Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Furnizare Autobetoniera 7 mc, 1 bucata

FURNIZARE: Autobetoniera 7 mc. - 1 buc., Autovehicule cu utilizare speciala, ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES

Numar invitatie: 388712 / 23.05.2016

Denumire contract: FURNIZARE : Autobetoniera 7 mc. - 1 buc.

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES

Cod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290,0265267955

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon:+40 265260289, fax:+40 265264290, persoana de contact:JOZSEF SOMOGYI

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures,Secretariat - et.1.

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Mediu

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

FURNIZARE : Autobetoniera 7 mc. - 1 buc.

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizare - 1 Buc. Autobetoniera 7 mc. , conform . Caietului de sarcini .

II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU

II.2.1) Valoare estimata: 437,500 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 1. Cuantumul garantiei pentru participare : 8.500,00 lei . Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare; 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare – 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . 3. Modul de constituire : Modul de constituire a garantiei este conf. Art. 86 din HGR 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a. Virament bancar sau Instrument de garantare irevocabil emis, în conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original – in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ; sau b. Ordin Plata in contul pentru garantii de participare al autoritatii contractante RO56 TREZ 4765 005X XX00 6060 deschis la TREZORERIA Targu Mures beneficiar ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES, CIF: 18234918, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pâna cel târziu la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, declaratia conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se încadreaza in categoria IMM-urilor.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, în temeiul art.180 din OUG 34/2006 (declaratia va fi prezentata si de tertii sustinatori, daca este cazul) Se va completa Formularul 1.Încadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 2) Declaratie pe proprie raspundere, în temeiul art.181 din OUG 34/2006 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c indice 1 si d) Se va completa Formularul 2.; Încadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 3) Declaratie pe proprie raspundere, în temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:Dl.ing. Ioan Mihail Blaga–Director; Dl.ec.Sara Liviu Calin–Director Economic; D-na ing.Gheorghe Monica–Director Tehnic ARAPM; Dl. ing.David Csaba –Director Tehnic ELH; D-na dr..ing.Rodica Colceriu –Director Tehnic D-I; D-na jr. Hortensia Porime –Comp. Juridic ; D-na jr. Fazakas Kinga – Comp. Juridic ; Dl. ec. Jozsef Somogyi - Sef Birou ALS ; Dl. ing. Oanea Viorel–sef Birou ME; D-na Sing. Dorgo Elena – Birou M-E, Dl. ing. Bumbas Ioan- Birou ALS. Se va completa Formularul 3 ;Încadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 4) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , stabilit initial prin invitatia de participare . Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, comisia având dreptul de a solicita documentele in original sau copie legalizata pentru confirmare. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii din care sa reiasa ca ofertantul si-a îndeplinit obligatiile scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, în conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Documentele vor fi prezentate în original sau copie semnata „conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora în limba româna si legalizata. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. 5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale , privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , stabilit initial prin invitatia de participare . Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi îndeplinite in masura in care operatorii economici prezinta înlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente în domeniu. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, comisia având dreptul de a solicita documentele in original sau copie legalizata pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celui în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii din care sa reiasa ca ofertantul si-a îndeplinit obligatiile scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, în conformitate cu legislatia din tara de rezidenta..Documentele vor fi prezentate în original sau copie semnata „conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora în limba româna si legalizata. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. 6) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 4: ’‘Certificat de participare la procedura cu oferta independenta”.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta. 1) Certificat constatator emis de ONRC în baza Legii nr.26/1990. Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” , obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document , individual, pentru partea din contract pe care o realizeaza). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente echivalente,emise in conformitate cu legislatia aplicabila in tarta de rezidenta.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani. Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata în ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri. Pentru echivalenta se va avea în vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati în considerare. Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat în parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor stabilita initial prin invitatia de participare ).,Informatii privind tertii sustinatori (daca este cazul) Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare/ tehnice / profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata. Tertul sustinator va prezenta completat : a) Formularul 1 - prin care va declara pe propria raspundere ca nu se încadreaza în situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. b) Formularul 2 - prin care va declara pe propria raspundere ca nu se încadreaza în situatiile prevazute la lit. a, c indice 1 si d ale art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. c) Formularul 3 - prin care va declara pe propria raspundere ca nu se încadreaza în situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) PROCEDURA

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2016 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2016 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) MOD DE FINANTARE

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2016 10:18
Vizionari 467