Echipament individual de protectie salopete de lucru
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti - Echipament individual de protectie salopete de lucru
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 374954 / 11.06.2015
Denumire contract: Echipament individual de protectie - salopete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Cod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon:+40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Echipament individual de protectie - salopete
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
achizitie salopete antiacide si salopete antistatica si antiacida
II.1.6) CPV: 18114000-1 - Salopete de lucru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60,736 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul: 610 lei oferta completa sau Lot 1: 444 Lei; Lot 2: 166 Lei. Valabitate:90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor Forma de constituire: a) prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al.2,3 din HG 925/2006, depus ?n original, la registratura CNU S.A., Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu nr. 68 pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in zilele lucratoare lunijoi, orele 08.00? 16:30 si vineri orele 08.00-14.00, fiind totodata transmisa si in SEAP sub forma de document scanat, alaturi de celelate documente aferente criteriilor de calificare si propunerii tehnice. b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA (J40/1271/1998, CUI: RO 10254529) cont IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la B.R.D. – G.S.G. Ag. Hurmuzachi– depus ?n copie "conform cu originalul" in SEAP, sub forma de document scanat, impreuna cu documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda, cursul de schimb pentru care se va face conversia, este cel comunicat de BNR pentru data in care este publicat invitatia de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea – ?n original 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare – ?n original 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010 - Ofertantul va completa Formularul C 3 din Sectiunea Formulare – ?n original 4. Declaratie privind ne?ncadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Ofertantul va completa Formularul C 4 din Sectiunea Formulare– ?n original. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt: Adrian Posa, Dorin Constantin ADAM, Aurelian VOICU, Stefi Clarisa MUSAT, Daniela MOTATAIANU, Alina Gabriela GAJER, Gheorghe SOCU, Ada Cecilia IONESCU, Adriana Vintilescu, Bianca PATRASCU, Anda Roxana PISTOL, Mircea MATEESCU, Gabriel APOSTOIU. Formularul C 4 va fi completat si de eventualii subcontractanti, daca exista 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica rom?na, va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?n conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate in prezenta documentatie de atribuie – in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia de conformitate EC emisa de producator sau de reprezentantul sau autorizat pentru produsul/modelul respectiv, in conformitate cu prevederile HG nr. 115/05.02.2004 privind stabilirea cerintelor esentiale de securitate ale echipamentelor individuale de protectie si a conditiilor pentru introducerea lor pe piata,Certificat de Examinare EC de tip pentru produsul/modelul respectiv, emis de un organism de certificare inregistrat in lista institutiilor ce se regasesc pe urmatorul site: http://ec.europa.eu/enterprise/newapproach/nando/ Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2015 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2015 13:35
Vizionari 458