HORNBACH: Culoarea mobilierului, criteriu de baza in alegerile romanilor pentru amenajarea baii

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2018-03-26

HORNBACH: Culoarea mobilierului, criteriu de baza in alegerile romanilor pentru amenajarea baii

Potrivit HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, 80% din mobilierul vandut pentru amenajarea bailor este de culoare alba, cu inaltimea de maximum 75 cm. Pentru cei care isi propun o schimbare a mobilierului de baie, HORNBACH pune la dispozitie mobilierul Valbona, o gama prin intermediul careia clientii isi pot personaliza cromatic baia.  

HORNBACH ofera clientilor un sortiment de mobilier de baie foarte variat, atat din punct de vedere al pretului, cat si din punct de vedere al modelelor si al culorilor.

Culoarea mobilierului reprezinta un criteriu de baza in alegerile romanilor atunci cand vine vorba de amenajarea baii. Tonurile deschise, neutre, respectiv designul minimalist, dar si elemente ce sporesc luminozitatea si dau impresia de spatiu mai mare se reflecta din ce in ce mai mult in preferintele romanilor. 

Potrivit reprezentantilor companiei, mobilierul alb cu inaltimea de maximum 75 cm reprezinta alegerea principala a romanilor in majoritatea achizitiilor de mobilier de baie, proportie ce ajunge pana la 80% din vanzarile acestui segment de produse. Motivul principal al acestei tendinte este faptul ca albul se asorteaza cu orice culoare a faiantei si creeaza impresia de spatiu. Tot din aceste considerente, majoritatea accesoriilor de baie alese de catre romani au un design minimalist. Pe de alta parte, cei care prefera mobilier de dimensiuni mai mari aleg culori diferite, cu preponderenta cele care imita lemnul, completeaza specialistii HORNBACH. 

„Ca de fiecare data, urmarim sa oferim clientilor o diversitate de produse, potrivite celor mai variate preferinte. Tocmai din acest motiv, gama de produse pentru amenajarea baii se extinde continuu cu modele noi, astfel incat clientii sa gaseasca in magazinele noastre tot ce au nevoie“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al HORNBACH Romania. 

Calitatea materialului folosit este esentiala la mobilierul de baie, de aceea acesta trebuie tratat pentru a rezista la umezeala inevitabila din baie. HORNBACH vine in intampinarea dorintelor clientilor cu mobilierul Valbona, un concept ce le ofera posibilitatea de a-si personaliza cromatic baia in functie de imaginatie si preferinte. Astfel, corpurile acestui tip de mobilier pot fi gasite in doua culori – alb si stejar ponderosa (un decor de lemn cu o nuanta de gri inchis, foarte modern in ultimii ani) –, iar fronturile sunt disponibile in patru culori – alb lucios, turcoaz, stejar ponderosa si negru lucios. Un alt avantaj al mobilierului Valbona consta in baza lavoarului, adaptabila oricarui tip de lavoar, inclusiv cel incastrabil, preferat de clienti in ultimii ani. 

Specialistii HORNBACH atrag atentia asupra necesitatii unui mobilier de calitate in baie, de aceea recomanda o atentie sporita in achizitionarea si intretinerea acestuia. Astfel, pentru a evita petele sau erodarea suprafetelor, mobilierul nu trebuie sters cu materiale abrazive, mai ales in cazul suprafetelor lucioase, sau cu substante care l-ar putea deteriora. 

De asemenea, din punct de vedere estetic, se recomanda ca oglinda achizitionata sa nu aiba aceeasi dimensiune cu mobilierul, cu exceptia situatiei in care se gaseste in set, ci este de preferat sa fie mai ingusta si insotita de un sistem de iluminare, pentru a scoate in evidenta mobilierul. In ceea ce priveste accesoriile, se observa o tendinta pentru achizitionarea produselor care se monteaza prin lipire si nu prin gaurire.

In concluzie, HORNBACH sfatuieste clientii sa-si aleaga cu grija mobilierul de baie, sa nu fie influentati numai de pret, calitatea acestuia fiind foarte importanta, datorita locului in care va fi amplasat.

Despre HORNBACH Romania

HORNBACH este o companie multinationala de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2016/2017 (data bilantului: 28 februarie) o crestere a cifrei de afaceri (neta) de 4,9%, la 3,9 miliarde euro. 

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 156 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand circa 18.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

Tags: hornbach, mobilier, amenajare


Vizionari 656

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Si in perioada celui de-al doilea val de infectii cu coronavirus oamenii cheltuiesc sume semnificativ mai mari pentru a-si infrumuseta casele sau pentru proiectele de renovare. Trendul constant de la izbucnirea pandemiei se reflecta clar in cifrele de afaceri actuale ale Grupului Hornbach
HORNBACH anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna.
Perdelele si draperiile cu modele simple, naturale, in nuante deschise din palete de culori luminoase, care sa asigure o atmosfera intima, sunt cel mai des alese de catre romani pentru decorarea locuintelor.
Potrivit Hornbach, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazinul online este de doua ori mai mare comparativ cu cea din offline iar in valoare absoluta, achizitia medie realizata de romani in shopul online este de cateva sute de lei.
Vopselele simple, in combinatie cu cele decorative, tapetul sau placarile speciale din pluta si lemn sunt unele dintre cele mai folosite metode de amenajare a locuintei de catre romani, potrivit Hornbach unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.

Alte stiri din “CONSTRUCTII”

Izolarea este un aspect esential al unei case eficiente din punct de vedere energetic si durabil. Surse de pierdere a caldurii in casa: pereti 35%, pardoseala 15%, pod 25%.
O modalitate foarte buna de a va proteja podul de influentiele atmosferice este izolarea acestuia cu un sistem performant, precum Homeseal LDS - o inovatiie a companiei Knauf Insulation.
Imprejmuirea, fie ca este vorba de un teren, spatiu productie / depozitare sau orice alta locatie presupune alocarea unui buget insemnat in functie de scop.
Noul trend in acoperisuri in Germania si Polonia - combinatia de culori: gri + cupru. Tigla metalica gri se potriveste de minune cu un sageac cupru-aramiu si cu un sistem pluvial in aceeasi nuanta de cupru.