Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari constructii si instalatii edilitare Valorificarea resurselor regenerabile de energie solara producere energie verde, prin realizarea unei capacitati de producere a energiei electrice de 0,6 MW, pe panouri fotovoltaice

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA OSORHEI

Numar invitatie: 373585 / 08.05.2015

Denumire contract: Lucrari de constructii si instalatii edilitare in cadrul proiectului "Valorificarea resurselor regenerabile de energie solara pentru producerea energiei verzi, prin realizarea unei capacitati de producere a energiei electrice de 0,6 MW, pe panouri fotovoltaice, ?n comuna Osorhei"

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA OSORHEI

Cod fiscal: 4641288, Adresa: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Telefon: 0259/313213, Fax: 0259/313213

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360, telefon:+40 259313213, fax:+40 259313213, persoana de contact:Dumitreanu Ramona

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360, telefon:+40 259313213, fax:+40 259313213

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Lucrari de constructii si instalatii edilitare in cadrul proiectului "Valorificarea resurselor regenerabile de energie solara pentru producerea energiei verzi, prin realizarea unei capacitati de producere a energiei electrice de 0,6 MW, pe panouri fotovoltaice, ?n comuna Osorhei"

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Lucrari de executie cladire tehnologica, asigurarea sursei de apa si evavcuarea apelor uzate, imprejmuirea obiectivului

II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 441,805 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare 6.700 LEI Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Pentru situatia constituirii garantiei de participare prin virament, contul autoritatii contractante care poate fi folosit in acest scop este RO52TREZ0765006XXX010706, titular Comuna Osorhei, deschis la Trezoreia Municipiului Oradea, se va specifica la descrierea operatiei "Garantie de participare licitatie Lucrari de constructii si instalatii edilitare pentru instalatia solara in cadrul proiectului nr. 630113/28.04.2010"

