Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

INFIINTARE RETEA CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA MODELU, JUDETUL CALARASI

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA MODELU

Numar invitatie: 368075 / 02.12.2014

Denumire contract: “INFIINTARE RETEA CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA MODELU, JUDETUL CALARASI”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA MODELU

Cod fiscal: 3966354, Adresa: COM. MODELU, Modelu, Telefon: +40 0242/312553, Fax: +40 0242/312381

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

COM. MODELU, Modelu, Romania, cod postal: 917180, telefon:+40 0242/312553, fax:+40 0242/312381, persoana de contact:LAURENTIU ARSENESCU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

COM. MODELU, Modelu, Romania, cod postal: 917180, telefon:+40 0242/312553, fax:+40 0242/312381, persoana de contact:LAURENTIU ARSENESCU

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

“INFIINTARE RETEA CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA MODELU, JUDETUL CALARASI”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Retea de cnalizare pe o lungime de 21 km si camine ; o lungime (m) = 21.000 ml; o diametru De 200 mm - De 500 mm; o materialul conductelor - PP Multistrat, SN4; o camine de vizitare - 370 bucati; – statii de pompare = 4 buc; o debit (buc) Q < 11l/s o inaltime de pompare Hp= 5 m; - statie epurare ape uzate o tip modulata; o capacitate: Q max zi = 1.380 mc/zi = 15,97 l/s Din valoarea totala de 7.876.784 lei fara TVA, valoarea lucrarilor este de 7.480.101 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 396.683 lei fara tva, reprezentand 5% din valoarea de lucrari.

II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 7,876,784 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Cont depunere: RO64TREZ20124510220XXXXX trezoreria Calarasi. Cuantumul garantiei este de 149.602 lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara se va emite in numele asocierii si va acoperi in mod solidar toti membri grupului de operatori economici. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 11, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul mediu comunicat de BNR cu 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.

