamente puse la dispozitia clientilor au la baza hibrizi de Orhidee Phalaenopsis, una dintre cele mai apreciate plante din magazinele Hornbach pe parcursul anului, insa fiecare vas in care acestea sunt expuse, precum si accesoriile aferente, sunt diferite.

„Am remarcat de-a lungul anilor ca romanii tind sa isi indrepte atentia catre culorile traditionale, cu precadere rosul, motiv pentru care Steaua Craciunului este una dintre cele mai cautate plante de sezon, imediat dupa bradul natural”, a afirmat Mugurel-Horia Rusu.

Gradina_Hornbach


Disponibila intr-o paleta bogata de culori – rosu, roz, crem sau chiar mixuri de doua culori, Steaua Craciunului ajunge la maturitate chiar in luna decembrie, devenind astfel un cadou potrivit pentru cei dragi. De asemenea, pe langa plantele de sezon, Hornbach vine in atentia clientilor si cu alte recomandari de cadouri, precum coronite de brad natural sau aranjamente cu lumanari.

Despre Hornbach Romania

HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioara.

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. in acest moment, concernul detine 153 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 770 activand in Romania. Tags: hornbach, rabla, masini electrice, vanzari

Vizionari 1038

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Si in perioada celui de-al doilea val de infectii cu coronavirus oamenii cheltuiesc sume semnificativ mai mari pentru a-si infrumuseta casele sau pentru proiectele de renovare. Trendul constant de la izbucnirea pandemiei se reflecta clar in cifrele de afaceri actuale ale Grupului Hornbach
HORNBACH anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna.
Perdelele si draperiile cu modele simple, naturale, in nuante deschise din palete de culori luminoase, care sa asigure o atmosfera intima, sunt cel mai des alese de catre romani pentru decorarea locuintelor.
Potrivit Hornbach, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazinul online este de doua ori mai mare comparativ cu cea din offline iar in valoare absoluta, achizitia medie realizata de romani in shopul online este de cateva sute de lei.
Vopselele simple, in combinatie cu cele decorative, tapetul sau placarile speciale din pluta si lemn sunt unele dintre cele mai folosite metode de amenajare a locuintei de catre romani, potrivit Hornbach unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.