Supervizarea lucrarilor de constructii in cadrul proiectului Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Bihor
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5 , Localitatea: Oradea , Cod postal: 410033 , Romania , Punct(e) de contact: Horia Cartis, Paul Fatusan, Cristina Joca, Simina Bente , Tel. +40 259441317 , In atentia: Horia Cartis, Paul Fatusan, Cristina Joca, Simina Bente , Email: achizitii@cjbihor.ro , Fax: +40 259441317 , Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supervizarea lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ”Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Bihor”
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consiliul Judetean Bihor implementeaza cu finantare POS Mediu Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interven?ie 1 „Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor” proiectul Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Bihor. ?n Caietul de Sarcini sunt prezentate activitatile ce urmeaza a fi prestate in cadrul realizarii contractului de Supervizare a lucrarilor de constructii in cadrul proiectului” Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Bihor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Supervizarea lucrarilor de constructii ?n cadrul proiectului ’’Sistem de Management Integrat al Deseurilor solide ?n judetul Bihor’’
Conform devizului general aprobat al proiectului, valoarea estimata totala a achizi?iei este de 6.039.724 lei echivalent 1.342.459,21 euro (inclusiv cu cheltuielile diverse si neprevazute).
Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 287.605 lei (echivalent 63.926,43 euro) si reprezinta 5% din valoarea estimata a contractului, fara diverse si neprevazute.
Valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute este de 5.752.119 lei, fara TVA (echivalent 1.278.532,79 euro).
Valoarea in lei a fost calculata la cursul BNR din 11.03.2014 de 1 euro=4,4990 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 6,039,724 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de 112.000 lei. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare poate fi constituita si ?n alta moneda dec?t lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor, cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul anexat sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) – (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat ?n contul RO72TREZ0765006XXX000161 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Oradea. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local. POS Mediu Axa prioritara 2 , Domeniul Major de Interventie 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din OUG nr.34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formular nr. 5 )
Nota :Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
3. Declaratie \"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta\"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 7)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).
4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?n sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:
Presedinte – Cornel Popa
Carmen Soltanel – Secretar al Judetului
Kiss Alexandru – Vicepresedinte
Ioan Mang - Vicepresedinte
Filip Cheseli – Director executiv
Dimitrie Musca – Director executiv
Sarkady Zsolt Csaba – Director executiv
Simon Maria- arhitect sef
Maria Cristina Joca – Sef serviciu Achizitii Publice
Nicolae Florian Blaj – consilier juridic Achizitii Publice
Monika Gaje – consilier Achizitii Publice
Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice
Ana-Laura Cociuba - consilier Achizitii Publice
Firezar Roxana Alina- consilier Achizitii Publice
Avrigeanu Ionel – Consilier judetean
Bezi Ovidiu – Consilier judetean
Birta Florin-Alin – Consilier judetean
Bogdan Florin-Emil – Consilier judetean
Bogdan Traian – Consilier judetean
Bulzan Traian – Consilier judetean
Buti?ca Valentina – Consilier judetean
Copil Ovidiu – Consilier judetean
Der?idan Dan Ioan – Consilier judetean
Dume Dorel Marcel – Consilier judetean
Foncea Gheorghe Dacian – Consilier judetean
Forr? L?szl? – Consilier judetean
Gherdan Nicolae – Consilier judetean
Grim Andras – Consilier jude?ean
Petru? Vasile – consilier jude?ean
Popa Alina – Consilier judetean
Panti? Carmen- consilier Jude?ean
Maghiar Calin– Consilier judetean
Oros Florian-Victor – Consilier judetean
Pavel Emilian – Consilier judetean
Pop Viorel-Mircea – Consilier judetean
Costa Traian – Consilier judetean
Sala Ioan – Consilier judetean
S?rk?zi Alexandru – Consilier judetean
Scridon Smaranda-Rozaura-Maria – Consilier judetean
Strani? Mircea – Consilier judetean
Lakatos Ioan– consilier jude?ean
Szab? Stefan-Gheza – Consilier judetean
Toderici Mihai – consilier jude?ean
Turucz Maria – Consilier judetean
Manafu Bogdan Ionut – Consilier judetean
Voloseniuc Dumitru – Consilier judetean
Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).
5.Certificat de atestare fiscala – taxe si impozite locale
Modalitatea de ?ndeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul ?si are sediul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente ?n luna anterioara celei ?n care se depun ofertele, ?n original, ?n copie legalizata sau ?n copie semnata si parafata cu mentiunea „conform cu originalul”. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii.
