Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de curatenie si intretinere pentru perioada mai decembrie 2015

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Ministerul Justitiei

Numar invitatie: 371593 / 25.03.2015

Denumire contract: Achizitionare servicii de curatenie si întretinere pentru perioada mai-decembrie 2015

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Ministerul Justitiei

Cod fiscal: 4265841, Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0372041115, Fax: +40 0372041114

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

www.e-licitatie.ro

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Achizitionare servicii de curatenie si întretinere pentru perioada mai-decembrie 2015

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Servicii de curatenie si întretinere pentru perioada mai-decembrie 2015 pentru sediul Ministerului Justitiei, conform Caietului de sarcini. Valoarea minima a intervalului (122.983,87 RON) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora ?i evalua ofertele), iar valoarea maxima (184.475,81 RON) reprezinta valoarea estimata ce contine ?i valoarea posibilelor suplimentari Optiuni: Posib prelung contr pe o per de 4 luni în anul 2016 conf prev art. 6 din HG nr. 925/2006.

II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 122,983.87 - 184,475.81 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Valoare = 2.459,67 RON Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Modalitate de constituire - conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune atât in SEAP semnata cu semnatura electronica cât si în original la sediul autoritatii contractante, la Registratura generala pâna la data si ora limita de depunere a ofertei ( Scrisoare de garantie bancara în favoarea Ministerului Justitiei conform Formularului 6 sau ordin de plata (în contul Ministerului Justitiei RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la A.T.C.P.M.B.). Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile . În cazul I.M.M.–urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), încadrarea în plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului reprezentantilor legal / legali al / ai întreprinderii interesate în încadrarea în categoria întreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut în anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.

Garantie de buna executie Valoare = 10% din valoarea fara TVA a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata contractului.Modalitate de constituire - conform art. 90 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire ( Scrisoare de garantie bancara în favoarea Ministerului Justitiei) În cazul I.M.M.–urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), încadrarea în plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului reprezentantilor legal / legali al / ai întreprinderii interesate în încadrarea în categoria întreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut în anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de buna executie.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratii cu privire la eligibilitate Formular A - Încadrarea în situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea candidatului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii. În cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul. Documentul scanat va fi depus în S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 FORMULAR B - În situatia în care din documentul solicitat reiese ca ofertantul se afla în una dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. În cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul. Documentul scanat va fi depus în S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare. Certificat de participare ca oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii ca oferta independenta FORMULAR 4 - Documentul scanat va fi depus în S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 FORMULAR 5 Ofertantul/Ofertantul asociat/tertul sustinator/subcontractantul, care are drept membri în cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pâna la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla în relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante sunt exclusi din procedura de atribuire. Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: • Ion Claudiu Teodorescu – Secretar general adjunct • Silvia Chiticaru - Director Directia Financiar Contabila • Simona Panaitescu - Viza C.F.P • Dan Mînzala - Director Directia Contencios • Alexandru Stan – Sef Birou Avizare • Constantin Radulescu - Director Directia Investitii • Livia Vasilescu - Sef Serviciu S.P.A. - presedinte • Mihaela Mares - Consilier S.P.A. - membru • Simona Mariana Bâta – Economist – membru • Luisa Popa – Economist S.A.P. • Gabriela Rudau – ?ef serviciu S.A.P. • Ionela Petre – Consiler S.G.I. • Rodica Ionescu - Expert S.A.P. - bru Documentul scanat va fi depus în S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare. Certificatului de atestare fiscala - Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente în luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Operatorul economic care nu poate prezenta acest certificat care sa confirme situatia datoriilor la data solicitata, va depune o declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Documentul scanat va fi depus în S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale - Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local în luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Operatorul economic care nu poate prezenta acest certificat care sa confirme situatia datoriilor la data solicitata, va depune o declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006.Documentul scanat va fi depus în S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare. Certificat constatator - Persoane juridice române/persoane fizice Din certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se scaneaza dupa original, copia legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” si se va depune în SEAP la sectiunea Documente de calificare. În etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantul clasat pe primul loc, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului în original sau copie legalizata. Certificat constatator - Persoane juridice straine.Documentele edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din România, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident. Documentele vor fi însotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana ?i depuse în SEAP la sectiunea Documente de calificare .

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Fisa de informatii generale Fisa de informatii generale - se specifica media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2012,2013,2014) - FORMULAR 3 În situatia în care operatorul economic a fost înfiintat sau si-a început activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate. Documentul scanat se va depune în S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Declaratie privind forta de munca conform art.188, pct. 2, lit. d) din OUG nr. 34/2006 - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului de servicii. Operatorul economic va completa o declaratie care contine informatii privind numarul personalului calificat implicat direct de îndeplinirea contractului. Se vor prezenta documente doveditoare (extras Revisal sau echivalent din care sa reiasa ca personalul calificat este angajat cu contract de munca individual/colaborare) privind detinerea personalului necesar pentru îndeplinirea contractului, precum si calificarea acestora (Certificat de absolvire a unui curs de perfectionare “Agent de curatenie”). În cazul în care se propun persoane pentru îndeplinirea contractului, care nu sunt angajati ai ofertantului (10 salariati), pentru fiecare astfel de persoana se va prezenta un Angajament prin care persoana respectiva va certifica faptul ca în cazul în care operatorul economic este declarat câstigator, este disponibila pe întreaga perioada de derulare a contractului. La fiecare „Angajament” se va anexa dovada calificarii fiecarei persoane în cauza si anume a unui Certificat de absolvire a unui curs de perfectionare „Agent de curatenie”. ?n acest caz, operatorul economic are obligatia sa prezinte un angajament prin care certifica ca va încheia contracte individuale de munca/colaborare cu fiecare persoana propusa pentru îndeplinirea contractului, daca este declarat câstigator. Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia sa prezinte urmatoarele documente pentru personalul calificat implicat direct în îndeplinirea contractului, în etapa de evaluare a ofertelor, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire: - extras Revisal sau echivalent din care sa reiasa ca personalul calificat este angajat cu contract de munca individual/colaborare.,Utilaje - Operatorul economic va depune o declaratie din care sa rezulte ca dispune, pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii de curatenie, de urmatoarele echipamente: 6 buc. aspiratoare de praf profesionale (prestatorul va asigura starea tehnica corespunzatoare echipamentelor folosite); 1 buc. masina monodisc pentru curatat mocheta si covoarele (prestatorul va asigura starea tehnica corespunzatoare echipamentelor folosite); 1 buc. masina monodisc pentru lustruit suprafete precum marmura.,Experienta similara - Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca la nivelul minim a un contract-maxim 2 contracte, a prestat servicii similare în valoare cumulata egala sau mai mare cu 122.983,87 lei, fara TVA. Totodata se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprezentând experienta similara. Nota: Pentru contractele reprezentând experienta similara în ultimii 3 ani echivalenta leu/valuta se face la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.,Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani Formularul 12E (va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.,Subcontractanti FORMULARUL C, daca este cazul. Ofertantul are obligatia de a prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2015 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 24.03.2015 12:25
Vizionari 402