HORNBACH retraieste istoria Marii Uniri alaturi de clientii sai

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2018-11-02

HORNBACH retraieste istoria Marii Uniri alaturi de clientii sai

Cu ocazia Centenarului Marii Uniri din 1918, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, organizeaza, in fiecare magazin, actiuni dedicate acestui eveniment.

In cadrul acestor manifestari, reprezentanti ai Asociatiei „6 Dorobanti“, echipati in uniforme si costume, vor amenaja un bivuac istorico-militar, care sa recreeze epoca Razboiului cel Mare. 

Actiunile, care au debutat pe 28.10, in magazinul HORNBACH din Bucuresti - Berceni, vor continua in magazinele din Bucuresti - Militari (3 noiembrie), Bucuresti - Balotesti (4 noiembrie), Brasov (24 noiembrie), Sibiu (25 noiembrie) si Timisoara (8 decembrie), acestea desfasurandu-se in parcarea magazinelor in intervalul orar 10.00-16.00.

la-multi-ani-romania-program-hornbach-sarbatoare-centenar-marea-unire

In cadrul manifestarilor, Asociatia «6 Dorobanti», o organizatie care promoveaza traditiile militare romanesti din epoca moderna (1830-1918), amenajeaza intr-un spatiu dedicat, un decor specific perioadei respective. Astfel, acompaniati de marsuri si melodii de epoca, reprezentantii asociatiei vor simula o serie de activitati pe care soldatii obisnuiau sa le execute in timpul unei stationari temporare“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al HORNBACH Romania.

Pe acelasi subiect:

HORNBACH sprijina victimele inundatiilor din Romania

Ceremonia de deschidere a fiecarei actiuni incepe la ora 10.00, cu raportul comandantului, in prezenta detasamentului istoric cu efectivul complet, echipat in uniforme reflectand toate trupele care au luptat in perioada 1916-1918 pe frontul romanesc: romani, francezi, rusi, austro-ungari, bulgari, germani si turci.

hornbach-intrare-berceni-sarbatoare-centenar-marea-unire-uniforme-costume

Ulterior, publicul interesat este invitat sa viziteze atelierele organizate in cadrul bivuacului istoric, unde vor fi prezentate uniformele si echipamentul fiecarei armate, centrul de recrutare (unde doritorii vor fi initiati in instructia de front, dupa regulamentul din 1909), punctul de prim-ajutor, biroul corespondentilor si oficiul postal de campanie.

hornbach-berceni-bilet-de-ranit-centenar-marea-unire-uniforme-costume

Participantii activi la procesul de recrutare vor primi un certificat personalizat si datat, iar vizitatorii care vor servi drept pacienti ai centrului de prim-ajutor si triere a ranitilor vor primi „bilet de ranit“. La biroul corespondentilor si artistilor de razboi, copiii vor putea colora planse cu tipuri de ostasi din vremea Razboiului cel Mare, in timp ce la standul oficiului postal, cei interesati vor primi carti postale de epoca, la alegere. Aceste actiuni se vor desfasura permanent, pe intreaga durata a evenimentului.

bilet-de-ranit-hornbach-berceni-centenar-marea-unire-bilet-de-ranit-desene-soldati

Ceremonia de servire a mesei, care va avea loc in jurul orei 12.00, cu toti participantii la bivuac, va fi urmata de o serie de patrulari la intrarea in magazin si in magazin, care vor culmina, la ora 16.00, cu un moment comemorativ de omagiere a ostasilor cazuti in luptele pentru faurirea Romaniei Mari. 

Fiecare actiune se va incheia cu o ceremonie prin care se va pastra un moment de reculegere in memoria ostasilor cazuti pe campurile de lupta, urmata de coborarea drapelului de pe catarg.

Despre HORNBACH Romania

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 158 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti - Berceni, Bucuresti - Militari, Bucuresti - Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 20.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

Vizionari 389

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.
HORNBACH Romania deruleaza o campanie de responsabilitate sociala, prin care si-a propus sa sprijine victimele inundatiilor care au afectat Romania luna trecuta.
HORNBACH pune la dispozitia clientilor cele mai noi modele de usi, ce asigura securitatea si confortul locatarilor, precum si un design inovator si atractiv.
HORNBACH pune la dispozitia clientilor sai in luna Iunie o gama completa de articole destinate irigarii rasadurilor, tufelor si gardurilor vii sau a jardinierelor si ghivecelor
Ca in fiecare an, cu ocazia Zilei Internationale a Copiilor, HORNBACH organizeaza ateliere special concepute pentru a stimula creativitatea si pofta de joaca a celor mici.
HORNBACH ofera clientilor un sortiment de mobilier de baie foarte variat, atat din punct de vedere al pretului, cat si din punct de vedere al modelelor si al culorilor.

Alte stiri din “ACTUALITATE”

Xella Romania, producator de sisteme eficiente energetic pentru constructii, a lansat platforma digitala “Planeta YTONG”, un spatiu virtual unde comunitatea de profesionisti se intalneste cu consumatorul, se informeaza corect si colaboreaza eficient, pentru a dezvolta impreuna constructii durabile, sanatoase si performante energetic.
Master Engineering produce in sediul sau din Bucuresti sub brandul Solutii Pompare Fluide, grupuri de pompare a apei. Pe langa solutiile oferite cu produse pentru aplicatii industriale, irigatii, apa uzata, stingere incendiu sau pentru cele rezidentiale, Master Engineering ofera consultanta tehnica necesara identificarii celor mai bune solutii pentru proiectele sau aplicatiile clientului
Xella Romania, producator de sisteme eficiente energetic pentru constructii, a creat un fond de solidaritate dedicat sustinerii comunitatilor locale in lupta impotriva COVID-19, in care a fost directionata in prima etapa suma de 150.000 lei pentru actiuni de sprijin imediat
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.