Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Supervizarea constructiei Pasaj suprateran peste drumul de centura al municipiului Oradea in zona strazii Ciheiului

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA SA

Numar invitatie: 373852 / 14.05.2015

Denumire contract: Supervizarea constructiei „Pasaj suprateran peste drumul de centura al municipiului Oradea în zona strazii Ciheiului”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA SA

Cod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 212643310, Fax: +40 212643417

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Bd. DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon:+40 212643292, fax:+40 213186662, persoana de contact:Nicoleta Margarit, Director Adjunct Directia Achizitii Publice

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Bd. DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon:+40 212643292, fax:+40 213186662, persoana de contact:Nicoleta Margarit, Director Adjunct Directia Achizitii Publice

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Supervizarea constructiei „Pasaj suprateran peste drumul de centura al municipiului Oradea în zona strazii Ciheiului”

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Servicii de management de proiect si consultanta pentru Beneficiar referitoare la contractul de executie lucrari : „Constructie pasaj suprateran peste drumul de centura al municipiului Oradea în zona strazii Ciheiului”. Servicii de supervizare a executiei lucrarilor la standarde de inalta calitate, evaluarea si aprobarea lucrarilor, materialelor, echipamentelor, etc, in calitatea sa de „Inginer” conform Conditiilor de Contract executie lucrari, atat pe durata constructiei, cat si pe Perioada de Notificare a Defectiunilor, astfel incat Antreprenorul sa finalizeze Lucrarile in perioada de executie specificata in Contractul de Executie Lucrari, pentru obiectivul „Pasaj suprateran peste drumul de centura al municipiului Oradea în zona strazii Ciheiului”. Valoarea estimata fara TVA: 266.950,00 RON, include si suma de 23.468,18 RON, reprezentand “cheltuieli diverse si neprevazute” in procent de 10%. In conformitate cu art. 122 lit j din OUG 34/2006, Autoritatea Contractanta opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare in cuantum de 46.936,36 RON fara TVA, care se adauga valorii estimate a contractului de 266.950,00 RON fara TVA, rezultand o Valoare Estimata Totala (incluzand si serviciile similare) de 313.886,36 RON fara TVA. Ofertantul isi va intocmi Propunerea Financiara raportandu-se la Valoarea estimata a contractului, adica 266.950,00 RON fara TVA si nu la Valoarea Estimata Totala care include si eventualele servicii similare ce ar putea fi achizitionate ulterior. Valoarea minima de 266.950,00 RON fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima de 313.886,36 RON fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Optiuni: Serv. similare conf. art. 122 lit. j) in valoare de 46.936,36 RON, fara TVA.

II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 266,950 - 313,886.36 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare I. Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o societate bancara/ societate asigurari, in cuantum de 4.600 lei. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, in cuantum de 1.037,67 Euro, calculat la un curs mediu afisat de BNR, aferent lunii martie 2015, de 1 Euro = 4,4330 Lei. Pentru calculul valorii garantiei de participare, in cazul in care ofertantul doreste sa prezinte garantia de participare in alta moneda decat euro se va utiliza cursul mediu aferent lunii martie 2015 publicat pe http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/inforeuro_en.cfm. II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul B1/ B2. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Informatii suplimentare privind garantia de participare se gasesc la pct IV.4.3, Modul de prezentare al ofertei. Pt. garantia de participare constituita prin virament bancar, conturile CNADNR SA deschise la BCR SUCURSALA UNIREA sunt: RO67 RNCB 0082 0080 9408 0001 LEI sau RO13 RNCB 0082 0080 9408 0003 EUR

