Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Realizare sonde caldura, instalatie solara si racord la apa

Realizarea sondelor de caldura, a instalatiei solare si a racordului la apa a bazelor Salvamont din comunele Nistoresti si Paulesti in cadrul proiectului “Infiintare si dotare baze Salvamont S+P+E in comuna Nistoresti si in comuna Paulesti si reabilitare baza Salvamont Vila Rucar din Soveja Judetul Vrancea



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: JUDETUL VRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)

Numar invitatie: 384720 / 09.02.2016

Denumire contract: Realizarea sondelor de caldura, a instalatiei solare si a racordului la apa a bazelor Salvamont din comunele Nistoresti si Paulesti in cadrul proiectului “Infiintare si dotare baze Salvamont S+P+E in comuna Nistoresti si in comuna Paulesti si reabilitare baza Salvamont Vila Rucar din Soveja Judetul Vrancea”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

JUDETUL VRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)

Cod fiscal: 4350394, Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani, Telefon: +40 372372446, Fax: +40 372372447

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Bd-ul. Dimitrie Cantemir, nr. 1, judetul Vrancea, Focsani, Romania, cod postal: 620098, telefon:+40 372372446, fax:+40 372372447, persoana de contact: manager de proiect - Birla Rodica (Directia dezvoltare durabila managementul proiectelor si achizitii publice)

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Bd-ul. Dimitrie Cantemir, nr. 1, judetul Vrancea, Focsani, Romania, cod postal: 620098

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Realizarea sondelor de caldura, a instalatiei solare si a racordului la apa a bazelor Salvamont din comunele Nistoresti si Paulesti in cadrul proiectului “Infiintare si dotare baze Salvamont S+P+E in comuna Nistoresti si in comuna Paulesti si reabilitare baza Salvamont Vila Rucar din Soveja Judetul Vrancea”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Operatorul economic declarat castigator al procedurii va asigura realizarea sondelor de caldura, a instalatiei solare (panouri solare) si a racordului la apa a bazelor Salvamont din comunele Nistoresti si Paulesti. Cuantumul cheltuielilor diverse si neprevazute este de 25.086,95 lei reprezentand 4,059% din valoarea estimata a procedurii fara diverse si neprevazute si fara organizare de santier (conform pct. 5.3 din Capitolul 5 al H.G. nr. 28/2008 valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute se calculeaza procentual din valoarea cheltuielilor prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 ale devizului general deci fara a se lua in calcul sumele aferente organizarii de santier care se gasesc in capitolul 5 al unui deviz). Valoarea estimata a procedurii fara diverse si neprevazute si fara organizare de santier (respectiv valoarea la care se aplica procentul de 4,059%) este de 618.024,18 lei. Operatorii economici participanti la procedura vor avea in vedere si cele precizate la punctul IV.4.2 (Modul de prezentare a propunerii financiare). Sumele aferente cheltuielilor diverse si neprevazute vor fi decontate doar daca apar situatii care pot fi incadrate in aceasta categorie pe parcursul derularii contractului (de exemplu cheltuieli care provin din clauzele de variatie cuprinse in contract pentru acele articole care au fost ofertate initial).

