Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Masina de tuns iarba

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.

Numar invitatie: 371413 / 20.03.2015

Denumire contract: MASINA DE TUNS IARBA

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.

Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str. Energeticii, Nr.1, Jud. Mures, Iernut, Romania, cod postal: 545100, telefon:+40 265471333, fax:+40 265471494, persoana de contact:Serviciul Achizitii

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Iernut, Str. Energeticii, Nr.1, Sala de sedinte, Eiaj 2

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ºi extragere a gazului ºi petrolului

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

MASINA DE TUNS IARBA

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

MASINA DE TUNS IARBA - Conform caietului de sarcini nr.60/05.03.2015

II.1.6) CPV: 16311000-8 - Masini de tuns iarba (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 13,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este : 200 lei . Data de referinta la care se face echivalenta în lei a GP depuse, constituite în alte valute (daca e cazul) este cu 5 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul comunicat de BNR . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile calendaristice de la data limita pentru primirea ofertelor. În cazul ofertantilor din categoria IMM (facând dovada în acest sens prin prezentarea doc. prevazute în Legea nr.346/2004) GP se constituie în procent de 50 % din cuantumul precizat în DA. Modul de constituire a garantiei de participare (conform art.86 din HG 925/2006,republicata): Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara în favoarea autoritatii contractante )sau de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în DA. Conform art.86 alin.5 lit. a)/hg 925/2006 GP se poate constitui si prin: Depunerea la casieria autoritatii contractante : -a unui ordin de plata sau a unei file CEC - cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor ; -a unei sume în numerar în cazul în care valoarea GP este redusa ca valoare . Contul RO 82BTRL RON CRT 0205595501 deschis la BT Agentia Iernut. Documentul care dovedeste constituirea GP se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului , formei de prezentare, termenului de valabilitate a garantiei de participare duce la respingerea ofertei în conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 7 % din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere completata în conformitate cu Formularul nr.6 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neîncadrarea în prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 -Completare Formular nr.7 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neîncadrarea în prevederile art. 181 lit. a) c1) ,d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. 3.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se va permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele – original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,, 4.Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta -Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract – Formular 10. 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr.9 din sectiunea III - “Formulare”. Persoane cu functii de decizie din cadrul SNGN Romgaz SA : Director General SNGN Romgaz SA : ing. Metea Virgil Marius ; - Director SPEE Iernut: ing. Bircea Angela ; - Director Tehnic SPEE Iernut :ing.David Stefan ; -Director Economic SPEE Iernut : ec. Vlassa Ramona ; Director Comercial SPEE Iernut: ing. Maria Oprea ;inginer sef SPEE Iernut : Ocrainiciuc Mihail. Membrii comisiei de evaluare :Oprea Maria-presedinte ; membrii: Balea Cristina, Albu Ovidiu, Detesan Horatiu, Santa Cristina. Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul. Toate documentele întocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate în vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta în original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator. Pentru restul documentelor solicitate se va permite depunerea în oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1.Certificat constatator - Certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea „in conformitate cu originalul”) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. 2. Pentru persoane fizice romane – Autorizatia de functionare - „Autorizatia de functionare” / altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea „in conformitate cu originalul”), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de îndeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente).

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 -Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii : Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor. Modalitate de indeplinire : Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.04.2015 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.04.2015 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2015 07:21
Vizionari 372