Garantie de buna executie Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului, in original, in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) – (3) din HG 925/2006 si completata conform Formularului nr. C1/ C2 din Sectiunea 2 „Formulare” - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante în termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor/ cerintelor de calificare se vor prezenta: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul unic/ Ofertantul asociat/ Tertul sustinator va prezenta Formularul nr.8 din Sectiunea 2 „Formulare” a Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 9 din Sectiunea 2 „Formulare” a Documentatiei de Atribuire, completat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului unic/ ofertantului asociat/ tertului sustinator. 2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala – Directia Generala a Finantelor Publice). B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia nationala a tarii de origine a ofertantului unic/ ofertantului asociat sau a tarii in care ofertantul unic/ ofertantul asociat este stabilit. Nota 1: Atat pentru persoanele juridice romane, cat si pentru persoanele juridice straine, certificatele/ documentele edificatoare mentionate la punctul 2 de mai sus vor demonstra ca ofertantul unic/ ofertantul asociat nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu Notificarea ANRMAP nr. 149/ 24.09.2013 si Ordinul ANRMAP nr. 509/ 2011. Nota 2: Cerintele referitoare la obligatiile de plata/ datoriilor sunt considerate ca fiind indeplinite si in situatia in care ofertantul unic/ ofertantii asociati prezinta înlesniri la plata de genul esalonarilor/ compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) în masura în care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota 5: In cazul in care Ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert sustinator, este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 9 semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai literele a), c1), d) din cadrul art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 6: Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate doar pentru sediul principal al fiecarui operator economic. Nota 7: Autoritatea contractanta va lua în considerare, la verificarea îndeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atât declaratia pe propria raspundere prin care se confirma îndeplinirea cerintei, cât si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant în urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. (a se vedea art. 9, alin. (3) din Ordinul ANRMAP nr. 509/ 2011). ATENTIE! Operatorii economici care prin certificatele/ documentele edificatoare nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, VOR FI EXCLUSI din prezenta procedura de achizitie publica. Declaratia ”Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Ofertantul unic/ Ofertantul asociat la procedura de achizitie publica are obligatia de a prezenta Formularul 10 din Sectiunea 2 "Formulare" a Documentatiei de Atribuire completat si semnat de catre reprezentantul legal al acestora. Declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69 indice 1 Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Tertul sustinator/ Subcontractantul la procedura de achizitie publica are obligatia de a prezenta Formularul 11 din Sectiunea 2 "Formulare" a Documentatiei de Atribuire completat si semnat de catre reprezentantul legal al acestora. Autoritatea contractanta VA EXCLUDE din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator are drept membri în cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/ sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/ sotie, ruda sau afin pâna la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla în relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante. Autoritatea Contractanta VA EXCLUDE din procedura orice ofertant care nu respecta prevederile Art. 46 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pe parcursul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va efectua toate demersurile necesare pentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese si sau manifestarea concurentei neloiale in conformitate, in conformitate cu prevederile art. 66, 67, 68 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile contractuale. In acest sens: - Autoritatea Contractanta va verifica pentru fiecare ofertant daca acesta detine pachetul majoritar de actiuni la alte firme/ operatori economici participanti in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica; - Autoritatea Contractanta ARE DREPTUL DE A EXCLUDE din procedura de atribuire orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie : ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractorul/ tertul sustinator are relatii cu Antreprenorul de natura sa afecteze impartialitatea Supervizorului/ Consultantului in derularea contractului (relatii comerciale, membrii in consiliul de administratie/organul de conducere, parti sociale, parti de interes, actiuni, actionari, actionari persoane fizice). Autoritatea contractanta va verifica respectarea dispozitiilor privind relatiile intre supervizor/ consultant si antreprenor de natura sa afecteze impartialitatea Supervizorului/ consultantului. Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, privind absenta conflictului de interese dintre acestia si Antreprenor, in conformitate cu modelul pus la dispozitie in Documentatia de atribuire (Formularul nr. 12 - Declaratie privind absenta conflictului de interese in relatia dintre supervizor/ consultant si antreprenor din Sectiunea 2 "Formulare" a Documentatiei de Atribuire). In cazul unei Asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare membru al Asocierii si va fi semnata de reprezentantul legal al fiecarui membru. Antreprenorul desemnat pentru realizarea lucrarilor este S.C. PORR CONSTRUCT S.R.L. - Autoritatea Contractanta VA EXCLUDE din procedura de atribuire orice ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant (persoana fizica sau juridica) care participa direct în procesul de verificare/ evaluare a ofertelor; - Autoritatea Contractanta VA EXCLUDE din procedura de atribuire orice ofertant care a participat la intocmirea documentatiei de atribuire, sau care are ca ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori, experti, persoane fizice sau juridice implicate in elaborarea documentatiei de atribuire, persoane mentionate de Autoritatea Constractanta in prezenta Fisa de Date a Achizitiei, numai în cazul în care implicarea sa în elaborarea documentatiei de atribuire este de natura sa distorsioneze concurenta; Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante precum si persoanele din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/ sau procedura de atribuire sunt: Director General Interimar – dl. ing. Narcis Stefan Neaga, Director General Adjunct Infrastructura Rutiera – dna. Renata Bendeac Director Pregatire Proiecte – dl. Horia Nicolae Director Directia Achizitii Publice – dna. Silvia Barbulescu, Director Adjunct Directia Achizitii Publice – dna. Nicoleta Margarit, Sef Serviciu Licitatii FEDR/ IFI - dna. Laura Axente, Ioana Filip, Madalina Popescu, Daniela Preda, Daniela Badineci – salariati in cadrul Serviciului Licitatii FEDR/ IFI Sef Serviciu Contractare Fonduri Externe - dna.Anca Bobalca, Anca Gaitan, Cecilia Gheorghe, Simona Pricopie, Simona Cojocariu – salariati in cadrul Serviciului Contractare Fonduri Externe. Andreea Wisosenschi – sef Birou Pregatire Contracte Florentina Mihai, Mihaela Otvos, Alexandru Stratia – salariati in cadrul Biroului Pregatire Contracte Director Directia Implementare Proiecte DN si Poduri - Stefan Ionita Sef Unitatea de Implementare Proiecte 2 – dna. Otilia Dragomirescu Ionut-Cosmin Surdu, Florentina Dima, Ana Maria Masaru, Ionut – Cristian Enache, Dragos Constantin Popescu, Cristian Diamandi, Adrian Bunghez, Costin Radulescu – salariati in cadrul UIP 2 Director Directia Juridica – dl. Andrei Filipescu Mihaela Hlibocianu – Serviciul Avize Consultanta Laura Cambosie, Icatoiu Marius, Dima Anca, Dana Tinte, Palii Raluca, Filip Geanina – salariati in cadrul Serviciului Avize Consultanta Director General Adjunct Economic - dl. Ionut Masala Emil Rusoiu – Sef Compartiment CFP si Avizare Contracte cu Finantare Externa Catalin Ticu, Raluca Popa, Neluta Duina – salariati in cadrul Compartimentului CFP si Avizare Contracte cu Finantare Externa In conformitate cu prevederile Hotararii nr. 1 al AGA din 20.02.2008, membrii Consiliului de Administrarie nu au competente de aprobare a Documentatiei de atribuire si de semnare a contractelor incluse in Memoradumurile de Finantare / Contractele de finantare. Ofertantii vor avea in vedere Instructiunea DM 6 Revizia 1/2014 emisa de AMPOST in vederea verificarii posibilelor conflicte de interese/suspiciuni de frauda din cadrul proiectelor finantate din POS T, punctul 4: "Beneficiarii vor transmite o declaratie din care sa rezulte ca expertii contractorilor nominalizati nu sunt angajati ai Autoritatii Contractante". Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale. Ofertantul unic/ Ofertantul asociat va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al contractului, datele de identificare, actionarii/ asociatii, organele de conducere, administratorii, cotele de participare. Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, din care sa reiasa informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta. Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate al fiecarui membru sa fie in concordanta cu partea din contract pe care o va realiza (in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011). ATENTIE! Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale NU poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tert sustinator).