6. Certificat de atestare fiscala – bugetul de stat
Modalitatea de ?ndeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente ?n luna anterioara celei ?n care se depun ofertele, ?n original, ?n copie legalizata sau ?n copie semnata si parafata cu mentiunea „conform cu originalul”.
Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoanele juridice rom?ne
Modalitatea de ?ndeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informa?iile cuprinse ?n acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Beneficiarul isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat castigator prezentarea certificatului constator in original, inainte de semnarea contractului.
Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de ?ndeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic ?n curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ?n domeniul obiectului contractului
Condi?ie de calificare:
Cifra medie de afaceri ?n domeniul obiectului contractului ?n ultimii 3 (trei) ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie cel putin egala cu 11.000.000 lei
Documente relevante:
bilantul contabil sau extrase de bilant ?nregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza ?ndeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invoc?nd sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza ?ndeplinirea ?n integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor ?nso?i angajamentul ferm ?ncheiat ?n forma prevazuta de lege al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, ?n cazul ?n care contractantul ?nt?mpina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare se obliga sa asigure ?ndeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa.
?n cazul ?n care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind situa?ia economica ?i financiara poate fi ?ndeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori ?si demonstreaza ?ndeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invoc?nd sustinerea acordata de catre o alta(e) persoana(e), modalitatea de ?ndeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.
Nota : Persoana/persoanele ce asigura sustinerea situa?iei economice ?i financiare nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 11 Bilanturile se vor prezenta ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) aferent fiecarui an, respectiv: 2011, 2012, 2013. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede dec?t Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii prestate ?n ultimii 3 ani
Conditie de calificare :
Ofertantul sa fi prestat in ultimii 3 ani servicii similare la nivelul a maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 5.600.000 lei fara TVA.
Confirmarea ?ndeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin :
Prezentare certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar.
Cerinta nr. 2
Se va prezenta o Declaratie privind resursele umane ce urmeaza a fi implicate in derularea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, in corelare cu oferta tehnica prezentata.
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii
Condi?ie de calificare :
Prezentarea de catre ofertant a personalului autorizat responsabil pentru ?ndeplinirea contractului de servicii:
1. Coordonator de proiect
Cerinte:
? Studii superioare,
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani,
? Certificare privind absolvirea unor cursuri acreditate in managementul de proiecte, in conformitate cu cod COR si cu respectarea Lg nr. 167/2013,
? ? Experienta specifica dovedita prin implicarea ?n cel putin un proiect intr-un contract cu obiect similar actualului contract.
2. Asistent coordonator de proiect
Cerinte:
? Studii superioare,
? Experienta profesionala generala de minim 3 ani,
? Certificare privind absolvirea unor cursuri acreditate in managementul de proiecte, in conformitate cu cod COR si cu respectarea Lg nr. 167/2013,
? Experienta specifica dovedita prin implicarea ?n cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
3. Expert ingineria mediului
Cerinte:
? Studii superioare absolvite cu diploma de licenta, sau studii postuniversitare, sau cursuri recunoscute la nivel national/international in domeniul protectiei mediului – gestiunea deseurilor,
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani,
? Experienta specifica dovedita prin implicarea ?n cel putin un contract in domeniul infrastructurii mediului.