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie, 10% din pretul contractului, fara TVA Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele de la art. 90 alin.(1)-(3) din H.G. nr.925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declartie - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului A.N.R.M.A.P nr. 314/2010 - Formularul nr. 8; 2.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 10 Persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele:Pop Ioan - primar, Gligor Ioan - viceprimar, Morar Meda Claudia - Secretarul comunei, Herlitska Mariana -contabil sef, Agoston Sandor Ianos - consilier local, Biris Nicolae - consilier local, Burlea Cristian Dumitru - consilier local, Chis Pavel -consilier local, Chis Ionut -consilier local, Copil Florian - consilier local, Cora Gheorghe - consilier local, Cuc Dumitru - consilier local, Fechete Dumitru - consilier local, Kovacs Beni - consilier local, Lakatos Rozalia - consilier local, Dunsoara Daniel Sergiu - consilier local, Mercea Dumitru - consilier local, Onita Gheorghe - consilier local, Dumitreanu Ramona Rodica - consilier inst. pub., Soanea Pavel -inspector, Ghirdan Tunde - Consilier, Sotiut Dorel Ovidiu - consilier 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 11. 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 12 Declaratiile prevazute la pct. 3 si 4, in cazul asocierii, se vor prezenta de catre fiecare membru al asocierii in parte. In cazul in care ofertantul declara ca intentioneaza sa subcontracteze o parte a serviciilor, Declaratia prevazuta la pct. 2 va fi completata si de catre subcontractor/subcontractori. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unei terte persoane aceasta va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul nr. 11, art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 13, si art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 10. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unei terte persoane se vor prezenta Angajamentele de sustinere corespunzatoare (Angajament ferm privind sustinerea financiara a ofertantului - Formular nr. 17 sau Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului - Formular nr. 24 si declaratiile anexe - formular 24.1 si/sau 24.2) ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca ?n tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. 5.1Certificat de taxe si impozite locale eliberat de autoritatile competente de pe l?nga Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara ?n care ofertantul este rezident, traduse ?n limba rom?na de traducator autorizat si legalizate), ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011; 5.2 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011; -Persoanele juridice straine pot prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul", care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile codificate conform CAEN din certificatului constatator emis de ORC pentru care ofertantul detine autorizatie de functionare conform legii. •Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata. •In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) autorizat al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza. •Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani (2012, 2013, 2014) trebuie sa fie de cel putin de 670.000 lei. Modalitatea de indeplinire: Completare Formularul nr. 14 "Declaratia privind Cifra de Afaceri Globala din ultimii 3 ani" Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2012, 2013, 2014). Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-alta valuta este cursul valutar comunicat de BNR ?n ultima zi bancara a fiecarui an. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat ?n anii financiari precizati. Persoanele juridice ?nfiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data ?nfiintarii, ?nsa vor lua ?n considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri globala sa fie de minim 670.000 lei. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici,Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de minim 336.674 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 1 luna. Modalitatea de indeplinire: Scrisoare de confirmare de fonduri/document echivalent care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica. Valoare scrisorii de confirmare de fonduri/document echivalent va fi de 336.674 lei, pentru o perioada de 1 luna de la data inceperii executiei contractului de lucrari. Din scrisoarea bancara de confirmare de fonduri/document echivalent, trebuie sa rezulte ca, suma respectiva va fi disponibilizata, urmand a fi folosita exclusiv ?n scopul ?ndeplinirii contractului, care face obiectul prezentei proceduri. Decontarea lucarilor se va face intr-o singura transa dupa receptia la terminarea lucrarilor de catre beneficiar. Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Nota 2: In situatia in care ofertantul este o asociere, indeplinirea acestei cerinte poate fi demonstrata prin prezentarea unei singure Scrisori de confirmare de fonduri/document echivalent din partea oricarui membru al asocierii, sau mai multe Scrisori de confirmare de fonduri/document echivalent din partea mai multor membrii al asocierii a caror valoare cumulata sa fie de minim valoarea solicitata. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: a)Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare cu o valoare cumulata de cel putin 336.674 lei fara TVA, executate in cadrul 1 contract – maxim 3 contracte, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit; Cerinta minima privind experienta similara este demonstrata cu 1 contract - maxim 3 contracte de lucrari similare in cadrul carora au fost executate lucrari a caror valoare cumulata a fost de cel putin 336.674 lei fara TVA. Modalitatea de indeplinire: "Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani" la care se anexeaza Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1. certificari de buna exec. eliberate de Beneficiarii enumerati in cuprinsul Listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Pt contractele executate in afara Romaniei se va prez certificari de buna executie in limba engleza sau, dupa caz, in limba tarii in care au fost executate proiectele/contractele, insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestuia. 2. alte documente care sa probeze indeplinirea cerintei cu respectarea prevederilor art. 188, alin 3 lit. a din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR ?n ultima zi bancara a anului in care a fost finalizata lucrarea..,b) Avand in vedere specificul lucrarilor si solutiile tehnice adoptate de proiectant asa cum rezulta din caietul de sarcini, se impune necesitatea dispunerii de catre executantul lucrarilor, respectiv ?n proprietate/leasing/chirie/ prin angajament de punere la dispozitie a echipamentelor tehnice, respectiv a utilajelor, a instalatiilor, a mijloacelor de transport mentionate de acesta in LISTA cuprinzand consumurile de ore functionare a utilajelor de constructii si LISTA cuprinzand consumurile privind transporturile in numar suficient pentru indeplinirea contractului conform Graficului fizic si valoric de executie a lucrarii. Dovada indeplinirii cerintei se face cu o Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si Documente justificative edificatoare/ angajamente prin care sa demonstreze dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga perioada de implicare efectiva a acestora in executia lucrarilor, in original sau in copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.,c) Avand in vedere specificul lucrarilor precum si termenul de executie se impune necesitatea dispunerii de catre executantul lucrarilor, respectiv angajat cu CIM sau in baza unei Declaratii de disponibilitate, de personal de conducere/cheie, personal calificat/necalificat, avand calificari corespunzatoare Listei cuprinzand consumurile cu mana de lucru si in numar suficient pentru indeplinirea contractului conform Graficului fizic si valoric de executie a lucrarii. Dovada indeplinirii cerintei se face cu o Declaratie privind efectivul personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirera contractului - Formular nr. 22, si Documente justificative respectiv Extras din registrul Revisal pentru personalul angajat cu contract individual de munca si/sau Declaratie de disponibilitate pentru persoanele neangajate cu contract individual de munca- Formular nr. 22.1. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2015 12:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2015 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE

Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2015 15:37
Vizionari 449