HORNBACH sprijina victimele inundatiilor din Romania

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2018-08-20

HORNBACH sprijina victimele inundatiilor din Romania

Pe parcursul lunilor august si septembrie 2018, HORNBACH Romania deruleaza o campanie de responsabilitate sociala, prin care si-a propus sa sprijine victimele inundatiilor care au afectat Romania luna trecuta. Actiunea este dedicata exclusiv persoanelor fizice, care vor beneficia de sprijinul HORNBACH Romania pentru achizitionarea de materiale pentru reconstructia locuintelor avariate, la preturi reduse. 

Concret, orice persoana afectata de inundatii, care detine dovada scrisa care sa probeze pagubele suferite, poate beneficia de pana la 20% discount la articolele achizitionate, daca acestea fac parte din cele 21 de categorii de materiale de constructii si instalatii sanitare incluse in campanie. Lista completa cu articolele care beneficiaza de reducere este disponibila in magazine.

Responsabilitatea sociala joaca un rol important in actiunile grupului nostru. Pentru a beneficia de reducere, persoanele afectate de inundatii trebuie sa solicite autoritatilor locale completarea unui formular, disponibil atat in magazine, cat si online, pe care apoi sa il prezinte in magazin in momentul achizitionarii materialelor“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH Romania.

Pe acelasi subiect:

Hornbach: Pana la finalul anului 2018, peste 80% din produsele de stoc din magazine vor fi disponibile si online

Actiunea se desfasoara atat in magazinele HORNBACH, cat si online, pe site-ul www.hornbach.ro, insa doar pentru comenzi cu rezervare si ridicare din magazin, unde, la achitarea comenzii, solicitantii vor prezenta formularul completat de autoritatile locale, in baza caruia li se va aplica reducerea.

Campania se incheie la data de 30 septembrie 2018. Mai multe detalii gasiti pe site-ul www.hornbach.ro.

hornbach-sprijina-victimele-inundatiilor-din-romania

Despre HORNBACH Romania

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. in acest moment, concernul detine 157 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 20.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

Tags: hornbach, inundatii, victime


Vizionari 425

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Si in perioada celui de-al doilea val de infectii cu coronavirus oamenii cheltuiesc sume semnificativ mai mari pentru a-si infrumuseta casele sau pentru proiectele de renovare. Trendul constant de la izbucnirea pandemiei se reflecta clar in cifrele de afaceri actuale ale Grupului Hornbach
HORNBACH anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna.
Perdelele si draperiile cu modele simple, naturale, in nuante deschise din palete de culori luminoase, care sa asigure o atmosfera intima, sunt cel mai des alese de catre romani pentru decorarea locuintelor.
Potrivit Hornbach, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazinul online este de doua ori mai mare comparativ cu cea din offline iar in valoare absoluta, achizitia medie realizata de romani in shopul online este de cateva sute de lei.
Vopselele simple, in combinatie cu cele decorative, tapetul sau placarile speciale din pluta si lemn sunt unele dintre cele mai folosite metode de amenajare a locuintei de catre romani, potrivit Hornbach unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.

Alte stiri din “ACTUALITATE”

In luna ianuarie, Leroy Merlin Romania continua campania de colectare si reutilizare a brazilor de Craciun. Astfel, pentru cel de-al saselea an la rand, clientii au fost incurajati sa returneze bradul uscat in magazinele Leroy Merlin din intreaga tara, fiind rasplatiti cu un voucher de cumparaturi in valoare de 25 lei.
Se spune ca de Craciun sa fii mai bun. Adevarul este ca bunatatea o manifestam prin fiecare gest marunt de-a lungul anului. Alma Parchet te indeamna sa cumperi o papusa decorativa, sustinand in acelasi timp educatia copiilor
Alukönigstahl, lider pe piata sistemelor din aluminiu si otel, implineste 25 de ani de performanta si inovatie in Romania. Pioniera in industria anvelopelor pentru cladiri, compania si-a adus contributia, de-a lungul unui sfert de secol, la peste 6.000 de proiecte si constructii reprezentative pentru care a identificat solutii arhitecturale complexe, menite sa optimizeze eficienta energetica si sustenabilitatea.
Grupul Legrand, specialistul global in infrastructuri electrice si digitale, anunta lansarea programului Netatmo Pro, unul dintre cele mai avansate sisteme in domeniul energiei si al sigurantei, pentru case inteligente.