Folii de polistiren pentru dispozitivele de toaleta igienica cu actionare mecanica
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 370297 / 20.02.2015
Denumire contract: Folii de polistiren pentru dispozitivele de toaleta igienica cu actionare mecanica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Cod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803333, Fax: +40 269839029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon:+40 269803333, fax:+40 269839029, persoana de contact:Mihaela HENTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon:+40 269803333, fax:+40 269839029, persoana de contact:Mihaela HENTEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Folii de polistiren pentru dispozitivele de toaleta igienica cu actionare mecanica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Folii de polistiren pentru dispozitive de toaleta igienica cu actionare mecanica
II.1.6) CPV: 19521100-5 - Folii din polistiren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantum- 8.000 lei. Pentru echivalenta in alta valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu 5 zile anterior date limita de depunere a ofertelor.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; virament bancar in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001,deschis la BCR Medias; -depuneri la caseria Transgaz; - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a ?ncasa ?n nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: • revoca oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; • fiind declarat c?stigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul ?n termenul stabilit; Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul stabilit de BNR.
Garantie de buna executie Cuantum- 10 % din valoarea (fara TVA) a contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A; Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta):Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006,modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: se va completa Formularul 12 D; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata:Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : 1. VADUVA PETRU ION – Director General 2. TARSAC GRIGORE – Director General Adjunct 3. HATEGAN GHEORGHE – Director General Adjunct 4. LUPEAN MARIUS VASILE – Director Directie 5. IDU OLGA – Director Directie 6. COZMA FLORIN – Director Departament Exploatare si Mentenanta 7. VIOREL BARBU – Director Directia Reabilitare S.N.T. 8. LATA ILIE – Director Sucursala Medias 9. LUCA BOGDAN AVRAM – Director Directie 10. P?NZAR ADELA – Director Adjunct Directie 11. HAD?MBAS OVIDIU – Sef Serviciu 12. FILIPAS LAURA – Sef Birou 13. HENTEA MIHAELA - Economist 14. ALBU MARIA - Economist 15. TATOMIR MIHAELA - Inginer 16. POPOVICIU OVIDIU - Subinginer 17. MARGINEAN MARIUS - Economist 18. PUSCAS TANIA – Inginer 19. FLESAR AURELIAN – Sef Servici 20. CIORA MARIA – Agent contraltari Achizitii 21. BACIU ELENA MARIOARA – Sef Serviciu 22. SUCIU NICOLAE – Consilier Juridic 23. PINTEA ANA – Consilier Juridic 24. SZOMBOTI ANDREEA - Consilier Juridic 25. ION ANDI MARIAN – Sef Serviciu 1.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata se va completa si de subcontractanti/tert sustinator/ofertantul asociat( daca este cazul ). - Declaratia pe proprie raspundere conf. art. 180, art.181 lit a),c ind.1), d) din OUG nr 34/2006, modificata, vor fi prezentate si de subcontertul sustinator( daca este cazul). - Certificate de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu orignalul ", sau o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006; In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. Exceptie face certificatul de participare cu oferta independenta. se va depune un singur document Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine Pentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;; -Documente care atesta ca ofertantul este societate protejata conform Legii nr. 448/2006, (in acest sens se vor prezenta copii dupa autorizatia si Ordinul de Ministru)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anul precedent 2014 vizat de organele in drept . Se accepta si prezentarea oricaror documente prin care ofertantii isi pot demonstra situatia economica si financiara. ;Se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991. - Informatii generale cu declararea Cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014)Cifra de afaceri impusa - min 200.000,00lei. (Pentru anul 2014 se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.) In cazul in care se va utiliza o alta valuta se va lua in considerare cursul de referinta leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anii 2012,2013 si 2014. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca ?n ultimii 3 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a livrat, la nivelul unui contract/cel mult 2 contracte, produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica in valoare cumulata de cel putin 100.000,00lei (fara TVA). Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte; Completare Formular 12F din Sectiunea III Formulare - ?n original Ofertantii vor prezenta : -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau documente echivalente (pentru activitati ce fac obiectul contractului) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2015 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2015 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2015 10:21
Vizionari 396