4. Expert inginer de asigurare a calitatii
Cerinte:
? Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, in domeniul stiintelor ingineresti,
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani,
? Experienta specifica dovedita prin implicarea ?n cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
5. Expert responsabil SSM
Cerinte:
? Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau echivalent,
? Experienta profesionala generala de minim 5 ani,
? Experienta specifica dovedita prin implicarea ?n cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
6. Expert diriginte de santier 1
Cerinte:
? atestat pe domeneniul de atestare 2.2 Constructii civile, industriale si agricole – Categoria de importanta C, - se vor nominaliza cel putin 2 experti
7. Expert diriginte de santier 2
Cerinte:
? atestat pe domeneniul de atestare 3.3 Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu – de interes local, se vor nominaliza cel putin 2 experti;
8. Expert diriginte de santier 3
Cerinte:
? atestat pe domeneniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare – 6.1 de alimentari cu apa si canalizare se vor nominaliza cel putin 2 experti;
9. Expert diriginte de santier 4
Cerinte:
? atestat pe domeneniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare – 6.2 de imbunatatiri funciare sau pe domeniul de atestare 5 Lucrari hidrotehnice – 5.2 Lucrari hidrotehnice – Categoria de importanta C.- se vor nominaliza cel putin 4 experti
10. Expert diriginte de santier 5
Cerinte:
? atestare 8 Instalatii aferente constructiilor – 8.1 Instalatii electrice, 8.2. Instalatii sanitare si termoventilatii si 9.1 Retele electrice se vor nominaliza cel putin 2 experti;
?n sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat, cu exceptia dirigintilor de santier, se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
- Curriculum Vitae ?n original, semnat si datat;
-Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru ?ndeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat;
- autorizatie emisa ?n condi?iile legii de catre entitatea juridica competenta a statului ?n care ofertantul este rezident, ?n termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, ?n copie conforma cu originalul,;
Pentru personalul nominalizat ca si diriginte de santier se vor prezenta declaratia de disponibilitate a persoanei nominalizate insotita de atestatul/autorizatia emisa in conditiile legii, corespunzator domeniului pentru care este nominalizata persoana respectiva. Actul normativ in baza caruia AC solicita aceste documente pentru cei ce vor ocupa functiile de diriginte de santier este Legea 10/2005 privind calitatea in constructii.
Cerin?a nr.5
Ofertantul va prezenta o declara?ie pe proprie raspundere prin care se obliga sa faca demersurile prevazute de lege ?n vederea re?nnoirii autoriza?iei/autoriza?iilor care expira pe parcursul derularii contractului de prestari servicii, fara a fi necesara o notificare din partea autorita?ii contractante ?n acest sens.
Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, inten?ia sa o subcontracteze
?n cazul ?n care operatorul economic inten?ioneaza sa subcontracteze o parte/par?i din contract acesta are obliga?ia de a prezenta :
-declara?ia privind subcontractantul/subcontractantii, par?ile din contract pe care acesta/ace?tia urmeaza sa le ?ndeplineasca ?i datele de recunoa?tere ale acestuia/acestora.
Informa?ii privind asocia?ii (dupa caz)
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obliga?i sa i?i legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
?n cazul ?n care oferta comuna este declarata c??tigatoare, ?nainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata ?n conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001
Condi?ie de calificare :
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 12, Formular 12A Nota: pentru calculul echivalentei valorii contractelor similare, exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Se vor prezenta completate Formularule nr. 13. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV (Formular 14) in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate (Anexa la Formularul 14)– in original. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Note: CV-ul va avea ?nscris ?n subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma “Declar pe propria raspundere, sub sanc?iunea prevederilor referitoare la falsul ?n declara?ii prevazute ?n Codul Penal, ca datele sunt corecte ?i corespund realita?ii. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV (Formular 14) in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate (Anexa la Formularul 14)– in original. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Note: CV-ul va avea ?nscris ?n subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma “Declar pe propria raspundere, sub sanc?iunea prevederilor referitoare la falsul ?n declara?ii prevazute ?n Codul Penal, ca datele sunt corecte ?i corespund realita?ii. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV (Formular 14) in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate (Anexa la Formularul 14)– in original. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Note: CV-ul va avea ?nscris ?n subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma “Declar pe propria raspundere, sub sanc?iunea prevederilor referitoare la falsul ?n declara?ii prevazute ?n Codul Penal, ca datele sunt corecte ?i corespund realita?ii. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV (Formular 14) in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate (Anexa la Formularul 14)– in original. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Note: CV-ul va avea ?nscris ?n subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma “Declar pe propria raspundere, sub sanc?iunea prevederilor referitoare la falsul ?n declara?ii prevazute ?n Codul Penal, ca datele sunt corecte ?i corespund realita?ii. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV (Formular 14) in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate (Anexa la Formularul 14)– in original. