„Amenajarea corecta a incaperilor“ si „Hrana pentru camarazii canini“ – proiectele lunii ianuarie la HORNBACH

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2019-01-14

„Amenajarea corecta a incaperilor“ si „Hrana pentru camarazii canini“ – proiectele lunii ianuarie la HORNBACH

Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.

Anul bun se cunoaste dupa calitatea proiectelor, astfel ca in ianuarie le propunem clientilor doua teme care se refera, pe de o parte, la imbunatatirea calitatii vietii camarazilor din rasa canina – pentru care gasiti in magazinele HORNBACH hrana marca Mr. Beef –, iar pe de alta parte, la etapele privind montajul principalelor elemente dintr-o incapere“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH Romania

Primul lucru pe care trebuie sa-l stie oricine decide sa-si monteze singur parchetul, faianta, gresia sau izolatia este ca are nevoie de parcurgerea corecta a tuturor etapelor, care impreuna cu o consiliere de specialitate si produse de calitate, reprezinta garantia obtinerii unui proiect durabil. 

In cazul parchetului, in functie de tipul de pardoseala si de substratul acestuia, specialistii HORNBACH recomanda tehnici specifice de montaj. Pentru o fixare corecta a parchetului laminat, primul pas este sa ne asiguram ca suprafata pe care montam este curata, uscata si plana. Pe aceasta suprafata se  aplica, pe rand, folia de etansare impotriva vaporilor, substratul de pardoseala pentru nivelare, benzile de etansare/distantare sau spuma de distantare, urmate de aplicarea placilor propriu-zise de pardoseala si, la final, a plintelor care protejeaza peretii. Specialistii HORNBACH recomanda ca inainte de montaj, pardoseala sa fie depozitata in incaperea in care va fi montata pentru minimum 48 de ore, in ambalajul original, inchis.

Pe acelasi subiect:

5 idei de amenajari interioare cu parchet din lemn

Primul pas pentru montajul gresiei si faiantei presupune masurarea suprafetei, pentru a putea determina apoi cantitatea necesara de material. Pentru pregatirea corecta a suprafetei pentru placarea cu gresie sau faianta se va evaluare stratul suport (beton, tencuiala, sapa, placi de gips carton sau OSB). Stratul suport trebuie sa prezinte capacitate portanta, sa nu aiba fisuri, sa fie curat, neabsorbant si sa nu prezinte probleme de planeitate. Micile neregularitati, de pana la 5 mm, pot fi egalizate cu adeziv pentru gresie si faianta, iar cele mai mari necesita in prealabil o grunduire cu masa de spaclu autonivelanta. Placile propriu-zise vor fi montate pe un pat de adeziv. Este important sa se aleaga corect adezivii, in functie de tipul de placi utilizate, dimensiunea acestora (daca placile au dimensiuni mai mari, se va folosi un adeziv cu flexibilitate ridicata), locul unde se vor lipi si proprietatile substratului. Rosturile vor fi umplute ulterior cu chit. HORNBACH recomanda alinierea placilor de gresie dupa directia principala a privirii, iar a celor de faianta dupa orientarea obiectelor sanitare din incapere. 

Vasul de toaleta se monteaza simplu, fixandu-se pe podea sau perete (in functie de asezarea scurgerii), fiind nevoie de un cot de scurgere, un racord extensibil sau flexibil, robinet si silicon pentru etanseizare.

Pentru izolarea peretilor interiori, specialistii HORNBACH recomanda aplicarea unor profile de sustinere pe verticala, fixarea vatei minerale sau de sticla pe perete, peste care vor fi montate placi din gips-carton pentru acoperirea izolatiei si crearea unei baze pentru finisajul peretelui. Izolarea peretilor contribuie la imbunatatirea coeficientului de transfer termic, protectia fonica, dar si a celei impotriva incendiilor.

Mr. Beef - hrana pentru imbunatatirea calitatii vietii cainilor

Inceputul anului vine la HORNBACH la pachet cu un „proiect“ dedicat patrupedelor (sau celui mai bun prieten al omului). In acest sens, HORNBACH propune hrana pentru caini Mr. Beef, hrana calitativa, care contribuie la dezvoltarea optima a animalelor de companie, cresterea calitatii vietii, dar si la mentinerea starii de vitalitate a acestora.