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru anii 2012 si 2013 sa fie in valoare de minim 200.000 Lei. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Capacitatea Tehnica - Cerinta Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat (a dus la bun sfarsit) in ultimii 3 ani* servicii de supervizare**/ consultanta** pentru realizarea lucrarilor de constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire pentru un pod si/sau pasaj si/sau viaduct aferent drumurilor nationale si/ sau autostrazilor si/ sau drumurilor expres si/ sau drumurilor judetene si/ sau strazilor urbane, in cadrul a cel putin 1 contract. *) ultimii 3 ani se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor. Se vor lua in considerare numai serviciile prestate si duse la bun sfarsit in aceasta perioada. Prin servicii duse la bun sfarsit se intelege: servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie) **)În sensul prezentelor cerinte, prin ”contract de supervizare/ consultanta” se întelege activitatea desfasurata de catre o firma angajata de catre Beneficiar/ Investitor, prin care a fost asigurata supravegherea/ verificarea lucrarilor executate de catre Antreprenor, în scopul certificarii conformitatii calitative si cantitative a acestora cu contractul, documentatia de executie si reglementarile tehnice si legislative în vigoare.,Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie : I. Inginer constructor de poduri si drumuri – sef echipa. CERINTE: a) detine Diploma de Inginer al unei Facultati/ Universitati in domeniul constructiilor de drumuri si/ sau poduri si/ sau tunele b) minim 1 an experienta profesionala in contracte de lucrari** si/ sau contracte de supervizare*/ consultanta* lucrari** de constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de autostrada si/ sau drum national si/ sau drum expres si/ sau drumuri judetene si/ sau strazi urbane si/sau structuri*** aferente acestor categorii de drum. *) În sensul prezentelor cerinte, prin ”Supervizarea lucrarilor” se întelege activitatea desfasurata în cadrul unei firme/ echipe de consultanta angajata de catre Beneficiar/ Investitor, prin care a fost asigurata supravegherea/ verificarea lucrarilor executate de catre Antreprenor, în scopul certificarii conformitatii calitative si cantitative a acestora cu contractul, documentatia de executie si reglementarile tehnice si legislative în vigoare. Evaluarea îndeplinirii cerintelor minime privind experienta profesionala în supervizare/ consultanta a expertilor propusi, se va face în baza prezentei definitii. **) Lucrarile ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: reciclare, lucrari de intretinere periodica si curenta, consolidare versanti, deoarece acestea nu sunt lucrari similare cu cele ce urmeaza a fi supervizate prin prezentul contract. Lucrarile ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: asternere covor asfaltic, reabilitarea primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier, deoarece acestea sunt lucrari similare cu cele ce urmeaza a fi supervizate prin prezentul contract. ***) Structurile acceptate sunt pod, pasaj, viaduct,Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: II. Inginer asigurarea calitatii - Responsabil calitate CERINTE: a) detine Diploma de Inginer al unei Facultati/ Universitati in domeniul constructiilor de drumuri si/ sau poduri si/ sau tunele b) minim 1 an experienta profesionala in pozitia de Inginer asigurarea calitatii si/sau Responsabil control calitate si/ sau Responsabil tehnic cu calitatea si/ sau Responsabil cu asigurarea calitatii si/ sau Inginer calitate, detinuta/ detinute in cadrul unor contracte de lucrari** si/ sau contracte de supervizare/ consultanta* lucrari** de constructie noua si/ sau reabilitare si/ sau modernizare si/ sau largire de drum national si/ sau autostrada si/ sau drum expres si/ sau drum judetean si/sau strazi urbane si/sau structuri*** aferente acestor categorii de drum. *) În sensul prezentelor cerinte, prin ”Supervizarea lucrarilor” se întelege activitatea desfasurata în cadrul unei firme/ echipe de consultanta angajata de catre Beneficiar/ Investitor, prin care a fost asigurata supravegherea/ verificarea lucrarilor executate de catre Antreprenor, în scopul certificarii conformitatii calitative si cantitative a acestora cu contractul, documentatia de executie si reglementarile tehnice si legislative în vigoare. Evaluarea îndeplinirii cerintelor minime privind experienta profesionala în supervizare/ consultanta a expertilor propusi, se va face în baza prezentei definitii. **) Lucrarile ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: reciclare, lucrari de intretinere periodica si curenta, consolidare versanti, deoarece acestea nu sunt lucrari similare cu cele ce urmeaza a fi supervizate prin prezentul contract. Lucrarile ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: asternere covor asfaltic, reabilitarea primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier, deoarece acestea sunt lucrari similare cu cele ce urmeaza a fi supervizate prin prezentul contract. ***) Structurile acceptate sunt pod, pasaj, viaduct. Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2015 11:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2015 13:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport

Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2015 09:56


Vizionari 355