CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ELECTRONICE FEDR
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Colegiul Tehnic de Alimentatie si Turism "Dumitru Motoc"
Numar invitatie: 373601 / 08.05.2015
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ELECTRONICE - FEDR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Colegiul Tehnic de Alimentatie si Turism "Dumitru Motoc"
Cod fiscal: 4298555, Adresa: GALATI, Str. Milcov, nr. 15, Galati, Telefon: +40 236316927, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
GALATI, Str. Milcov, nr. 15, Galati, Romania, cod postal: 800514, telefon:+40 236316927, persoana de contact:Iordana Bujor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
GALATI, Str. Milcov, nr. 15, Galati, Romania, cod postal: 800514, telefon:+40 236316927, persoana de contact:Iordana Bujor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ELECTRONICE - FEDR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
-10 laptopuri -25 computer desktop all in one -25 tablete -25 videoproiectoare -20 imprimante inkjet color -1 multifunctionala laser A3 color -20 ecrane proiectie -1 dispozitiv laminare A3 -1 aparat indosariat spira plastic -1 aparat foto
II.1.6) CPV: 30121400-7 - Copiatoare automate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238,305 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 1)Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a contractului de achizitie = 2.383,05 lei 2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare „este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei” 3)Modalitatea de constituire: -prin ordin de plata / virament bancar in contul: RO26TREZ30621E330500XXXX sau -la casieria autoritatii contractante din Str. Milcov nr. 15, loc Galati, judetul Galati sau -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de asigurari Operatorul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele relevante ce urmeaza a fi prezentate in sustinerea indeplinirii criteriilor de calificare / selectie de catre ofertanti: -Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular 1 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - Formular 2 -Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala -Certificat de atestare fiscala eliberat de Consiliul Local la care este arondat sediul ofertantului -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formular 6 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006” care se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator - original Cerinta:ofertantii nu trebuie sa aiba datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante (astfel cum sunt cuprinse la nivelul declaratiei atasate documentatiei de atribuire): Gavrila Corina – Director / Pre?edinte comisie de solutionare a contestatiilor privind achizitiile Iliea Mariana Lidia – Manager proiect Bujor Iordana – Manager financiar / Membru comisie de solutionare a contestatiilor privind achizitiile Balaban Carmen - Pre?edinte comisie intocmire a documentatiilor privind achizitiile Pavel Marian - Membru comisie intocmire a documentatiilor privind achizitiile Pantazica Camelia Mirela - Membru comisie intocmire a documentatiilor privind achizitiile Obreja Anisoara - Pre?edinte comisie de deschidere si evaluare a ofertelor Rosca Ecaterina - Membru comisie de deschidere si evaluare a ofertelor Grigoras Iulian - Membru comisie de deschidere si evaluare a ofertelor Popescu Adela - Membru comisie de solutionare a contestatiilor privind achizitiile -Certificatul constatator emis de ONRC – original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani pentru care exista exercitiu financiar ?ncheiat (2012,2013, 2014). Valorile vor fi exprimate ?n lei. Documentele ce trebuie prezentate in vederea demonstrarii nivelului impus pentru cifra de afaceri: -situatii financiare anuale (bilanturi contabile). Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani pentru exercitiul financiar ?ncheiat (2012,2013, 2014) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului fara TVA = 238.305,00 lei, . ?n cazul unei asocieri, acasta cerin?a va putea fi ?ndeplinita ?i prin cumul. Pentru anul 2014 se accepta si prezentarea altor documente edificatoare in cazul in care din motive justificate operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate, avand in vedere faptul ca situatiile financiare anuale se depun la MFP in termen de 150 de zile de la data incheierii exercitiului financiar. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar, din care sa rezulte furnizarea de produse similare. -DECLARATIE privind Lista principalelor livrari de produse ?n ultimii 3 ani – Formular 5 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2015 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.05.2015 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 1 luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2015 10:04
Vizionari 348