Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Reparatii constructii si igienizari Spital Clinic de Urgenta Luis Turcanu Bloc Alimentar Timisoara

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. 0256-408453 , In atentia: Ec. Corina Radu , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Reparatii constructii si igienizari - Spital Clinic de Urgenta Luis Turcanu - Bloc Alimentar - Timisoara

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spital Clinic de Urgenta Luis Turcanu - Bloc Alimentar - Timisoara

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Se vor executa lucrari de desfacere tamplarie existenta si inlocuirea acesteia, pereti din rigips,reparatii tencuieli, gletuire tavan si pereti, zugraveli, vopsiri interioare, placaje faianta si gresie, rep. instalatii sanitare, incalzire, etc. Se vor respecta cerintele din caietul de sarcini.



Valoarea estimata fara TVA: 653,288.18 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.06.2011

Durata: 5 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Valoarea contractelor de lucrari, care urmeaza sa fie atribuite in urmatoarele 12 luni de catre autoritatea contractanta, este mai mare decat echivalentul in lei a 4.845.000 euro.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Garantia de participare in suma fixa de pâna la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Garantia de buna executie de maxim 10% din pretul contractului fara TVA.

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

23.05.2011 12:47
Vizionari 446