In gama de produse Mr. Beef se regasesc toate tipurile de hrana pentru caini – uscata, umeda sau snack-uri –, special concepute pentru o dieta diversificata si echilibrata. Acestea vin impreuna cu recomandarile specialistilor HORNBACH pentru o alimentatie sanatoasa.

Produsele  Mr. Beef sunt clasificate in functie de varsta animalului de companie, dar si in functie de nevoi speciale, precum sensibilitati sau predispunere la ingrasare. Produsele Mr. Beef sunt fabricate in Germania si sunt supuse unor controale calitative riguroase, fiind concepute pentru toate tipurile de caini, indiferent de rasa, varsta, dimensiunea sau conditia clinica a acestora. Indiferent de tipul de hrana Mr. Beef ales, aceasta are la baza retete reglate optim, materie prima de calitate si un nivel de proteina ridicat (la fel ca la marcile Premium).

Pentru mai multe sfaturi legate de optiunile disponibile pentru imbunatatirea starii generale de sanatate a cainilor, dar si despre montajul elementelor principale dintr-o incapere, in magazinele HORNBACH, in cele doua zone special amenajate cu proiecte, consultantii vor oferi informatii avizate celor interesati, pe tot parcursul lunii ianuarie. 

Mai multe detalii gasiti pe site-ul www.hornbach.ro

amenajarea-corecta-a-incaperilor-si-Hrana-pentru-camarazii-canini-proiectele-lunii-ianuarie-la-HORNBACH

Despre HORNBACH Romania

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 158 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 20.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

Vizionari 261

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Cu ocazia Centenarului Marii Uniri din 1918, HORNBACH organizeaza, in fiecare magazin, actiuni dedicate acestui eveniment. In cadrul acestor manifestari, reprezentanti ai Asociatiei „6 Dorobanti“, echipati in uniforme si costume, vor amenaja un bivuac istorico-militar, care sa recreeze epoca Razboiului cel Mare. 
HORNBACH Romania deruleaza o campanie de responsabilitate sociala, prin care si-a propus sa sprijine victimele inundatiilor care au afectat Romania luna trecuta.
HORNBACH pune la dispozitia clientilor cele mai noi modele de usi, ce asigura securitatea si confortul locatarilor, precum si un design inovator si atractiv.
HORNBACH pune la dispozitia clientilor sai in luna Iunie o gama completa de articole destinate irigarii rasadurilor, tufelor si gardurilor vii sau a jardinierelor si ghivecelor
Ca in fiecare an, cu ocazia Zilei Internationale a Copiilor, HORNBACH organizeaza ateliere special concepute pentru a stimula creativitatea si pofta de joaca a celor mici.
HORNBACH ofera clientilor un sortiment de mobilier de baie foarte variat, atat din punct de vedere al pretului, cat si din punct de vedere al modelelor si al culorilor.

Alte stiri din “ACTUALITATE”

Xella Romania, producator de sisteme eficiente energetic pentru constructii, a lansat platforma digitala “Planeta YTONG”, un spatiu virtual unde comunitatea de profesionisti se intalneste cu consumatorul, se informeaza corect si colaboreaza eficient, pentru a dezvolta impreuna constructii durabile, sanatoase si performante energetic.
Master Engineering produce in sediul sau din Bucuresti sub brandul Solutii Pompare Fluide, grupuri de pompare a apei. Pe langa solutiile oferite cu produse pentru aplicatii industriale, irigatii, apa uzata, stingere incendiu sau pentru cele rezidentiale, Master Engineering ofera consultanta tehnica necesara identificarii celor mai bune solutii pentru proiectele sau aplicatiile clientului
Xella Romania, producator de sisteme eficiente energetic pentru constructii, a creat un fond de solidaritate dedicat sustinerii comunitatilor locale in lupta impotriva COVID-19, in care a fost directionata in prima etapa suma de 150.000 lei pentru actiuni de sprijin imediat
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.