Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

SERVICII DE VERIFICARE CONTOARE VOLUMETRICE

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias

Numar invitatie: 365969 / 15.10.2014

Denumire contract: SERVICII DE VERIFICARE CONTOARE VOLUMETRICE

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias

Cod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803333, Fax: +40 269839029

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon:+40 269803238, fax:+40 269839029, persoana de contact:Adriana Tichindelean

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Piata CI Motas, nr 1, Medias,

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

SERVICII DE VERIFICARE CONTOARE VOLUMETRICE

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Contoarele de gaz cu pereti deformabili cu domenii de debite cuprinse intre G1,6-G40 ce urmeaza a fi verificate vor fi demontate de catre achizitor din linia de masurare si vor fi puse la dispozitia prestatorului, la sediul laboratorului metrologic al acestuia, in vederea verificarii metrologice.

II.1.6) CPV: 50411200-1 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de gaz (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 16,946 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantie de participare=338 lei. Pentru echivalenta se va utiliza cursul BNR leu/alta valuta valabil cu 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor; valabilitate 100 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - virament bancar , Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de participare la procedura de atribuire,constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a ?ncasa ?n nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: revoca oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; fiind declarat c?stigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul ?n termenul stabilit; fiind declarat c?stigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;

Garantie de buna executie Garantie de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie,OP in contul achizitorului, retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: - Declaratie de eligibilitate (Formularul 12A din Sectiunea Formulare - ?n original.) art 180 din OUG 34/2006 modificata - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. – ?n original - CERTIFICAT de participare la licitatie cu ofertã independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare - ?n original, Ord.ANRMAP 314/2010 - Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere, VADUVA ION PETRU Director General, HATEGAN GHEORGHE Director General Adj., LUPEAN MARIUS Director Departament, COSMA FLORIN Director Departament, STROIA GHEORGHE MARIUS Director Departament, SAI ALEXANDRU Director Directie, IDU OLGA Director Directie, P?NZAR ADELA Director Directie, HAD?MBAS OVIDIU GHEORGHE Economist, LUCA BOGDAN AVRAM Consilier juridic cu atributii si competente, prin delegare, din sfera de activitate a DAPC, FILIPAS LAURA Sef Birou, ION ANDI MARIAN Sef Serviciu, TATOMIR MIHAELA Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, SIMESCU VIORICA Tehnician, POPOVICI OVIDIU Subinginer, MARGINEAN MARIUS Economist, PUSCAS TANIA Inginer, ALBU MARIA Economist Ciclul I, TICHINDELEAN ADRIANA STEFANIA Economist, BACIU ELENA MARIOARA Sef Serviciu, PINTEA ANA Consilier Juridic, SZOMBOTI ANDREEA Consilier Juridic, SUCIU NICOLAE Consilier Juridic, FILIMON LAURENTIU Sef Serviciu, BIRTA DAN FLORIN Inginer, Formular 12E Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile Art.69^1,180, 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. - Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente); -- In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate certificatul constattor emis de ONRC/documentul echivalent in original/copie legalizata - Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional) -Autorizatia laboratorului de metrologie sau echivalent conform OG 20/1992 cu modificarile ulterioare

Capacitatea economica si financiara

Descriere: -bilant contabil pe anul 2013 vizat de organele in drept, sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei; se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991 -cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013) sa fie cel putin egala cu 33.892 lei; -pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. - ?n conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta – ?n vederea ?ndeplinirii contractului – si de alta persoana. ?n cazul ?n care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit a c^1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: - o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, -Experienta similara minima solicitata egala cu valoarea estimata Exp.sim.= 16.946 lei (Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a prestat servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, in valoare cumulata de cel putin 16.946 lei, la nivelul a unul sau mai multe contracte ( SAU ORICE ALTE DOCUMENTE/CERTIFICARI DIN CARE REZULTA INDEPLINIREA CERINTEI)) -pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR - Pentru experienta similara pe anul 2014 va fi luat in considerare cursul din data de 11.09.2014 comunicat de BNR -ISO 9001:2008 sau documente echivalente Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2014 08:30

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2014 10:35
Vizionari 439