Servicii pentru controlul nedistructiv al sudurilor
Servicii de testare nedistructiva, Servicii pentru controlul nedistructiv al sudurilor, Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 378157 / 20.08.2015
Denumire contract: Servicii pentru controlul nedistructiv al sudurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Cod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269801479, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Procedura este on line. Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon:+40 269803199, fax:+40 269844832, persoana de contact:Ovidiu Popovici.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii pentru controlul nedistructiv al sudurilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de control nedistructiv al sudurilor
II.1.6) CPV: 71632200-9 - Servicii de testare nedistructiva (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349,607.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantie de participare - 6900 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare; valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila. Garantia de participare trebuie sa fie transmisa la sediul autoritatii contractante, de catre toti op ec,tot pana la aceeasi data(in cazul in care garantia este const prin instr de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari) si scanat, in SEAP, pana la data limita de depunere oferte si poate fi constituita ?n urmatorele forme: : 1.instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancarã ori de o societate de asigurãri, care se prezintã ?n ORIGINAL, ?n cuantumul si pt. perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire.Deoarece procedura este online, garantia se va posta si in SEAP, alaturi de documentele de calificare, scanata si semnata cu semnatura electronica.; instrumentul de garantare emis ?n conditiile legii,trebuie sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat,in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constituie:revoca oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; fiind declarat c?stigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul ?n termenul stabilit; fiind declarat c?stigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; 2. virament bancar ?n contul IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; nu se accepta depunerea in numerar in lei la casieria autoritatii contractante. In cazul in care se participa in asociere, garantia de participare trebuie sa reflecte acest lucru. Precizari privind garantia de participare: ?n cazul ofertantilor care se asociaza ?n vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii.
Garantie de buna executie Cuantum 10% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : de regula prin instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancarã sau de o societate de asigurãri conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata; daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011( contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A; Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta):Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006,modificata vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, se va completa Formularul 12 D; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata:Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : VADUVA PETRU ION - Director General, Hategan Gheorghe - Director General Adjunct, Tarsac Grigore - Director General Adjunct, Marius Lupean- Director Departament, Bogdan Avram Luca- Director Departament , Idu Olga - Director Directie, P?nzar Adela - Director Directie, Petrescu Monica Alexandra - Director Directie, Filipas Laura - Sef Birou, Had?mbas Ovidiu Gheorghe - Sef Serviciu, Macec Valentin - Sef Serviciu, Botea Ana Daniela - Sef Birou , Dumitrescu Iolanda Melania - Economist, Stanciu Mihaela - Economist, Tatomir Mihaela – Inginer, Hentea Mihaela Luminita – Economist, Marius Marginean – Economist, Albu Maria - Economist, Tania Puscas – Inginer, Baciu Elena Marioara - sef Serviciu, Pintea Ana- Consilier juridic, Ursache Andreea - Consilier juridic, Suciu Nicolae - Consilier juridic, Barsan Florin - Sef atelier, Cojocariu Nicolae - Inginer Sef , Deac Ioan Dorin - Sef birou , Ovidiu Popoviciu – Serviciul Licitatii - Contractari. Certificate constatatoare scadente ?n luna anterioara celei ?n care se depun ofertele (?n original sau copie legalizata, conform cu originalul) privind ?ndeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara ?n care candidatul /ofertantul este rezident, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Persoane juridice / fizice rom?ne (Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente); -documentele ?n original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul ; ofertantul clasat pe primul loc ?nainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii va prezenta certificatul in original. - Persoane juridice / fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Autorizatie CNCAN pentru desfasurarea activitatilor prevazute in Legea 111/1996.- Activitatea de control nedistructiv cu radiatii penetrante se va desfasura cu respectarea : • legii 111/1996 cu reglementarile si modifcarile ulterioare : art. 2 al. (c) privind detinerea , utilizarea si transportul materialelor nucleare si radioactive ; art. 8 al. (2) ; art. 9 al. (1) ;art.18 al.1(a) ? 1(o) ; art. 25 al.(1) si al. (2) . • normelor C.N.C.A.N. de securitate radiologica : NTR 01 bis ; NSR 01 ; NSR 03 ; NSR 05 ; NSR 06 ; NSR 07 ; NSR 10 . • HG 808/2005 , art. 16 – Regulament privind autorizarea laboratoarelor de analiza si incercari in constructii . • Ordinul MDRAP 3843/2013 privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in constructii in vederea autorizarii .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimi 3 ani(2012,2013,2014) : - Informatii generale.Cifra de afaceri minim solicitata :349607,77lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii prestate similare ?n ultimii 3 ani,calculati prin raportare inversa la data limita de depunere a ofertelor contin?nd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritatii contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca a prestat servicii similare cu obiectul achizitiei a caror valoare cumulata sa fie de minim 150.000lei, prin cel putin 1 sau maxim 3 contracte ; nivelul valoric impus trebuie sa fie indeplinit de valoarea serviciilor similare, cumulate, prestate in cadrul contractului/contractelor prezentate in cadrul listei prezentate. Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar,Lista dotari : Se solicita prezentarea listei de utilaje aflate in dotare proprie /inchiriere sau orice alta forma de dispozitie a ofertantului asupra acestora, necesare indeplinirii contractului de servicii conform Formular 12H. - Dotare cu laborator autorizat ISCIR conform prescriptiei tehnice PT CR 6/2013 si ISC pentru fiecare metoda in parte cu dotarile necesare( nr. de surse utilizate, nr. de aparate de control US cu inregistrare continua utilizate , nr. de aparate de control US clasice utilizate.,Lista cu personalul. Se solicita prezentarea unei liste cu personalul tehnic de specialitate implicat in prestarea serviciilor. Personal de specialitate - se vor prezenta documente doveditoare pentru detinere personal specializat in conformitate cu prescriptiile tehnice CR 6 -nivel II , colectia ISCIR. prestatorul va face dovada ca poseda un minim de 5 echipe ( minim 5 operatori calificati conform cu prescriptiile tehnice CR 6 -nivel II , colectia ISCIR si ISO 9712 sau EN 473) care pot fi implicate concomitent si independent in efectuarea de servicii de control nedistructiv. Certificatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2008 si /sau documente echivalente - pentru activitati ce fac obiectul contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2015 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2015 09:03
Vizionari 516