Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de deratizare si Servicii de dezinsectie

Servicii de deratizare si Servicii de dezinsectie, COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.

Numar invitatie: 375940 / 03.07.2015

Denumire contract: “Servicii de deratizare” si “Servicii de dezinsectie”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.

Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon:+40 212016236, fax:+40 213172300, persoana de contact:Doina Stoica

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon:+40 212016236, fax:+40 213172300

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

“Servicii de deratizare” si “Servicii de dezinsectie”

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Se vor presta servicii de deratizare si dezinsectie in centrele si statiile npastre electrice, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.

II.1.6) CPV: 90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 119,800 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Val. garantiei de particip. este de 2.396 lei pt. ambele loturi (50% pentru IMM-uri) si este impartita pe loturi, astfel: - Lotul I - 1.470,06 lei; - Lotul II - 925,94 lei. Garantia de particip. se poate constitui in urm. moduri: • scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate cerute (Formular nr. 1); • virament bancar, prezentandu-se extrasul de cont sau ordinul de plata in copie, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Plata garantiei de participare se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la BCR - Sucursala Stefan cel Mare. • orice instrum. de garantare emis de o societ. de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilit. cerute; • numerar, la casieria AC. In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004. Pt. garantia de particip. depusa in valuta, aceasta se va raporta la cursul BNR stab. cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Per. de valabilit. a garantiei de particip.: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. AC are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de particip., ofertantul pierzand suma constit., atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele sit.: ? isi retrage oferta in perioada de valabilit. a acesteia; ? oferta sa fiind stab. castig., nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.; ? oferta sa fiind stab. castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in perioada de valabilit. a ofertei. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pt. deschiderea ofertelor.

Garantie de buna executie Garantia de buna executie este in cuantum de 10% (5 % pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular nr. 2). Constituirea si valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei „Garantia de buna executie a contractului” din proiectul de contract, parte a prezentei documentatii de atribuire. In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1) Declaratie de eligibilitate (Formular nr. 6) si cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de IGPR, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata; declaratia va fi prezentata de toti membrii unei asocieri, precum si de tertul sustinator, daca este cazul; 2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 7); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificat de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente lunii anterioare celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor; ambele certificate trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere al ofertelor si se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”; declaratia va fi prezentata de toti membrii unei asocieri, precum si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul persoanei care asigura sustinerea financiara, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). In masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale cerute mai sus nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HGR nr. 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formular nr. 8). Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. 3) Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010; in cazul unei asocieri, declaratia va fi prezentata doar de liderul de asociere (Formular nr. 9). 4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan Cristian Baciu - Director Sucursala, Mihai Califar - Director Tehnic, Crinela Mihaela Sburlan - Director Economic, Constantin Ovreiu - Consilier Juridic, Marin Costache - Instructor securitatea muncii, Ioana Sanda Prica - Sef Serviciul Comercial, Doina Luminita Stoica - Economist, responsabil cu aplicarea procedurii de atribuire, Marius Margarit - Economist Serviciul Comercial, Emanuela Dumbrava Nicoara - Sef Serviciul Patrimoniu, Administrativ, Constantin Ispas - Inginer Serviciul Patrimoniu, Administrativ, Petruta Carlig - Inspector Managementul Calitatii, Andra Coroma - Inspector Managementul Mediului, Adina Coman - Economist Serviciul Patrimoniu, Administrativ, Vasile Dragotoiu - Sef Serviciul Buget, Finante, Contabilitate; declaratia va fi prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/asociat/tert/ sustinator/subcontractant - Formular nr. 10). 1) Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, ale carui date sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza; 2) Autorizatie de la Primarie pentru prestarea serviciilor de deratizare si dezinsectie. Autorizatie specifica contractului, conform Hotararii Consiliului General al Municipiului Bucuresti nr. 119/2010, anexa 2, art. 4. 3) Autorizatie sanitar-veterinara de la Directia Sanitar-Veterinara. Autorizatie specifica contractului, in conformitate cu OG nr. 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar-veterinare, art.9, lit. c) si Ordinul ANSVSA nr.16/2010,, actualizat, care prevede in Anexa 2, la nr. crt. 11, faptul ca activitatile de deratizare si dezinsectie se supun inregistrarii sanitar-veterinare. Totodata, la art. 16, alin. 9 din acelasi ordin, se prevede faptul ca aceasta autorizatie poate fi retrasa, in vederea anularii, in cazul in care se constata ca nu sunt respectate prevederile legale sanitar-veterinare.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Bilantul contabil pe anul 2014, vizat si inregistrat de organele competente. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind echipamentele si dotarea pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea obiectului contractului.,Declaratie care contine informatii privind numarul personalului angajat in ultimii trei ani, asigurarea cu personal tehnic de specialitate si a unui responsabil tehnic privind indeplinirea obiectului contractului, atestat in domeniul prestarii serviciilor care fac obiectul contractului. Se solicita numarul si pregatirea persoanalului efectiv alocat, responsabil direct de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor de conducere responsabile, precum si ale oricaror specialisti cu sarcini “cheie” in indeplinirea contractului, copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza, valabile la data deschiderii ofertelor. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini, se vor se vor prezenta documente echivalente emise de statul de resedinta, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, urmand ca la semnarea contractului - in cazul in care vor fi declarati castigatori - sa prezinte documentele recunoscute de autoritatile romane. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Conform art.1 din Ordinul nr. 1225/2003, prestatiile se vor efectua de catre operatori calificatii pentru activitatea de dezinsectie si deratizare, avand calitatea de Agent Dezinfectie, Deratizare, Dezinsectie, putand manipula si utiliza produse pesticide din grupele III, IV de toxicitate pentru profilaxia sanitar-umana si substante dezinfectante avizate pentru a fi folosite pe teritoriul Romaniei. Ordinul ANSVSA nr. 16/2010, actualizat, prevede la art. 28 urmatorul.lucru: “Formatiune dezinfectie, dezinsectie si deratizare proprie - echipa formata din personal propriu, organizata, instruita si atestata de catre organele competente, care desfasoara activitati de decontaminare,dezinfectie,dezinsectie si deratizare in unitatea proprie sub control sanitar-veterinar”,Lista principalelor servicii similare din ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor, inapoi), insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, prin care ofertantul va face dovada prestarii de servicii similare. Certificatul sistemului de management al calitatii (emis de catre un organism acreditat) sau echivalent, conform ISO 9001/2008. In cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune acest document pentru partea din contract pe care urmeaza a o realiza.,Certificatul sistemului de management al mediului (emis de catre un organism acreditat) sau echivalent, conform ISO 14001/2004 . In cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune acest document pentru partea din contract pe care urmeaza a o realiza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2015 12:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2015 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2015 09:50
Vizionari 467