Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

ACHIZITIE MASINA DE COLMATAT ROSTURI

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA SA

Numar invitatie: 367330 / 13.11.2014

Denumire contract: ACHIZITIE MASINA DE COLMATAT ROSTURI

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA SA

Cod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213150126, Fax: +40 213150126

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str. Gh. Asachi nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon:+40 232214430, fax:+40 232214432, persoana de contact:registratura

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

sediul DRDP IASI din Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

ACHIZITIE MASINA DE COLMATAT ROSTURI

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitia unui numar de 2 masini de colmatat rosturi

II.1.6) CPV: 44512600-8 - Scule pentru lucrari rutiere (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 268,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de 5.000,00 lei. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006(A). Garantia de participare poate fi constituita si ?n alta moneda dec?t lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. * Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 4 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) – (4) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de catre o societate de asigurari, ofertantul trebuie sa faca si dovada platii integrale a primei de asigurare. * Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat ?n contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi al autoritatii contractante. * Garantia poate fi constituita si prin depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante. Mod de prezentare – dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta ?n original. ?n cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita ?n numele asocierii. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. *IMM beneficiaza de reducere 50%.

Garantie de buna executie 5% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA; Garantia de buna executie se va constitui sub forma de instrument de garantare, original, emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive ?n cuantum de 5% din plata cuvenita pentru facturi partiale, fara TVA, cu respectarea prevederilor art. 90(3)/HG 925/2006(A)(HG 1045/2011).



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. 1.Declaratie privind ne?ncadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 7. - Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi- ing. Laicu Ovidiu Mugurel; Director Adjunct Investitii – ing. Ilie Stefan; Director Adjunct Intretinere – ing. Cercel Vlad Constantin; Director Economic - ec. Vasile Popa; Sef Serviciu EAU – ing. Iulian Stoica; Sef Compartiment CFP – ec. Nicolina Stanel; Sef Serviciul Contencios - jr. Gioconda Mihaela Ene; Sef Serviciul O.D.A. – ing. Manuela Popa; Sef Compartiment Contracte – ec. Lucian Nedelciuc. - Persoanele fizice sau juridice care participa direct ?n procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 8; 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 9. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul); 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 10 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a,c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul). -Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala – Directia Generala a Finantelor Publice). B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice alte documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documnetele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” insotite de traducerea autorizata. Nota 2: Certificatele/documentele edificatoare vor demonstra ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 4: In cazul unei asocieri se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membri asocierii. Nota 5: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnico/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu sa se prezinte “Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006” semnata de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai literele a), c^1), d), de la art. 181 din OUG nr. 34/2006(A). Nota 6: Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate doar pentru sediul principal al fiecarui operator economic. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar (obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator) datele de identificare, actionari/asociati, organele de conducere, administratorii, cotele de participare, in original/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Pentru persoanele juridice straine: - prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit; - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul”, insotite de traducerea autorizata. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii, pentru partea de contract pe care o desfasoara.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani (2011, 2012,2013) trebuie sa fie de cel putin 500.000,00 lei. Valorile vor fi exprimate in lei. Pentru valori in Euro, pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2011, 2012,2013). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv, transf intai in Euro si apoi in LEI. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) - Formularul nr. 11. 2. Documente care sa sustina indeplinirea cerintei de calificare, de exemplu: bilanturile contabile sau extrase de bilant din ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile in vigoare, rapoarte de audit sau orice alte documente echivalente. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare (balanta contabila, declaratii bancare corespunzatoare, etc.). Bilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru persoane fizice/juridice romane-in copie "conform cu originalul"; pentru persoane fizice/juridice straine – in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru persoanele fizice/juridice straine, documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Cursurile medii euro pentru anii 2011, 2012 si 2013 publicate pe site-ul: www.bnr.ro: 2011 - 1 Euro = 4,2379 Lei, 2012 - 1 Euro = 4,4560 Lei, 2013 - 1 Euro = 4,4190 Lei.,Informatii privind sustinerea financiara, tehnica si profesionala Capacitatea financiara, tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta pers, indiferent de nat relatiilor jr existente ?ntre ofertant si pers respectiva. (2) ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacit financiara, th si profes invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conf. cu prevederile al. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul 19 si anexa 1) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele economice, tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din pr de atrib, conf art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)si art. 69^1 din OUG 34/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul va prezenta “Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani” (calculati p?na la data limita de depunere a ofertei), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, chiar daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Daca beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitate obtinerii unei certificari/confirmari, probarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor.,Informatii privind sustinerea financiara, tehnica si profesionala Capacitatea financiara, tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta pers, indiferent de nat relatiilor jr existente ?ntre ofertant si pers respectiva. (2) ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacit financiara, th si profes invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conf cu prevederile al. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul 19 si anexa 1) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele economice, th si profes invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara, th si profes nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din pr de atrib, conf art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)si art. 69^1 din OUG 34/2006. Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent. Modalitatea de ?ndeplinire Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 9001 sau echivalent un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.+www.drdpiasi.ro

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2014 09:04
Vizionari 361