Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lemn de foc din fag

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Buzau

Numar invitatie: 365518 / 06.10.2014

Denumire contract: Lemn de foc din fag

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Buzau

Cod fiscal: 17091470, Adresa: str. Bistritei, nr.41, Buzau, Telefon: +40 0238724662, Fax: +40 0238721143

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. Bistritei, nr.41, Buzau, Romania, cod postal: 120212, telefon:+40 0238724662, fax:+40 0238721143, persoana de contact:Serviciul Achizitii Publice

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

D.G.A.S.P.C. Buzau, Str. Bistritei, Nr. 41

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Lemn de foc din fag

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitia de lemn de foc din fag uscat,cu umiditate < 15%, fara portiuni putrede, cu diametrul de maxim 20 cm si taiat la o lungime de maxim 50 cm, pentru structurile functionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Buzau, din Pogoanele, Smeeni, Beceni si Stilpu.

II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 198,450 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este: 1984,50 RON pentru IMM-uri si 3969,00 RON pentru ceilalti operatori economici.Pentru operatorii economici care vor constitui garantia de participare in alta valuta,echivalenta leu/alta valuta se calculeaza la cursul BNR anuntat cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar ?n contul RO71TREZ1665006XXX003717 deschis la Trezoreria Municipiului Buzau, Beneficiar: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Buzau, cod fiscal 17091470; se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - in copie "conform cu originalul", - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante sau - instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.(3)din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul va depune ?n acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, ?nsotita de o copie a documentului de constituire. Nota: Documentele emise ?n alta limba, trebuie sa fie ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na.

Garantie de buna executie 2,5% din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru I.M.M.–uri, si 5% din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru ceilalti operatori economici. Forma de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original sau - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie privind eligibilitatea)-Completare formular 2; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular 3; 3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul”; 4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul”. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din H.G. nr. 925/2006; 5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Completare formular 4; 6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular 5. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Vintilescu Belciug Adrian - Dir.gen.,Iuga Alina - Dir. Gen.Adj.Asistenta Sociala, Cojocea Mihaela - Dir.gen.adj.ec., Andrei Marilena - Sef serv. contabilitate,Cretu Cristina - Sef serviciu buget,Iamandei Nicusor - Consilier juridic la serv. juridic si contencios, Adam Costina Corina -Sef serv. achizitii publice, Albulescu Amelia Petrinela - Consilier serv.achizitii publice, Latcan Lucica - Inspect.specialit.serv. achizitii publice, Popescu Mircea Bogdan - Consilier juridic serv.achizitii publice, Fringulescu Alina Maria - Inspector de specialitate serv. achizitii publice. 1.Certificat constatator emis de O.R.C.de pe raza caruia este situat sediul ofertantului,din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul”. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cadrul etapei de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original/copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii generale - din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 297.675,00 Ron.Pentru calculul nivelului minim impus,evaluarea se va face la cursul mediu anual leu/valuta aferent fiecarui an comunicat de BNR (prin raportare la cursul mediu anual cf.http://www.bnr.ro/Cursulde-schimb-3544.aspx). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa se confirme livrarea de produse similare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2014 13:16
Vizionari 359