Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari de remediere avarii la instalatiile sau cladirile aferente constructiilor aflate in proprietatea sau administrarea Administratiei Imobiliare Oradea

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA

Numar invitatie: 369657 / 30.01.2015

Denumire contract: Lucrari de remediere avarii la instalatiile sau cladirile aferente constructiilor aflate in proprietatea sau administrarea Administratiei Imobiliare Oradea

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA

Cod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR,LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: +40 259436276, Fax: +40 259436276

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

JUD. BIHOR,LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Sala ghiseelor, ghiseul nr.11 parter.

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

JUD. BIHOR,LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1,etaj 1,sala mare/sala mica

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Lucrari de remediere avarii la instalatiile sau cladirile aferente constructiilor aflate in proprietatea sau administrarea Administratiei Imobiliare Oradea

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Executia lucrarilor de constructii de tip remediere avarii la instalatiile sau cladirile aferente constructiilor aflate ?n proprietatea sau administrarea Administratiei Imobiliare Oradea;

II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 800,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare In cuantum de 16.000 lei. Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)virament ?n contul RO74 TREZ 0765 006X XX00 5460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Administratia Imobiliara Oradea, CF 21982927; 3)Numerar depus la casieria Administratiei Imobiliare Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul, si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)ofertantul, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In situatia unei asocieri, garantia de participare va fi constituita in mod obligatoriu in numele ASOCIERII.

Garantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006; Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului; Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului; In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180,181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata. Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali - Bunea Doina ,Ritli Laszlo Csongor; Felea Adrian Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; C?mpan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Tau Ioan; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Vig Hajnalka Ildiko; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Puscas Cristian; Barsan Ioan; Coste Marina Adelina, Stanga Adrian. Membrii CMMAP: - Giurea Mina; Andrica Liviu; Bara Octavian; Ioan Lezeu. - Primarul Ilie Bolojan; - Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan; -Director general AIO- Beltechi Cristian, -Director adjunct Benyovszki Tunde; -Director adjunct Claudia Purde, - Posibili membrii ai comisiei de evaluare: Marioara Rosan, Halasz Marcela, Bolojan Dorina, Petrica Georgeta, Andrea Diana Ionescu, Doina Romocea, Iulia Manuela Maghiar, Kocsis Iuliana, Antoniu Dan. ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului. -Cerinta nr.4 CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - ca informatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata. Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata. In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006. Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la ?nregistrarea ?n Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate dec?t activitati autorizate, prin autorizare ?nteleg?ndu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus „[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate”. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa ?n certificatul ORC la pct. “Sedii si/sau activitati autorizate”, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat ; Cerinta,obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de ?nregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare. De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului „IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei”;

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali 2012,2013,2014 sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.600.000 lei; 31.12.2012; 31.12.2013; 31.12.2014; Pentru situatiile financiare exprimate ?n alte monede dec?t lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int- Euro foreign exchange reference rates) pentru data de 31.12 a anului pentru care au fost intocmite situatiile financiare respective. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: CERINTA NR 1-EXPERIENTA SIMILARA: Se va face dovada ca in ultimii 5 ani calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, s-au executat si dus la bun sfarsit lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 800.000 lei fara TVA, la nivelul a maxim trei contracte. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit; Nota: ?n cazul ?n care ofertantul figureaza ?n evidenta ANRMAP cu documente constatatoare negative va fi exclus din procedura. -Prin formularea contract de lucrari executat si dus la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese -verbale de receptie partiala; sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala. -?n situatia ?n care contractul a fost semnat ?nainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua ?n considerare lucrarile si categoriile de lucrari, executate si duse la bun sf?rsit ?n perioada solicitata si va avea ?n vedere doar lucrarile executate ?n aceasta perioada; -Prin lucrari similare se inteleg reparatii curente si/sau reparatii capitale asupra constructiior civile, inclusiv utilitatilor aferente (apa, canal, termice, electrice); -Ofertantul are obligatia de a demonstra ca a executat si dus la bun sfarsit toate categoriile de lucrari solicitate reparatii curente si/sau reparatii capitale asupra constructiior civile, inclusiv utilitatilor aferente (apa, canal, termice, electrice), pentru indeplinirea cerintei de calificare. Pentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.,CERINTA NR.2-PERSONAL: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant,prin care sa faca dovada ca dispune in mod obligatoriu de personal minim pentru interventia imediata ?n orice ora din zi si din noapte asupra punctului de avarie, dupa cum urmeaza: a) personal autorizat – minim 2 persoane din care : 1) electrician autorizat ANRE-minim 1 persoana, cu gradul de autorizare tip B, conform Ordinului nr 11/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia,precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatii: minim o persoana; 2) sudor autorizat ISCIR – minim 1 persoana; conform legii nr. 64 din 21 martie 2008 actualizata;,CERINTA NR.2-CONTINUARE: b) personal calificat – minim 6 persoane din care: * 1 zidar; * 1 zugrav. * 1 tamplar * tinichigiu * instalator instalatii sanitare ; * instalator instalatii termice ; c) Personal de executie calificati, inclusiv necalificati disponibili pentru asigurarea remedierii mai multor tipuri de avarii asupra cladirilor si instalatiilor; Pe l?nga personalul specializat pot fi pusi la dispozitie si alti specialisti/muncitori pe care ofertantul ?i considera necesari pentru atingerea scopului contractului,respectiv pentru interventia imediata ?n orice ora din zi si din noapte asupra punctului de avarie.,CERINTA NR 3: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari . - din care sa reiasa ca detine (?n dotare proprie, prin ?nchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarului minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor de remediere avarii.,CERINTA nr.4: Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Declaratie privind partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: -fara a i se diminua raspunderea ?n ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv; - ofertantii trebuie sa indice ?n ofertele lor -datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si -informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea si tipul operatiunilor ce vor fi executate de catre subcontractant; - ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinz?nd subcontractantii; - In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea „nu este cazul” in cadrul formularului mentionat mai sus; - Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens; - Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza la prevederile art. 69ˆ1 din OUG 34/2006, conform formularuluidin documentatia de atribuire – formular anexat; - ?n cazul ?n care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se ?ndeplinesca de unul sau mai multi bcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la ?ncheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor ?ncheiate ?ntre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati ?n oferta; Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica; Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a ?nlocui subcontractantii nominalizati ?n oferta fara acceptul autoritatiicontractante,iar eventuala ?nlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.,CERINTA nr.5: Tert sustinator(daca este cazul) Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent,eliberat pentru activitatile aferente contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor ;,Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform ISO 14001:2004 sau echivalent,eliberat pentru activitatile aferente contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor ; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2015 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2015 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2015 15:05
Vizionari 320