Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
Dezumidificator si purificator AlecoAir D35 KOSMO 35 l /24h WiFi

"Care magazin de bricolaj are, de fapt, preturi mereu mici?" - noua campanie marca Hornbach

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2016-06-03

- „Care magazin de bricolaj are, de fapt, preturi mereu mici?” – noul mesaj transmis de companie in aceasta vara
- Campania difuzata in toate cele noua tari in care sunt prezente magazinele Hornbach a fost filmata la Bucuresti

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, a lansat, incepand din 1 iunie, noua campanie de publicitate care aduce in prim plan, intr-un mod inedit, filozofia preturilor mereu mici aplicata de retailer timp de decenii.

Punctul central si crucial al noii campanii este reprezentat de intrebarea legata de cel mai avantajos magazin de bricolaj – “Care magazin de bricolaj are, de fapt, preturi mereu mici?”. Hornbach nu incearca sa invoce argumente in acest sens, ci ii incurajeaza pe mesteri sa compare in mod corect preturile si sa faca o alegere documentata atent. De altfel, noua campanie subliniaza ca intrebarea cu privire la cel mai avantajos magazin de bricolaj se intipareste adanc in memoria oricui.

Campania este centrata, la nivel local, pe doua spoturi care prezinta – ca element de absoluta noutate in cadrul comunicarii practicate de Hornbach – mesteri suprasolicitati, care au beneficiat de consultanta necorespunzatoare. Acestia sunt de fapt clienti care nu au efectuat cumparaturi pana in prezent de la Hornbach si care isi pun disperati aceasta intrebare.

Protagonistii spoturilor traiesc situatii extreme, care in mod normal sunt absolut necunoscute pentru clientii Hornbach. Avem un mester care se uita cu stupoare, intrebandu-se obsesiv “Care magazin de bricolaj are, de fapt, preturi mereu mici?”, la un candelabru proaspat montat si care s-a rupt. Al doilea personaj este o doamna care incearca din rasputeri sa taie o bucata de lemn cu un ferastrau deloc adecvat si care, cu aceeasi obsesivitate, isi pune intrebarea cheie. Ambele personaje sunt disperate de situatia in care se afla, iar campania arata astfel ca Hornbach este compania care garanteaza clientilor sai preturi mereu mici si calitate ridicata, alaturi de o consiliere pe masura. La Hornbach cele doua persoanje nu ar fi patit asa ceva.

„Filozofia noastra privind preturile mereu mici reprezinta, in acest context fara echivoc, o atitudine si o obligatie fata de mesterii nostri. Pentru ca fiecare trebuie sa dispuna de posibilitatea de a-si realiza proiectul la un pret avantajos, indiferent de amploarea acestuia. Iar aceasta posibilitate trebuie sa existe nu doar in situatia in care un anumit articol este disponibil in oferta, ci 365 de zile pe an“, afirma Thomas Schnaitmann, director de marketing pentru Hornbach Germania si responsabil de marketing la nivel international.

Campanie pret Hornbach


In Romania, campania se desfasoara incepand cu 1 iunie pe TV, online si outdoor. Spotul a fost realizat de catre agentia Heimat, impreuna cu regizorul Niklas Weise si casa de productie Anorak din Berlin. Campania difuzata in toate cele noua tari in care sunt prezente magazinele Hornbach a fost filmata la Bucuresti.

Spoturile pot fi vizionate aici: www.hornbach.ro/pret

Despre Hornbach Romania

HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2015/2016 (data bilantului: 29 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,755 miliarde de Euro, in crestere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioara.

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. in acest moment, concernul detine 154 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materialede constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand peste 17.000 de angajati care contribuie la succesul companiei. Tags: hornbach, bricolaj, campanie, publicitate

Vizionari 1090

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Si in perioada celui de-al doilea val de infectii cu coronavirus oamenii cheltuiesc sume semnificativ mai mari pentru a-si infrumuseta casele sau pentru proiectele de renovare. Trendul constant de la izbucnirea pandemiei se reflecta clar in cifrele de afaceri actuale ale Grupului Hornbach
HORNBACH anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna.
Perdelele si draperiile cu modele simple, naturale, in nuante deschise din palete de culori luminoase, care sa asigure o atmosfera intima, sunt cel mai des alese de catre romani pentru decorarea locuintelor.
Potrivit Hornbach, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazinul online este de doua ori mai mare comparativ cu cea din offline iar in valoare absoluta, achizitia medie realizata de romani in shopul online este de cateva sute de lei.
Vopselele simple, in combinatie cu cele decorative, tapetul sau placarile speciale din pluta si lemn sunt unele dintre cele mai folosite metode de amenajare a locuintei de catre romani, potrivit Hornbach unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.