Garantie de buna executie Garantia buna executie e de 5% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis ?n cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform model form.19), care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. ?n acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la trezoreria statului. Suma care se depune de catre contractant ?n contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Autorit. contract. va dispune ca banca sa ?nstiinteze contract. despre varsam?ntul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dob?nda ?n favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: PRESEDINTE TUTUEANU VALERIU – VICEPRIMAR MEMBRII: NEICU ADRIANA – CONSILIER CALIN CAMELIA IONELA –CONSILIER SAVU GHITA - referent PRICOP MIHAELA – INSPECTOR Membri supleanti : MANESCU MIHAELA MANUELA – CONSILIER Aprobarea proiectului a fost facuta la propunerea primarului Dobre Gheorghe, conform hotararii de consiliu local care are urmatoarea componenta : Tutueanu Valeriu, Constantin Ion, Radu Pantelie,Goicea Ion, Bratu Gheorghe, Oltenacu Constantin, Manescu Nicu, Seandru Florea, Pantea Stefan , Istrate Nicoleta, Alexandru Nicolaie, Martac Victor, Toma Gheorghe, Bajenaru Tony, Dragomir Constantin Membru cooptat: Ana Maria Munteanu Pentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Mod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea). Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. 2.Cazier judiciar al companiei Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” al operatorului economic. Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. 3. Se va prezenta cazierul fiscal. Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. 4.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 12B. Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. 5.Persoanele juridice rom?ne vor atasa certificate de atestare fiscala de la bugetul local si general din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele,se vor atasa ?n original /copie legalizata/copie conform cu originalul. Se va prezenta certificat de atestare privind obligatiile la fondul de de mediu din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara ?n care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata la bugetul local si general ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare din tara ?n care este stabilit. Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. 6.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind conflictul de interese. Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat si subcontractant (daca este cazul) daca oferta este depusa de o asociere de firme. Se va completa formularul nr. 3. In caz de sustinere din partea unui tert, se va completa obligatoriu si de catre acesta. 7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pretedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 12D Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Se va prezenta certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si/sau asociatii sai, dupa caz, ?n original/copie legalizata/ copie conform cu originalul. (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de ?nregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata ?n limba rom?na, dupa documentele care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de ?nregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012, 2013 sa fie de cel putin: 14.960.202 lei pentru operatorul economic si sa rezulte din bilantul/balanta contabila la 2011,2012 sau 2013 sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului ; Persoanele juridice vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul mediu anual al leu/valute comunicat de BNR pentru fiecare an in parte Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat la nivelul a cel putin 1 contract, maxim 2 contracte, lucrari similare a caror valoare cumulata a fost de minim 7.480.101 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele lucrari trebuie sa indice beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru calculul echivalentei lei/alta valuta se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.,In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, cf art. 190 din OUG 34/2006, aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm conform formular 25 De asemenea, persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), si d)si art. 69^1,Operatorul economic va prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul 12I.,Se va asigura personalul tehnic de specialitate, pe langa documentele solicitate, va depune si CV ul semnat in original si declaratii de disponibilitate ( responsabilul RTE nu va depune CV): Manager de proiect sa aiba studii superioare, sa depuna certificat de absolvire curs manager si experienta intr-un proiect/contract in care sa fi desfasurat activitati similare. Se va prezenta copie dupa diploma studii superioare, dupa certificatul de absolvire curs manager si un document din care sa reiasa dovada experientei intr-un contract/proiect,sef de santier cu diploma de studii superioare, specializarea in domeniul retele edilitare. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de „sef de santier” ?ntr-un contract/proiect indiferent de obiectul acestuia. Se va prezenta copie dupa actul de studii si un act care sa dovedeasca experienta ceruta. Copiile vor fi conform cu originalul.,responsabil cu sanatatea si securitatea ?n munca (SSM). Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de „responsabil SSM” ?n cel putin un contract/proiect in care sa fi desfasurat activitati similare.Se va prezenta copie conform cu originalul dupa un act prin care sa se faca dovada detinerii functiei de responsabil SSM,Specialist protectia mediului cu diploma de absolvent studii medii sau superioare si experienta specifica de cel putin 3 ani; se va prezenta copie conform cu originalul dupa actul de studiu si dupa un act care sa dovedeasca experienta ceruta,responsabil tehnic cu executia (RTE) ?n domeniul constructiilor edilitare. Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca „responsabil tehnic cu executia ?n domeniul constructiilor de drumuri” in conformitate cu prevederile legislatiei in domeniu, respectiv Lg nr.10/1995, HG 925/1995, Ord MLPTL nr. 777/2003. Se va prezenta copie dupa atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat nu se va impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile rom?ne la momentul depunerii ofertelor/candidaturilor. ?n baza principiului recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente. Operatorul economic trebuie sa ?ntreprinda, acolo unde legislatia nationala impune, demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica atestatul recunoscut de autoritatile rom?ne.,Informatii privind asocierea: Se va prezenta Acord de asociere. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Pentru cei care nu depun oferta in asociere, se va completa cu mentiunea: Nu este cazul.,Operatorul economic va completa o declaratie referitoare la utilajele/instalatiile/echipamentele de care poate dispune pentru indeplinirea contractului conf. art. 188, alin. 3, lit.f din OUG 34/2006. Pentru echipamentele executantului obtinute prin contract de inchiriere sau leasing sau alte forme de detinere vor fi prezentate contracte/precontracte incheiate de ofertant. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere se va permite si prezentarea unui angajament. Se va completa formularul 12H,Informatii privind subcontractarea Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art 69^1 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Se vor completa formularele nr.12G , nr. 6 si nr. 3. Pentru cei care nu subcontracteaza, formularele se vor completa cu mentiunea: Nu este cazul. Informatii privind standardele de management al calitatii cerinte minime : certificatul ISO 9001,Informatii privind standardele de management al management de mediu cerinta minima: cerificat ISO 14001 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Punctaj maxim

Pretul ofertei 60

Descriere: Componenta financiara

Timpul de executie 20

Descriere: Durata de executie

Garantia lucrarii 20

Descriere: Garantia acordata lucrarii



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.12.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.12.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2014 16:50
Vizionari 342