Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
Dezumidificator si purificator AlecoAir D35 KOSMO 35 l /24h WiFi

HORNBACH inaugureaza Targul de Craciun cu peste 1.000 de produse specifice sarbatorilor de iarna

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2020-11-04

HORNBACH inaugureaza Targul de Craciun cu peste 1.000 de produse specifice sarbatorilor de iarna

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, pastreaza traditia si, pentru al 13-lea an consecutiv, anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna. 

Targul este deschis clientilor incepand cu data de 1 noiembrie 2020, pana la inceputul lunii ianuarie 2021 si va fi amplasat pe o suprafata de aproximativ 150 mp, in zona de gradina a fiecarui magazin. 

Sortimentul din acest an cuprinde peste 1.000 de articole dedicate Craciunului. Printre acestea se numara 30 de modele de brazi artificiali, peste 31.000 de metri de beteala in diverse culori si forme, mai mult de 150 de modele de globuri de Craciun simple sau cu LED, din materiale precum sticla, plastic, catifea si lemn, globuri pictate manual si peste 90 de tipuri de lumanari de Craciun. Pe langa acestea, vom aduce si in acest an un sortiment bogat de brazi naturali importati din Danemarca“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.

hornbach-targ-de-craciun-sarbatori-de-iarna

Reprezentantul companiei a mai afirmat ca, in acest an, in interiorul Targului de Craciun au fost amenajate suprafete tematice ce marcheaza principalele directii in decorarea cu ocazia sarbatorilor de iarna. Astfel, tematica Familie este una traditionala, axata pe decoratiuni in culori precum verde, rosu sau auriu. Tematica de amenajare Elegant aduce un aer modern si propune culori precum roz, lila sau auriu, in timp ce tematica Natur aduce decoratiuni sub gama de culori maro, antracit, albastru inchis.  De asemenea, sortimentul premium de produse de iluminat dedicat Craciunului va fi expus sub o forma speciala, de tipul shop-in-shop, pentru a fi mai prietenoasa pentru clienti si mai usor de accesat. 

hornbach-targ-de-craciun

Pe langa produsele destinate amenajarii interioare, Hornbach propune si in acest an o gama variata de articole speciale pentru decorarea gradinilor si a spatiilor exterioare precum instalatii, figurine de mari dimensiuni si decoratiuni in ton cu atmosfera de sarbatoare. 

hornbach-targ-de-craciun-2020

O alta categorie de produse care va avea succes in acest an este cea a globurilor de sticla pictate manual, produse in Romania. Acestea sunt inspirate din povestile si traditiile locale si suntem siguri ca vor fi apreciate de clientii nostri. De asemenea, instalatiile de brad SMART ce pot fi programate de la distanta vor fi indragite de clienti“, a mai spus  Mugurel-Horia Rusu.

hornbach-targ-de-craciun-sarbatori-2020

Acesta a subliniat, de asemenea, ca in topul celor mai vandute produse vor si in acest an de suporturile de brad cu rezervor de apa, clopoteii de Craciun personalizati si decoratiunile pentru brad de tip agatatoare.

Pe acelasi subiect:

HORNBACH transforma 200 mp din fiecare magazin in Targ de Craciun cu peste 2.000 de produse de sezon

Ca in fiecare an, mizam pe impactul pozitiv pe care il va avea Targul de Craciun asupra cifrei de afaceri a companiei. Este important de mentionat ca toate produsele disponibile in cadrul zonei special amenajate pentru sarbatorile de iarna pot fi comandate si in magazinul nostru online, fiind astfel accesibile unui numar cat mai mare de clienti din intreaga tara“, a completat Mugurel-Horia Rusu. 

hornbach-targ-de-craciun-sarbatori-de-iarna-2020

Potrivit afirmatiilor sale, o parte din produsele destinate Craciunului provine si de la furnizori locali.

Despre grupul Hornbach 
 
Fondata in anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 161 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit si magazine online, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 7 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara, Sibiu si Oradea). 

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. Hornbach le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment, iar consilierea oferita de specialistii companiei direct la raft si serviciile puse la dispozitie in fiecare magazin sunt foarte apreciate.
 
Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), Hornbach isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 22.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

Tags: hornbach, targ de craciun, sarbatori de iarna, craciun, Mugurel-Horia Rusu, materiale de constructii, gradina

Vizionari 1629

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Si in perioada celui de-al doilea val de infectii cu coronavirus oamenii cheltuiesc sume semnificativ mai mari pentru a-si infrumuseta casele sau pentru proiectele de renovare. Trendul constant de la izbucnirea pandemiei se reflecta clar in cifrele de afaceri actuale ale Grupului Hornbach
Perdelele si draperiile cu modele simple, naturale, in nuante deschise din palete de culori luminoase, care sa asigure o atmosfera intima, sunt cel mai des alese de catre romani pentru decorarea locuintelor.
Potrivit Hornbach, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazinul online este de doua ori mai mare comparativ cu cea din offline iar in valoare absoluta, achizitia medie realizata de romani in shopul online este de cateva sute de lei.
Vopselele simple, in combinatie cu cele decorative, tapetul sau placarile speciale din pluta si lemn sunt unele dintre cele mai folosite metode de amenajare a locuintei de catre romani, potrivit Hornbach unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.
Cu ocazia Centenarului Marii Uniri din 1918, HORNBACH organizeaza, in fiecare magazin, actiuni dedicate acestui eveniment. In cadrul acestor manifestari, reprezentanti ai Asociatiei „6 Dorobanti“, echipati in uniforme si costume, vor amenaja un bivuac istorico-militar, care sa recreeze epoca Razboiului cel Mare. 

Alte stiri din “ACTUALITATE”

Peste 180 000 de vizitatori au venit la expozitia de la Messe München pentru a afla despre inovatiile celor 2 230 de expozanti, printre care s-au regasit si partenerii Alukönigstahl: Schüco International, Jansen si Warema.
Cum ar fi daca acoperisul tau ar contribui activ la reducerea emisiilor de carbon si la crearea unui oras mai verde, in timp ce iti scade costurile de intretinere?
Prin integrarea fatadelor verzi putem transforma orasele noastre in medii ecologice care sa combata in mod activ schimbarile climatice
Sisteme si solutii complete pentru acoperisuri verzi