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Note: CV-ul va avea ?nscris ?n subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma “Declar pe propria raspundere, sub sanc?iunea prevederilor referitoare la falsul ?n declara?ii prevazute ?n Codul Penal, ca datele sunt corecte ?i corespund realita?ii. Pentru personalul nominalizat ca si diriginte de santier se vor prezenta declaratia de disponibilitate a persoanei nominalizate insotita de atestatul/autorizatia emisa in conditiile legii, corespunzator domeniului pentru care este nominalizata persoana respectiva. Actul normativ in baza caruia AC solicita aceste documente pentru cei ce vor ocupa functiile de diriginte de santier este Legea 10/2005 privind calitatea in constructii. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Pentru personalul nominalizat ca si diriginte de santier se vor prezenta declaratia de disponibilitate a persoanei nominalizate insotita de atestatul/autorizatia emisa in conditiile legii, corespunzator domeniului pentru care este nominalizata persoana respectiva. Actul normativ in baza caruia AC solicita aceste documente pentru cei ce vor ocupa functiile de diriginte de santier este Legea 10/2005 privind calitatea in constructii. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Pentru personalul nominalizat ca si diriginte de santier se vor prezenta declaratia de disponibilitate a persoanei nominalizate insotita de atestatul/autorizatia emisa in conditiile legii, corespunzator domeniului pentru care este nominalizata persoana respectiva. Actul normativ in baza caruia AC solicita aceste documente pentru cei ce vor ocupa functiile de diriginte de santier este Legea 10/2005 privind calitatea in constructii. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Pentru personalul nominalizat ca si diriginte de santier se vor prezenta declaratia de disponibilitate a persoanei nominalizate insotita de atestatul/autorizatia emisa in conditiile legii, corespunzator domeniului pentru care este nominalizata persoana respectiva. Actul normativ in baza caruia AC solicita aceste documente pentru cei ce vor ocupa functiile de diriginte de santier este Legea 10/2005 privind calitatea in constructii. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Pentru personalul nominalizat ca si diriginte de santier se vor prezenta declaratia de disponibilitate a persoanei nominalizate insotita de atestatul/autorizatia emisa in conditiile legii, corespunzator domeniului pentru care este nominalizata persoana respectiva. Actul normativ in baza caruia AC solicita aceste documente pentru cei ce vor ocupa functiile de diriginte de santier este Legea 10/2005 privind calitatea in constructii. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle ?n situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate ?n ceea ce priveste sarcinile care le sunt alocate. Ofertantul va prezenta o declara?ie pe proprie raspundere prin care se obliga sa faca demersurile prevazute de lege ?n vederea re?nnoirii autoriza?iei/autoriza?iilor care expira pe parcursul derularii contractului de prestari servicii, fara a fi necesara o notificare din partea autorita?ii contractante ?n acest sens. Se va completa Formularul nr. 16 ?n cazul ?n care par?i din contractul de achizi?ie publica urmeaza sa se ?ndeplinesca de unul sau mai mul?i subcontractan?i, autoritatea contractanta va solicita, la ?ncheierea contractului de achizi?ie publica, prezentarea contractelor ?ncheiate ?ntre viitorul contractant ?i subcontractan?ii nominaliza?i ?n oferta; • Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordan?a cu oferta ?i se vor constitui ?n anexe la contractul de achizi?ie publica; Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a ?nlocui subcontractan?ii nominaliza?i ?n oferta fara acceptul autorita?ii contractante, iar eventuala ?nlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare ini?iale. Se vor completa : Formularul nr. 16_Anexa Prezentare certificat emis de un organism independent ?n copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificate pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5533/24.04.2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 11.08.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local. POS Mediu Axa prioritara 2 , Domeniul Major de Interventie 1 „ Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor” Proiect ”Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Bihor”
Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza sa depuna in SEAP noi oferte de pret, in vederea departajarii ofertelor. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Valabilitatea ofertei este de : 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Operatorilor economici ofertanti li se reaminteste faptul ca orice informatie falsa furnizata de acestia in procedura de achizitie publica conduce la excluderea acestora de la procedura de atribuire. Durata contractului este de 15 luni, la care se adauga perioada de 12 luni pentru necesara intocmirii raportului final, datorita perioadei de notificare a defectiunilor prevazuta pentru contractele de lucrari derulate in cadrul proiectului Sistem de management integrat al deseurilor judetul Bihor. In ceea ce priveste perioada de notificare a defectelor ofertantii vor avea in vedere faptul ca in aceasta perioada nu se vor putea efectua niciun fel de decontari/plati , toate platile aferente contractului se vor incheia la finalizarea celor 15 luni prevazute pentru durata contractului. La nivelul propunerii financiare, fiecare operator economic va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al acesteia, valoarea rezultata ?n urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute (comunicat de autoritatea contractanta conform celor precizate la II.2.1) la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si neprevazute).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr.5, judetul Bihor , Localitatea: Oradea , Cod postal: 410033 , Romania , Tel. +40 259441317 , Email: achizitii@cjbihor.ro , Fax: +40 259441317 , Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2014 10:42
Vizionari 649