II.1.6) CPV: 45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 649,330.36 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 12.400 lei (sau echivalentul in alta valuta). Echivalenta pentru garantiile depuse in alta valuta se va determina la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. IMM-urile vor constitui garantia in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de IMM (Formularul 9). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 150 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Constituirea garantiei de participare se face in oricare dintre formele prevazute de art. 86 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Contul IBAN al achizitorului este RO09TREZ6915006XXX000122, deschis la Trezoreria Focsani iar codul fiscal este 4350394. Garantia se va depune in original la sediul achizitorului din Romania, judetul Vrancea, Municipiul Focsani, Bd-ul. Dimitrie Cantemir nr. 1. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA (art. 89 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006). Constituirea garantiei de buna executie se face in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) si (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia de buna executie (daca este constituita in formele prevazute de art. 90 alin. (1)) emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Restituirea garantiei se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta 1 - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul nr. 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii). Cerinta 2 - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle ?n situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul nr. 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit.a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii). Cerinta 3 - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii) si subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Presedintele Consiliului Judetean Vrancea - Oprisan Marian, Vicepresedintii Consiliului Judetean Vrancea - Barladeanu Dragos Petrut, Cel - Mare Ionel, Directorii executivi - Oanele Luminita, Dita Dumitru, Iordache Romeo, Olaru Daniela, Consilierii judeteni - Mazere Nicu, Carnariu Vasile, Guguianu Constantin, Buzarnescu Stefan, Lambrino Eduard, Balan Doru Geany, Boboc Tudorita Rodica, Marin Laurentiu Daniel, Aioanei Anisoara, Melinte Vasile, Blindu Nicusor, Grosu Adrian, Epure Ion, Ghetu Catalin, Nedelcu Mihai, Ciorici Marioara, Esanu Aura Lacramioara, Cristian Danut, Bostan Liviu, Diaconu Emilian, Panciu Valerica, Negoita Constantina, Negru Corneliu, Vraciu Dorina, Nica Ionut Bogdan, Lazar Ticu, Bordeanu Janica, Jaravete Valentin, Petric George, Ochean Valentin. Cerinta 4 - Respectarea regulilor privind participarea la procedura cu oferta independenta. Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Documente de confirmare: Certificat de participare cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune). In cazul asocierii nu se solicita prezentarea acestui certificat de catre fiecare membru al asocierii. Acest formular trebuie semnat de reprezentantii legali ai asocierii. Cerinta 5 - Dovedirea absentei datoriilor la bugetul consolidat general si la bugetele locale Conditie de calificare: Ofertantul trebuire sa faca dovada absentei datoriilor la bugetul consolidat general si la bugetele locale la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documente de confirmare: Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) sau documente echivalente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantii care au mai multe sedii secundare/puncte de lucru se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere cu privire la sediile secundare/punctele de lucru pentru care exista obligatia de plata a impozitelor si taxelor. De asemenea, se vor prezenta certificate de taxe si impozite locale pentru sediul social/sediile secundare/punctele/punctul de lucru. Vor depune aceste certificate: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune). Operatorii economici straini vor depune documentele mai sus mentionate sau echivalente (respectiv orice documente edificatoare) eliberate de autoritatile competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care se dovedeste indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetele locale in conformitate cu legislatia din tara de reidenta. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia av?nd libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la art. 182 alin. (1) din O.U.G. 34/2006 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta unica - Dovedirea faptului ca obiectul contractului are corespondent in obiectul de activitate al ofertantului Conditie de calificare: Dovedirea faptului ca obiectul contractului are corespondent in obiectul de activitate al ofertantului (in cazul asociatilor doar pentru partea din contract pe care o vor realiza). Nu se solicita ca obiectul contractului sa aiba echivalent in obiectul principal de activitate al ofertantului (asa cum este inscris el in certificatul constatator sau documentul echivalent) ci poate sa se regaseasca si in activitatile secundare. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sau documentele echivalente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documente de confirmare: Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau documente echivalente. In etapa evaluarii ofertelor, achizitorul va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in oricare din formele permise de lege (original sau copie legalizata). Vor depune certificatul constatator sau documentele echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii pentru partea din contract pe care o vor realiza (in cazul ofertei comune). In vederea respectarii obligatiilor impuse in sarcina achizitorului prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 privind interpretarea art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, achizitorul solicita prezentarea certificatului constatator (sau a documentelor echivalente) si de catre tertul sustinator (in cazul sustinerii) si subcontractantul (in cazul subcontractarii). Pentru mai multe detalii referitoare la situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese a se vedea Ordinul ANRMAP nr. 170/2012. Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta unica - Dovedirea cifrei de afaceri. Conditie de calificare: Ofertantul trebuire sa faca dovada faptului ca media cifrei sale de afaceri globale pe ultimii 3 ani (respectiv 2013, 2014 si 2015) a fost in valoare de minim 1.248.000 lei. Pentru IMM-uri media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se reduce la 50%. Documente de confirmare: Ofertantii vor depune Formularul de informatii generale si orice documente relevante din care rezulta indeplinirea acestei conditii (de exemplu: bilanturi contabile, balante de verificare etc). Achizitorul nu limiteaza numarul si felul documentelor ce pot fi depuse de ofertanti atat timp cat din acestea rezulta in mod clar informatiile solicitate si indeplinirea cerintei mai sus mentionate. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator conform art. 3 alin. (2) - (4) din Instructiunea ANRMAP nr. 1/2015 (in cazul sustinerii). Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta 1 - Dovedirea experientei similare. Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani a executat lucrari de natura si complexitate similara cu lucrarile ce fac obiectul procedurii in valoare cumulata de minim 624.000 lei fara TVA prin prezentarea listei principalelor lucrari similare executate in perioada anterior mentionata insotita de certificate/documente, continand valori, perioade de executie si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Documente de confirmare: Ofertantii vor prezenta Formularul 10 (Lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani) insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte indeplinirea cerintei (de exemplu: contracte, facturi, recomandari etc). Ofertantii vor avea in vedere faptul ca numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor stabilita prin invitatia de participare. Aceasta data se va aplica si in situatia in care ulterior initierii procedurii de achizitie publica devine necesara decalarea acestei date (respectiv data limita de depunere a ofertelor stabilita initial prin invitatia de participare). Achizitorul nu limiteaza numarul si felul documentelor ce pot fi depuse de ofertanti atat timp cat din acestea rezulta in mod clar informatiile solicitate si indeplinirea cerintei mai sus mentionate. In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, ofertantul poate prezenta doar paginile din documente care contin informatiile solicitate de achizitor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei se va face printr-o declaratie a operatorului economic. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator conform art. 3 alin. (2) - (4) din Instructiunea ANRMAP nr. 1/2015 (in cazul sustinerii). Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.,Cerinta 2 – Dovedirea dotarii cu echipamente necesare realizarii contractului. Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca dispune de echipamentele tehnice necesare pentru realizarea in bune conditii a contractului. Achizitorul nu impune o lista minima a utilajelor insa, ofertantii vor trebui sa isi dimensioneze oferta astfel incat sa asigure realizarea integrala a lucrarii precum si respectarea termenelor de executie si a cerintelor minime de calitate impuse de achizitor/normativele tehnice in vigoare. Echipamentele cuprinse in aceasta declaratie se pot afla in proprietatea ofertantului, pot fi inchiriate de acesta, sau pot fi detinute in orice alta forma prevazuta de lege care sa ii confere dreptul de folosire a lor (leasing, comodat, angajament, etc.) Achizitorul nu solicita ca echipamente tehnice sa fie puse la dispozitie pe intreaga perioada de derulare a contractului ci doar in perioada in care devine necesara implicarea acestora in realizarea lucrarilor. Documente de confirmare: Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formularu 14). Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator conform art. 3 alin. (2) - (4) din Instructiunea ANRMAP nr. 1/2015 (in cazul sustinerii). Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.,Cerinta 3 – Dovedirea detinerii personalului/organismul tehnic de specialitate necesar realizarii contractului. Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa faca dovada personalului/organismului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre acesta. Achizitorul nu impune un personal minim insa, ofertantii vor trebui sa isi dimensioneze oferta astfel incat sa se respecte termenele de executie si cerintele minime de calitate impuse prin documentatia de atribuire/normativele tehnice in vigoare. Documente de confirmare: Formularul 15 (Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant). In cazul in care ofertantul propune persoane care nu sunt angajatii sai sau care nu au raporturi juridice cu acesta (raporturi in baza carora ofertantul sa aiba dreptul de a cere/obtine participarea lor la contractul de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura) se va depune si o declaratie de disponibilitate. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator conform art. 3 alin. (2) - (4) din Instructiunea ANRMAP nr. 1/2015 (in cazul sustinerii). Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Cerinta unica - Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatii. Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent. Documente de confirmare: Certificatul ISO 9001 sau documente echivalente valabile la data limita de depunere a ofertelor. Astfel, se permite prezentarea unui certificat emis de un organism de certificare sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei (de exemplu: proceduri/manuale de calitate, activitate procedurala, etc similare cu cele prevazute drept conditie pentru obtinerea certificarii SR EN ISO 9001). Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), asociatii pentru partea de contract pe care o vor realiza (in cazul ofertei comune). Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertan si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor depune in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2016 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.02.2016 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Regional - POR

Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2016 08:27
Vizionari 497