Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Proiectare faza SF, PT si executie, livrare, montaj mobilier urban si signalistica pentru reintroducerea Cetatii Oradea in circuitul turistic

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA

Numar invitatie: 369395 / 22.01.2015

Denumire contract: “Proiectare (faza SF, PT) si executie, livrare, montaj mobilier urban si signalistica pentru reintroducerea Cetatii Oradea in circuitul turistic”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA

Cod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR,LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: +40 259436276, Fax: +40 259436276

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

JUD.BIHOR,LOCALITATEA ORADEA, STR.P-TA UNIRII NR.1, Sala Ghiseelor, parter, Ghiseul nr.11.

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

JUD.BIHOR,LOCALITATEA ORADEA, STR.P-TA UNIRII NR.1, ETAJ 1, SALA MICA/SALA MARE

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

“Proiectare (faza SF, PT) si executie, livrare, montaj mobilier urban si signalistica pentru reintroducerea Cetatii Oradea in circuitul turistic”

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizarea de servicii de proiectare, executie, livrare si montaj mobilier urban si signalistica:Obiecte de arta si ambient (realizare macheta cetate, tunuri, carute, uniforme si arme de epoca, presa stanta de monezi, loc de joaca pentru copii); Signalistica(firme de institutii si operatori functiuni Cetate, indicatoare panouri);

II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 447,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul:8900 lei; Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)virament ?n contul RO74 TREZ 0765 006X XX00 5460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Administratia Imobiliara Oradea, CF 21982927; 3)Numerar depus la casieria Administratiei Imobiliare Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul, si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)ofertantul, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.

Garantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006; Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului; Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului; In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata. Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali - Bunea Doina ,Ritli Laszlo Csongor; Felea Adrian Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; C?mpan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Tau Ioan; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Puscas Cristian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina, Stanga Adrian. - Primarul Ilie Bolojan; - Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan; Posibili membrii ai comisiei de evaluare: Director general AIO- Beltechi Cristian, -Director adjunct Benyovszki Tunde; Director adjunct Claudia Purde, Sef Birou Juridic: Rosan Marioara, sef birou: Sim Dumitru, sef Birou Achizitii Publice: Iulia Manuela Maghiar, consilier Birou Administrare Cetate: Albulescu Anemarie Carmen,Dumitru Noane, Marius Vlad Florea, Ionut Ciorba, Irimie Bianca Ramona, consilier Birou Achizitii Publice: Doina Romocea, Iuliana Kocsis , Antoniu Sebastian Dan. ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului. -Cerinta nr.4 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - in baza ORDINULUI 314 / 2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - ca informatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata. Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata. ? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006. Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la ?nregistrarea ?n Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate dec?t activitati autorizate, prin autorizare ?nteleg?ndu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus „[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate”. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa ?n certificatul ORC la pct. “Sedii si/sau activitati autorizate”, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat ; Cerinta,obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de ?nregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare. De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului „IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei”;

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali 2012,2013,2014 sa fie mai mare sau cel putin egala cu 800.000 lei; 31.12.2012; 31.12.2013; 31.12.2014; Pentru situatiile financiare exprimate ?n alte monede dec?t lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int- Euro foreign exchange reference rates) pentru data de 31.12 a anului pentru care au fost intocmite situatiile financiare respective. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: CERINTA NR 1: -Se va face dovada ca in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a furnizat produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, la nivelul unui contract sau maxim trei contracte.,CERINTA NR 2: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care sa contina cel putin urmatorul personal atestat si specializat: Cerinta obligatorie: Personal atestat de Ministerului Culturii in domeniul restaurarii si conservarii monumentelor istorice, conform Legii nr.422/2001 republicata privind protejarea monumentelor istorice in urmatorele domenii: a) Sef de proiect complex C sau sef de proiect de specialitate: restaurare arhitectura, structuri istorice, componente artistice si/sau urbanism istoric-D -atestat de Ministerul Culturii conform Legii 422/2001 actualizata privind protejarea monumentelor istorice si a ordinului 2495/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice – minim 1 persoana;,continuare CERINTA NR 2: b) Sef de echipa- inginer specializarea CCIA; Experienta profesionala generala minim 5 ani.,continuare CERINTA NR 2: c) Personal calificat in urmatoarele domenii: - sculptor –studii superioare, experienta generala minim 5 ani si sa faca dovada ca a executat minim o lucrare de turnare in bronz. - Designer - studii superioare, experienta generala minim 5 ani si sa faca dovada ca a executat lucrari in tehnici specifice stampei, proiectii ortogonale izometrice, istoricizante.,continuare CERINTA NR 2: - Istoric –studii superioare; - Zidar, fierar betonist (confectii metalice), electrician. Pe l?nga personalul specializat pot fi pusi la dispozitie si alti experti pe care ofertantul ?i considera necesari pentru atingerea scopului contractului. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.,Cerinta nr.3; Tert sustinator(daca este cazul) Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, eliberat pentru activitatatea/activitatile ce fac obiectul prezentei achizitii, valabil la data limita de depunere a ofertelor Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2015 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2015 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2015 08:59
Vizionari 451