Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
Velux Club

Duraziv a vandut in ultimele doua luni adezivi de iarna pentru termoizolarea a 3.000 de apartamente

Data: 2011-12-15

Duraziv a vandut in ultimele doua luni adezivi de iarna pentru termoizolarea a 3.000 de apartamente
Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de omul de afaceri Daniel Guzu, anunta o cerere crescuta pentru produsele care pot fi utilizate si la temperaturi de sub zero grade. Compania a vandut in ultimele doua luni de patru ori mai multi adezivi de iarna comparativ cu anul trecut.

Vanzarile de adezivi speciali destinati aplicarii la temperaturi joase au explodat anul acesta, multi clienti optand pentru continuarea lucrarilor de amenajare si in timpul iernii.

Duraziv este, in acest moment, singurul producator din Romania care, alaturi de foarte putini producatori de talie internationala, a reusit sa ofere pietei adezivi de iarna ce se pot aplica la temperaturi negative.

In general, intervalul de lucru recomandat si respectat de majoritatea producatorilor si utilizatorilor este de cuprins intre 5 si 30 de grade Celsius. Duraziv a creat insa o serie de produse care folosesc o combinatie de aditivi si lianti cu reactivitate mare si se pot aplica fara probleme pe timp friguros sau chiar geros. In ultimele doua luni compania a vandut o cantitate de adezivi echivalenta a necesarului pentru termoizolarea a circa 3.000 de apartamente cu o suprafata medie.

„In ultimele luni Duraziv a vandut preponderent produse de acest tip. Clientii au inteles ca pot apela si la produse care sa poata fi utilizate si in conditii aparent nefavorabile constructiilor. Adezivii de iarna pot fi aplicati si la temperaturi de pana la -5 grade Celsius”, declara George Bocai, director tehnic Duraziv. „Oferim clientilor garantie totala privind aceste produse, precum si consultanta tehnica in ceea ce priveste aplicarea. Duraziv are agrementate toate aceste produse, ele putand fi utilizate fara rezerve in orice proiect de reabilitare termica”, precizeaza George Bocai.

George Bocai, director tehnic Duraziv

\"George


Fata de un adeziv uzual (de vara), care fie ar ingheta la temperaturi sub 0°C fie nu s-ar intari absolut deloc, adezivii de iarna se recunosc prin faptul ca, odata amestecati cu apa si aplicati pe perete, se intaresc in circa 2-3 ore, iar dupa 24 de ore deja incep sa capete aspectul de uscat. In acest caz, apa care s-ar fi evaporat in mediul exterior la temperaturi pozitive, aici este consumata chimic de catre adeziv si de catre aditivi.

Duraziv produce 5 asemenea adezivi, ce pot fi aplicati pe vreme friguroasa. Trei dintre acesti adezivi sunt variante de iarna ale adezivilor Duraziv pentru polistiren: Duraziv AT31 si Duraziv AT33 pentru polistiren expandat si Duraziv AT37 pentru polistiren extrudat si vata minerala si masa de spaclu aditivata suplimentar cu silicon. Ceilalti doi adezivi sunt dedicati placarilor ceramice la exterior: Duraziv AM17 si Duraziv AM19.

Evolutia vanzarilor companiei la noua luni a fost una in trendul preconizat initial. Veniturile companiei s-au majorat cu 32,7%. Livrarile de adezivi au avut o crestere mai mare de 40%. Duraziv si-a bugetat anul acesta un avans al afacerilor cu 30%, dupa ce initial anuntase o crestere de 25%. In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul precedent.

Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% comparativ cu anul precedent.

Vizionari 518

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.