Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de intretinere toalete publice

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI DEZVOLTARE URBANA SECTOR 6

Numar invitatie: 371635 / 26.03.2015

Denumire contract: Servicii de intretinere toalete publice

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI DEZVOLTARE URBANA SECTOR 6

Cod fiscal: 4364349, Adresa: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214102550, Fax: +40 214101681

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061521, telefon:+40 214102550, fax:+40 214101681, persoana de contact:Ovidiu Papurica

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Servicii de intretinere toalete publice

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant

II.1.5) Obiectul contractului:

Servicii de intretinere a toaletelor ecologice

II.1.6) CPV: 50760000-0 - Repararea si intretinerea toaletelor publice (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 14,838 - 311,598 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este de 6200 lei. Garantia va fi constituita printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virament in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6, cod fiscal: 4364349. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Cuantumul acesteia va fi calculat tinand cont de rata de schimb comunicata de BNR pentru valuta respectiva din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va face p?na la data limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%, dar numai daca intrunesc conditiile prevazute in Legea nr.346/2004. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de documentele prevazute de Legea nr.346/2004. Garantia se constituie pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: - Declaratia privind situatia personala a operatorului economic (Formularul 12B). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus, iar in caz de sustinere de catre un tert, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata, doar cu referire la lit.a), c)^1 si d) ale art.181. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici) se afla ?ntr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru. - Declaratia pe proprie raspundere ca ofertantul respecta prevederile art.69^1 din OUG nr 34/2006 (model prezentat in sectiunea Formulare). Persoanele care fac obiectul art.69^1 sunt: Adrian Nicolae Vigheciu – Director General, Tudor Cristian - Director General Adjunct, Steriana Sertu – Contabil Sef, Mariana Claudia Amaranducai – Consilier juridic, Ovidiu Papurica – Coordonator Departament Achizitii Publice, Liliana Costea – Inspector de specialitate Departament Achizitii Publice, Marioara Alexandru - Inspector de specialitate Departament Achizitii Publice, Gheorghita Alexandru Gogonea - inspector de specialitate, Murariu Florin – Sef Birou Administrativ Aprovizionare. Fac obiectul art.69^1 si rudele sau afinii pana la gradul IV al acestora. In situatia in care din documentul solicitat sau din verificarile efectuate de catre autoritatea contractanta reiese ca ofertantul sau unul dintre asociati (in cazul asocierii de operatori economici),subcontractanti/terti sustinatori, se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceasta declaratie. In cazul in care un subcontractant este declarat sau exista un tert sustinator, acestia trebuie sa depuna acest document. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (model prezentat in sectiunea Formulare). - Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ,,Conform cu originalul). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul solicitat. - Certificatul de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ,,Conform cu originalul). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul solicitat. - Certificat de cazier fiscal, valabil la data limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ,,Conform cu originalul). In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul solicitat. Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantii vor prezenta documente edificatoare – eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) din care sa rezulte apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie certificate „conform cu originalul”, semnata si stampilata, la care se va atasa traducerea legalizata a acestora in limba rom?na. Ofertele depuse de catre operatori economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse daca nu prezinta documente relevante care sa ateste inlesniri la plata (reesalonari, compensari, etc). In cazul ofertantilor care detin puncte de lucru declarate, certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea acordului cadru. In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,care sa evidentieze situatia reala a operatorului economic la data limita de depunere a ofertelor si cel putin structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectele de activitate (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ,,Conform cu originalul). Certificatul constatator trebuie sa evidentieze faptul ca operatorul economic detine cod CAEN care are corespondent pentru obiectul acordului cadru. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul acordului cadru, ?n conformitate cu tara de origine/tara ?n care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora ?n limba rom?na. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta. - Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2015 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai t?rziu p?na la data semnarii acordului cadru. Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba rom?na. In cazul in care ofertantul nu poate depune documentele care fac dovada indeplinirii criteriului de calificare, acesta poate face uz de prevederile art.11, alin.(4) si (5) din HG nr.925/2006.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are o medie a cifrelor de afaceri asociata obiectului acordului cadru pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) de minim 311000 lei. Se va depune Declaratia privind cifra de afaceri (Formular B3). Se vor depune documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare privitor la cifra de afaceri, certificate ,,conform cu originalul” (rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada, prin prezentarea de documente relevante, ca are experienta in domeniul care face obiectul acordului cadru si ca este capabil sa asigure prestarea serviciilor. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani, inclusiv pana la data limita de depunere a ofertelor, a mai prestat servicii similare cu cele care fac obiectul acordului cadru in valoare cumulata de minim 155000 lei fara TVA. Se vor depune: - Formularul 12D insotit de fisa de experienta similara (model prezentat in sectiunea Formulare); Aceste documente vor fi insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea experientei similare se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic. Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica informatiile cuprinse in aceasta declaratie.,Ofertantul trebuie sa faca dovada, prin prezentarea de documente relevante, ca dispune de minim 2 (doua) autospeciale dotate cu instalatie de vidanjare si spalare, cu masa maxim autorizata de 3.500 kg, care sa asigure prestarea serviciilor in conditiile impuse prin caietul de sarcini. Se vor depune: - Formularul 12H - Documente care sa demonstreze indeplinirea cerintei,Ofertantii trebuie sa furnizeze informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate care sa asigure prestarea serviciilor. Ofertantul trebuie sa dispuna prin orice forma legala de angajare de minim 2 persoane calificate sa conduca autospecialele si sa opereze instalatiile de vidanjare si spalare, astfel incat sa asigure prestarea serviciilor in conditiile impuse prin caietul de sarcini. Se va completa formularul 12I. Se vor depune documente care sa ateste existenta personalului solicitat.,Ofertantii trebuie sa declare eventualii subcontractanti si va depune o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formularul 12G). Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalentul lui emis pentru obiectul acordului cadru.,Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat si certificat Standardul de Management de Mediu SR EN ISO 14001 sau echivalentul lui emis pentru obiectul acordului cadru Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2015 09:15

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2015 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2015 08:27
Vizionari 420