Coronavirus: Hornbach informeaza cu privire la masuri in vederea protejarii clientilor si angajatilor in magazine

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2020-03-19

Coronavirus: Hornbach informeaza cu privire la masuri in vederea protejarii clientilor si angajatilor in magazine

• Magazinele Hornbach raman deschise in Romania 
• Se extind masurile de prevenire a pericolului de infectare 
• Compania face apel si la clienti 

Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus. Hornbach a adoptat in ultimele saptamani diverse masuri pentru cele 6 magazine din Romania si mai face un pas in acest sens.

Siguranta si sanatatea angajatilor si clientilor detin cea mai inalta prioritate“, declara Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach Romania. Compania a adoptat, din proprie initiativa, in ultimele saptamani, primele masuri in magazine pentru o mai buna protectie impotriva infectarii cu Coronavirus SARS-Cov-2, de exemplu a intensificat perioadele de realizare a curateniei, a montat dozatoare cu dezinfectant, a dotat personalul de la case cu manusi si masti si a sensibilizat clientii cu privire la respectarea unei distante sociale mai mari. Evenimentele din magazine, dar si scolarizarile au fost anulate. 

Compania extinde considerabil aceste masuri in prezent. In zona caselor si la intrare in magazin se instaleaza afise cu recomandari privind distanta intre clienti si ruleaza spoturi audio cu aceeasi informatie. 

Facem apel catre clientii nostri de a lua in serios aceste masuri – din interes propriu, dar si pentru sanatatea colegelor si colegilor din magazine. Aceasta situatie deosebita necesita atentie deosebita“, spune Mugurel-Horia Rusu.

coronavirus-magazine-deschise-hornbach

Magazinul online, ca alternativa

Hornbach informeaza clientii asupra posibilitatii de a comanda online, cu livrare la domiciliu, produsele dorite. In contextul actual, exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea comenzilor, cauzate de fluxul mare de cereri din aceasta perioada. Angajatii si partenerii companiei folosesc toate resursele pentru onorarea comenzilor plasate de catre clienti, punand la dispozitie un sortiment de aproximativ 55.000 de produse pe www.hornbach.ro.

Despre grupul Hornbach 

Fondata in anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 160 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit si magazine online, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu). 
 
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. Hornbach le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment, iar consilierea oferita de specialistii companiei direct la raft si serviciile puse la dispozitie in fiecare magazin sunt foarte apreciate.
 
Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), Hornbach isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 21.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

Vizionari 309

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Vopselele simple, in combinatie cu cele decorative, tapetul sau placarile speciale din pluta si lemn sunt unele dintre cele mai folosite metode de amenajare a locuintei de catre romani, potrivit Hornbach unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.
Cu ocazia Centenarului Marii Uniri din 1918, HORNBACH organizeaza, in fiecare magazin, actiuni dedicate acestui eveniment. In cadrul acestor manifestari, reprezentanti ai Asociatiei „6 Dorobanti“, echipati in uniforme si costume, vor amenaja un bivuac istorico-militar, care sa recreeze epoca Razboiului cel Mare. 
HORNBACH Romania deruleaza o campanie de responsabilitate sociala, prin care si-a propus sa sprijine victimele inundatiilor care au afectat Romania luna trecuta.
HORNBACH pune la dispozitia clientilor cele mai noi modele de usi, ce asigura securitatea si confortul locatarilor, precum si un design inovator si atractiv.
HORNBACH pune la dispozitia clientilor sai in luna Iunie o gama completa de articole destinate irigarii rasadurilor, tufelor si gardurilor vii sau a jardinierelor si ghivecelor
Ca in fiecare an, cu ocazia Zilei Internationale a Copiilor, HORNBACH organizeaza ateliere special concepute pentru a stimula creativitatea si pofta de joaca a celor mici.

Alte stiri din “ACTUALITATE”

Xella Romania, producator de sisteme eficiente energetic pentru constructii, a lansat platforma digitala “Planeta YTONG”, un spatiu virtual unde comunitatea de profesionisti se intalneste cu consumatorul, se informeaza corect si colaboreaza eficient, pentru a dezvolta impreuna constructii durabile, sanatoase si performante energetic.
Master Engineering produce in sediul sau din Bucuresti sub brandul Solutii Pompare Fluide, grupuri de pompare a apei. Pe langa solutiile oferite cu produse pentru aplicatii industriale, irigatii, apa uzata, stingere incendiu sau pentru cele rezidentiale, Master Engineering ofera consultanta tehnica necesara identificarii celor mai bune solutii pentru proiectele sau aplicatiile clientului
Xella Romania, producator de sisteme eficiente energetic pentru constructii, a creat un fond de solidaritate dedicat sustinerii comunitatilor locale in lupta impotriva COVID-19, in care a fost directionata in prima etapa suma de 150.000 lei pentru actiuni de sprijin imediat
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.