Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Etilometre

Echipament de masurare si de control, Etilometre, INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE

Numar invitatie: 380985 / 21.10.2015

Denumire contract: ETILOMETRE

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE

Cod fiscal: 4453144, Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 212082525, Fax: +40 213174965

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon:+40 212082525, fax:+40 213174965, persoana de contact:MARIUS DRAGNEA

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon:+40 212082525, fax:+40 213174965, persoana de contact: Patrascu Gheorghe

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

ETILOMETRE

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

ETILOMETRE

II.1.6) CPV: 38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 358,870.96 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare DA CUANTUM GARANTIE DE PARTICIPARE 7100.00 LEI, PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE 60 ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR, MOD DE CONSTITUIRE:IN ORICARE DIN FORMELE PREVAZUTE LA ART.86 DIN HG 925/2006, MAI PUTIN FILA CEC SAU NUMERARA LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE. CONT IGPR GARANTII RO57TREZ7005005XXX000205 DESCHIS LA ATCPMB, COD FISCAL 4453144, PENTRU GARANTIA DE PARTICIPARE CONSTITUITA IN ALTA VALUTA, DATA DE REFERINTA A ECHIVALENTEI VA FI CURSUL STABILIT DE BNR CU 5 ZILE INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR

Garantie de buna executie DA CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE 10% DIN PRETUL FARA TVA AL CONTRACTULUI. MOD DE CONSTITUIRE CONFORM PREV. ART 90 DIN HG 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta–pentru ?ndeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1–?n original. Cerinta 2: Ne?ncadrarea ?n dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare–pentru ?ndeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2–?n original. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante ?n legatura cu prezenta procedura de achizitie: inspector general al Politiei Rom?ne–chestor sef de politie TOBA PETRE, adjunct al inspectorului general–chestor principal de politie P?RVU DUMITRU, director al Directiei Financiare–comisar sef de politie TUICU CARMEN CAMELIA, director al Directiei Juridice–comisar sef de politie ROSAN CALIN, director al Directiei de Logistica–comisar sef de politie GHEORGHE DUMITRU, sef Serviciu Achizitii Publice–comisar de politie DRAGNEA MARIUS. Cerinta 3: Ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare–pentru ?ndeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3–?n original. Cerinta 4: Ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare–pentru ?ndeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4–?n original. Cerin?a 5: Depunerea unui certificat constatator privind ?ndeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre stat (ANAF), din care sa reiasa lispa obliga?iilor scadente de plata la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor–original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Cerin?a 6: Depunerea unui certificat constatator privind ?ndeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor locale, din care sa reiasa lipsa obliga?iilor scadente de plata la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor–original/copie legalizata/copie conform cu originalul. . Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”) din care sa rezulte ca ofertantul are ?n obiectul de activitate furnizare produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Datele precizate ?n certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane fizice/juridice straine : 2. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” si traducere legalizata ?n limba rom?na). Traducerea ?n limba rom?na trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 1.Documente care atesta implementarea sistemului de management al calita?ii conform standardului ISO 9001 sau echivalent (copie lizibila cu men?iunea „conform cu originalul”). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2015 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2015 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2015 13:16
Vizionari 392