Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Amenajare cai rutiere si pietonale Piata Cetatii Zona Sud, Oras Ciacova, Judetul Timis

Lucrari de constructii de drumuri, Amenajare cai rutiere si pietonale Piata Cetatii Zona Sud, Oras Ciacova, Judetul Timis, Primaria Oras Ciacova



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Primaria Oras Ciacova

Numar invitatie: 379886 / 29.09.2015

Denumire contract: Amenajare cai rutiere si pietonale "Piata Cetatii"-Zona Sud, Oras Ciacova, Judetul Timis

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Primaria Oras Ciacova

Cod fiscal: 4483889, Adresa: Str.Piata Cetatii nr.8, Ciacova, Telefon: +40 0256399600, Fax: +40 0256399600

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str.Piata Cetatii nr.8, Ciacova, Romania, cod postal: 307110, telefon:+40 0256399600, fax:+40 0256399600, persoana de contact:Filip Petru

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Str.Piata Cetatii nr.8, Oras Ciacova, Judetul Timis

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Amenajare cai rutiere si pietonale "Piata Cetatii"-Zona Sud, Oras Ciacova, Judetul Timis

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Lucrari de constructii-strada Cetatii-pe o lungime de 112,00 m. Lucrari de constructii-trotuar adiacent strazii Cetatii pe o lungime de cca. 80 m, cu o suprafata amenajata totala de 692,00 mp; parcarile incadrate in strada si trotuare pe o suprafata de 300,00 mp. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 10%, in suma de 56.138,40 lei, fara TVA.

