Coronavirus: Hornbach informeaza cu privire la masuri in vederea protejarii clientilor si angajatilor in magazine

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2020-03-19

Coronavirus: Hornbach informeaza cu privire la masuri in vederea protejarii clientilor si angajatilor in magazine

• Magazinele Hornbach raman deschise in Romania 
• Se extind masurile de prevenire a pericolului de infectare 
• Compania face apel si la clienti 

Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus. Hornbach a adoptat in ultimele saptamani diverse masuri pentru cele 6 magazine din Romania si mai face un pas in acest sens.

Siguranta si sanatatea angajatilor si clientilor detin cea mai inalta prioritate“, declara Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach Romania. Compania a adoptat, din proprie initiativa, in ultimele saptamani, primele masuri in magazine pentru o mai buna protectie impotriva infectarii cu Coronavirus SARS-Cov-2, de exemplu a intensificat perioadele de realizare a curateniei, a montat dozatoare cu dezinfectant, a dotat personalul de la case cu manusi si masti si a sensibilizat clientii cu privire la respectarea unei distante sociale mai mari. Evenimentele din magazine, dar si scolarizarile au fost anulate. 

Compania extinde considerabil aceste masuri in prezent. In zona caselor si la intrare in magazin se instaleaza afise cu recomandari privind distanta intre clienti si ruleaza spoturi audio cu aceeasi informatie. 

Facem apel catre clientii nostri de a lua in serios aceste masuri – din interes propriu, dar si pentru sanatatea colegelor si colegilor din magazine. Aceasta situatie deosebita necesita atentie deosebita“, spune Mugurel-Horia Rusu.

coronavirus-magazine-deschise-hornbach

Magazinul online, ca alternativa

Hornbach informeaza clientii asupra posibilitatii de a comanda online, cu livrare la domiciliu, produsele dorite. In contextul actual, exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea comenzilor, cauzate de fluxul mare de cereri din aceasta perioada. Angajatii si partenerii companiei folosesc toate resursele pentru onorarea comenzilor plasate de catre clienti, punand la dispozitie un sortiment de aproximativ 55.000 de produse pe www.hornbach.ro.

Despre grupul Hornbach 

Fondata in anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 160 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit si magazine online, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu). 
 
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. Hornbach le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment, iar consilierea oferita de specialistii companiei direct la raft si serviciile puse la dispozitie in fiecare magazin sunt foarte apreciate.
 
Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), Hornbach isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 21.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

Tags: hornbach, magazine, coronavirus

Vizionari 467

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Si in perioada celui de-al doilea val de infectii cu coronavirus oamenii cheltuiesc sume semnificativ mai mari pentru a-si infrumuseta casele sau pentru proiectele de renovare. Trendul constant de la izbucnirea pandemiei se reflecta clar in cifrele de afaceri actuale ale Grupului Hornbach
HORNBACH anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna.
Perdelele si draperiile cu modele simple, naturale, in nuante deschise din palete de culori luminoase, care sa asigure o atmosfera intima, sunt cel mai des alese de catre romani pentru decorarea locuintelor.
Potrivit Hornbach, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazinul online este de doua ori mai mare comparativ cu cea din offline iar in valoare absoluta, achizitia medie realizata de romani in shopul online este de cateva sute de lei.
Vopselele simple, in combinatie cu cele decorative, tapetul sau placarile speciale din pluta si lemn sunt unele dintre cele mai folosite metode de amenajare a locuintei de catre romani, potrivit Hornbach unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.
Cu ocazia Centenarului Marii Uniri din 1918, HORNBACH organizeaza, in fiecare magazin, actiuni dedicate acestui eveniment. In cadrul acestor manifestari, reprezentanti ai Asociatiei „6 Dorobanti“, echipati in uniforme si costume, vor amenaja un bivuac istorico-militar, care sa recreeze epoca Razboiului cel Mare. 

Alte stiri din “ACTUALITATE”

Leroy Merlin, retailer specializat in constructii, decoratiuni si gradinarit, anunta deschiderea magazinului din municipiul Targoviste, programata pentru 14 mai. Magazinul este situat pe strada Laminorului numarul 93, acesta fiind cea de-a 19-a unitate a retelei din Romania a retailerului francez.
#TotulPentruCasaTa, al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO a adus in prim plan creativitatea si originalitatea celor peste 40 de branduri cu specific home & deco care au participat la acest proiect digital unic pentru industrie.
Aluco, partener Alukönigstahl este prima companie din Romania care a obtinut certificarea pentru aplicarea marcajului CE pe usi de exterior rezistente la foc si etanse la fum
In perioada 8 – 11 aprilie, ROMEXPO organizeaza #TotulPentruCasaTa - un eveniment virtual care reuneste targurile cu tematica home & deco din programul expozitional: Construct - Ambient Expo, Romtherm si Mobila Expo. Manifestarea este gandita ca un ghid digital gratuit al stilurilor de constructie si design interior.