Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Trusa (de scule, electronist, electrician)

Truse de scule, Trusa (de scule, electronist, electrician), COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.

Numar invitatie: 375663 / 26.06.2015

Denumire contract: Trusa (de scule, electronist, electrician)

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.

Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Sucursala de Transport Craiova, str. Brestei, nr.5, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon:+40 251307135, fax:+40 251307108, persoana de contact:Serviciul Comercial

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Sucursala de Transport Craiova, str. Brestei, nr.5, Craiova

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Trusa (de scule, electronist, electrician)

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Trusa (de scule, electronist, electrician), conform caietului de sarcini

II.1.6) CPV: 44512940-3 - Truse de scule (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 2,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este 40 lei a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare : 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei b) Modul de constituire : se vor avea in vedere prevederile art.86 alin.(1)din HG nr.925/2006 c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile in vigoare la data prezenta . - Retinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci c?nd ofertantul se afla ?n oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai t?rziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica ?n perioada de valabilitate a ofertei.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.89 alin.2 din HG 925/2006 -in oricare din formele de la art.90 alin.1-3. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1 In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010 (Formular B1.3), Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare (FormularB1.2), Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul ST Craiova –Mihail Neatu– Director - Stefan Croitoru - Director Tehnic -Paul Dadulescu –Inginer Sef - Ioan Florescu - Director economic - Cristian Budu - Serv. Comercial - Florea Raducanu - sef SCMSSM - Ileana Rachiteanu - sef SBFC - Gheroghe Safta – sef SCMSSM - Serbanescu Nuti Rozeta – Serv. Comercial - Dana Popescu - SCMSSM -Mirela Mateescu - Oficiul Juridic - Raluca Andreescu - responsabil achizitie Cerinta nr. 2 Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (FormularB0) Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular B1.1) Cerinta nr. 3 Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Certificatele se vor prezenta ?n original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru „conformitate”cu originalul. Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG nr. 925/2006. Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Mostra pentru produsul ofertat. Nota: Se demonstreaza prin prezentarea mostrei pentru produsul ofertat in forma finala de comercializare cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreaza ca etalon, iar cele prezentate de ofertantii necastigatori se ridica de catre acestia in termen de 5 zile de la data incheierii contractului,Livrarea produselor similare.Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Declaratie ( Formular B5 si anexa) Declaratia va fi insotita de Certificate/Documente emise sau contrasemnate de beneficiar, de o autoritate contractanta ori de catre client privat. Se completeaza formularul indiferent daca informatia se refera la autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul isi demonstreaza experienta prin furnizarea de produse similare cu obiectul contractului in baza a cel putin un contract. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2015 09:30

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2015 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2015 08:19
Vizionari 555