II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 631,557.4 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare : 5.613,84 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare fie se va mentiona ca “este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei”: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Modalitatea de constituire, conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. Nr.925/2006. Prin exceptie, (…) garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante : a.) a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul autoritatii contractante este RO47TREZ62421360250XXXXX, TREZORERIA DETA, CIF 4483889.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conf. art. 90 alin. 13 din HG925/2006, respectiv printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In situatia in care garantia de buna exexcutie se va constitui prin retineri succesive – se va realiza conf. preved. art. 90 alin.3* din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare, respectiv: contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul ?ndeplinirii contractului, a.c. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului p?na la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie ?n documentatia de atribuire. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre executant ?nainte de semnarea contractului. Garantia de buna ex. se va constitui pe intreaga perioada de executie a contractului si pe perioada de garantie acordata lucrarilor. Restituirea garantiei de buna ex. se va face conf. cu preved. Art. 92, alin. 4 din HG925/2006, cu modif. si compl. ulterioare. ?n cazul ofertelor care se regasesc ?n cat. IMM, fac?nd dovada ?n acest sens prin prezentarea documentelor prevazute ?n L346/2004, garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50 % din cuantumul precizat ?n doc. de atribuire.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Operatorii economici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura de atribuire nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Declaratie privind situatia personala a operatorului economic– Formular anexat, atat de operatorul economic cat si de tertul sustinator, daca este cazul. 2. Operatorii economici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura de atribuire nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Declaratie privind neincadrarea la art. 181 – Formular anexat, atat de operatorul economic cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Declaratia se va limita la cerintele art. 181 lit. a, lit. c1, lit. d – conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. 3. Certificatele privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Se vor atasa certificate fiscale din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut “termenul limita de depunere a ofertelor” conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr.509/2011 emis de ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie lizibila ‘’Conform cu originalul”, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata in original sau copie lizibila cu mentiunea „CONFORM CU ORIGINALUL”, semnata si stampilata de operatorul economic. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pentru obligatiile lunii anterioare, iar in cazul persoanelor juridice straine se va tine cont de prevederea legala conform careia „In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens”. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. 3 in Ordinul nr. 509/2011. 4. Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular anexat. 5. Operatorii economici participanti la procedura, precum si subcontractantii sau tertii sustinatori trebuie sa respecte prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 – Formular anexat, atat de operatorul economic cat si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documente. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica este: Filip Petru – primar; Ghera Dacian Razvan – viceprimar; Iochim Octavian - Secretar, Glass Corina - Contabil, Dulgher Georgeta – responsabil Viza CFP, Dulgher Eugen – Arhitect Sef; Amarandei Loredana– responsabil achizitii publice, Stoianovici Mariana – responsabil achizitii publice. Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantull/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a din OUG 34/2006, cu persoane din lista de mai sus (anexa formularului anexat), este exclus din procedura de atribuire. In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta documentele solicitate. Conform prevederilor art.1 a Ordinului nr.314/2010 ANRMAP, pentru cerinta “Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta“ va fi intocmita/indeplinita ?n numele asocierii. Documentele solicitate pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Pentru persoane fizice/juridice romane, se va atasa: - Certificatul constatator emis de ORC – informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. De asemenea, obiectul contractului sa se regaseasca in codul CAEN aferent certificatului constatator emis de ORC. In ceea ce priveste ofertele in asociere, fiecare asociat trebuie sa fie autorizat pentru partea de contract pe care o executa. Pentru persoane fizice/juridice straine, se vor atasa: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Se vor atasa copii dupa originalul documentului si traducere autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat are obligatia sa prezinte acest document, pentru partea de contract care o realizeaza. Ofertantul, in oricare din situatiile de mai sus, clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat are obligatia sa prezinte acest document, pentru partea de contract pe care o realizeaza.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular anexat, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7A si Formular nr.7B,Cerinta 1. Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani financiari si anume 2012, 2013 si 2014 sa fie de minim 1.000.000,00 lei. 1. Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiuniea „CONFORM CU ORGINALUL” dupa bilanturile contabile aferente fiecaruia dintre cei 3 ani, inregistrate la administratia financiara sau orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri. 2. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. ?n acest caz se vor prezenta informatii privind asociatii, inclusiv Acordul de asociere, astfel ?nc?t sa se identifice numele acestora, adresa/sediul, partea din contract pe care o ?ndeplinesc (fizic si valoric), resursele materiale pe care le va utiliza fiecare asociat, obligatiile si drepturile fiecarui asociat, se va nominaliza liderul asociatiei si faptul ca acesta reprezinta asociatia la procedura de atribuire si ca va semna toate documentele privind procedura, faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, faptul ca toate comunicarile dintre autoritatea contractanta si asociatie cu privire la desfasurarea procedurii se vor face cu liderul asociatiei, faptul ca, ?n cazul ?n care oferta asociatiei este declarata c?stigatoare, platile efectuate se vor face ?ntr-un singur cont al liderului asociatiei.,Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii: se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea acordului/contractului de subcontractare conform art. 96, alin. 1 din HG 925/2006. Atunci cand un grup de operatori economici, depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Conform art. 11, alin. 7 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006: „Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantiilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente in acest sens”. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a atasa, in original, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.,Cerinta 3. Prezentarea Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani si a Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata. Se solicita urmatorii experti: 1 Sef de santier, Inginer cu studii superioare in constructii, specializarea: CFDP, cu experienta profes. ?n constructii drumuri, trotuare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar; 1 Manager de proiect cu exp. Profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract la care sa fi desfasurat activitati similare cu cele ce fac obiectul procedurii); 1 Responsabil Tehnic cu Executia atestat valabil conform normelor ?n vigoare ?n domeniul: II. Constructii rutiere, drumuri si poduri, conform Ordin MLPTL 777/2003 1 Responsabil cu controlul calitatii pentru care se vor prezenta: dovada calitatii de responsabil CQ, respectiv decizia de numire; inginer cu studii superioare in constructii, specializarea: CFDP 1 Topograf, autorizat conform Ord. 107/29.03.2010, emis de ANCPI. Pentru RTE si Topograf se solicita prezentarea documentelor: atestat si/sau legitimatie, dovada raportului de munca/colaborare/ angajament de participare, cu ofertantul. Pentru persoanele propuse (mai putin RTE si Topograf) se vor prezenta: - CV unde se va mentiona experienta solicitata pentru Sef de santier si manager de proiect. Diplome de studii, Atestate/autorizatii/ legitimatii. Declaratie de disponibilitate, contract de munca/prestari servicii inregistrate conform legii/Revisal/angajament/accord de participare. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini se vor prezenta documente echivalente emise in statul de resedinta, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, urmand ca la semnarea contractului (in cazul in care vor fi declarati castigatori) sa prezinte documentele recunoscute de autoritatile romane.,Cerinta 2. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In cazul in care operatorul economic are in dotarea sa/ dispune de echipamentele mentionate prin contracte/ conventii/ acorduri de inchiriere/ acorduri de angajamente si nu prezinta contractele/ conventiile/acordurile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, oferta va fi respinsa. Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). Pentru utilajele ?nchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/ colaborare/prestari servicii, urm?nd ca, p?na la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de ?nchiriere/ colabore/ prestari servicii a utilajelor.,Cerinta 1. Ofertantul trebuie sa prezinte lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, la nivelul a minim unu – maxim trei contracte, lucrari similare in valoare cumulata de minim 575.419,00 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus Nota: Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier - ITR-ul reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente drumurilor. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru lucrarile realizate in afara Romaniei, documentele solicitate, se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Certificatul ISO 14001 (sau echivalent) Conform: Art. 191-193 din OUG 34/2006,Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Certificatul ISO 9001 (sau echivalent) Conform: Art. 191-193 din OUG 34/2006 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2015 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.10.2015 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 29.09.2015 09:11
Vizionari 321