Spectrofotometru de absorbtie atomica, cuptor de grafit + autosampler
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT
Numar invitatie: 372641 / 16.04.2015
Denumire contract: Spectrofotometru de absorbtie atomica (cuptor de grafit+autosampler)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT
Cod fiscal: RO23886284, Adresa: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Timisoara, Telefon: +40 256492097, Fax: +40 256491798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Spectrofotometru de absorbtie atomica (cuptor de grafit+autosampler)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Spectrofotometru de absorbtie atomica (cuptor de grafit+autosampler), 1 bucata
II.1.6) CPV: 38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201,610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 4.032,2 lei.Forma de constituire : scrisoare de garantie bancara, virament bancar in contul RO61TREZ6215005XXX010560 Trezoreria Timisoara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.Perioada de valabilitate este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru garantia de participare care se depune in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR leu/alta valuta afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere oferte.Garantia de participare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP, scanata la sectiunea "Documente de calificare", de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5 % din valoarea fara TVA a contractului, constituita prin : a)scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (art.90 alin 1 din HG 925/2006). b) retineri succesive din sumele datorate(art.90, alin.3 din HG 925/2006) pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante,la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr. 1045/19.10.2011,iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0,5 % din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-formular 12B, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular participare, Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP sau unitatile subordonate (buget consolidat) si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de primarie (buget local),sau certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standardele europene de certificare, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident sau o declaratie pe proprie raspundere conf. art 11,alin.4 din HG 925/2006,situatie in care se aplica prevederile art. 9,alin3 din Ordin 509/2011, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-formular conflict. Persoane cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: Adam Relu,Gavril Dorin-Octavian, Vlaicu Ionel,Gal Aurica,Luci Ervin, Purdea Doru, Grui Ioan. Prezentare formular emis de ORC. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale-Cifra medie globala de afaceri pe ultimi 3 ani (2014,2013,2012)sa fie de minim 403.220 lei.Daca cifra se exprima in valuta se va utiliza cursul mediu anual BNR leu/alta valuta,Rezultatul exercitiului financiar pe 2013 (bilant contabil la 31.12.2013) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pe ultimii trei ani. Lista principalelor furnizari de produse in ultimi 3 ani, din care sa rezulte ca valoarea produselor livrate , cumulate, livrate printr-un contract-maxim trei contracte, sa fie de cel putin 67.203 lei. Livrarea de produse se confirma printr-o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizarea produselor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea cestuia, demonstrarea furnizarii produselor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei,la calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.05.2015 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2015 12:28
Vizionari 306