Sapun de toaleta si detergent
Sapun de toaleta si detergent, Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 378105 / 19.08.2015
Denumire contract: SAPUN DE TOALETA SI DETERGENT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 253205499, fax:+40 253223248, persoana de contact:Janina Lupulescu, Sorin Teiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
B-dul Republicii, nr.22, Targu-Jiu, Directia Achizitii, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
SAPUN DE TOALETA SI DETERGENT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitie sapun toaleta si detergent conform caietelor de sarcini
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55,926.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare: conform Anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile) cu ?ncepere de la data limita de depunere a ofertelor. Data de echivalenta leu/valuta: cursul stabilit de BNR cu 5 zile ?naintea datei limita de depunere a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire; b) OP confirmat de catre banca emitenta p?na la data deschiderii ofertelor Acestia vor fi depusi ?n contul RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248 Banca RAIFFEISEN T?rgu-Jiu; c) lichiditati de puse la casieria autoritatii contractante - SOC. CE OLTENIA SA Pentru ofertantii I.M.M. – uri garantia de participare va fi ?nsotita de declaratia ca firma este ?nscrisa ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii, ?n conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. ?n acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a ofertei; b)oferta fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitiepublica/ acordul cadru, ?n perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 1 (inclusiv tert sustinator) ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 2 (inclusiv tert sustinator) ?ncadrarea ?n una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantuuil din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul tertului sustinator declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 se refera doar la lit. a), c1) si d), conform art. 186 alin.(2) si art. 190 alin. (2) din OUG nr.34/2006. 3.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69¹. Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla ?n nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 , conform Formular nr. 3 ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Ciurel Dan Laurentiu – Director General Executiv - Medintu Aurel- Director Divizia Energie - Ciobotarica Ion Laurentiu – Director Divizia Financiara - Dadalau Grigorie – Director Achizitii - Chirca Delia – Director Adjunct Achizitii - Manea Elena Laura – Sef Departament Juridic - Teiu Sorin - Sef Serviciu Achizitii Produse Energie - Lupulescu Janina– Serviciul Achizitii Produse Energie 4.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta. Completare Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul nr. 4 1. Persoane juridice/fizice rom?ne - Certificatul constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cuoriginalul”). Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ?n etapa evaluarii ofertelor, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul ?n original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost depus cel tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa ?ndeplineasca aceasta cerinta pentru partea pe care o realizeaza. 2. Persoane juridice/fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate ?n traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca ?n ultimii 3 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a livrat produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, ?nsotita de certificate/ documente/ contracte/ copii de pe parti relevante ale contractelor /recomandare /proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Cerinta 2: Pentru toate loturile se solicita prezentarea de mostre din fiecare tip de produs ofertat. Neprezentarea mostrelor pana la data limita de depunere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei. Certificare ISO – Sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001/editia 2008 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.09.2015 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.09.2015 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2015 08:53
Vizionari 300