Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

CONSTRUCTII NOI, MODERNIZARI SI REABILITARI / REPARATII SEDII CLADIRI, SECTOARE, REGIONALE, SCV-URI, STC-URI, SMG-URI, SRM-URI

Entitatea contractanta

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias

Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias , Localitatea: Medias , Cod postal: 551018 , Romania , Punct(e) de contact: Adela Pinzar , Tel. +40 269803200 , Email: adelapinzar@transgaz.ro , Fax: +40 269844832 , Adresa internet (URL): www.transgaz.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante



- Producere, transport ºi distribuþie de gaz ºi de energie termicã

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

CONSTRUCTII NOI, MODERNIZARI SI REABILITARI/REPARATII SEDII CLADIRI, SECTOARE, REGIONALE, SCV-URI, STC-URI, SMG-URI, SRM-URI

II.2) Tipul contractului



Lucrari

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

CONSTRUCTII NOI, MODERNIZARI SI REABILITARI/REPARATII SEDII CLADIRI, SECTOARE, REGIONALE, SCV-URI, STC-URI, SMG-URI, SRM-URI

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45213250-0 - Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.2)

45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2012

Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.04.2012

Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2012

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat



Valoarea estimata fara TVA: intre 15,000 si 2,000,000 EUR

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

Perioada garantiei lucrarilor este de min 24 de luni de la data receptiei lucarilor executate

SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii



VI.4) Data expedierii prezentului anunt

18.01.2012 08:23
Vizionari 288