Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Furnizare utilaje pentru salubritate

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: SC CLP ECO-SALUBRITATE SA

Numar invitatie: 368056 / 02.12.2014

Denumire contract: Furnizare utilaje pentru salubritate

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

SC CLP ECO-SALUBRITATE SA

Cod fiscal: 29167911, Adresa: str. Morilor nr. 14, Pascani, Telefon: +40 232763400, Fax: +40 232763410

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. Morilor nr. 14, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon:+40 232763400, fax:+40 232763410, persoana de contact:Ionela Prisecaru

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

str. Morilor nr. 14, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon:+40 232763400, fax:+40 232763410, persoana de contact:Ionela Prisecaru

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de salubrizare)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Furnizare utilaje pentru salubritate

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizare utilaje pentru salubritate : Lot 1 - Autogunoiera compactoare de 20 mc - second hand Lot 2 - Miniincarcator frontal multifunctional - second hand

II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 230,063.6 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este in valoare de : Lot 1 - 2200,00 lei Lot 2 - 2300,00 lei si se va constitui conform art.84 -88 din HG nr.925/2006 prin: - Virament bancar in contul SC CLP ECO SALUBRITATE SA nr. RO21 BTRL 0240 1202 W585 48XX , Banca Transilvania Pascani - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari prezentat in original - Printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, prezentat in original - Prin depunerea la casieria unitatii a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare , sau a unei file CEC. Indiferent de modul de constituire a garantiei de participare, se va prezenta si Formularul 9. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie prezentata cel tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu au dovada platii garantiei de participare vor fi respinse, conform art.33 din HG nr.925/2006. Cuantumului garantiei de participare i se vor aplica si prevederile legii nr. 346/2006 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, daca este cazul. In aceasta situatie furnizorul beneficiaza de o reducere cu 50 % a cuantumului garantiei de participare si trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia privind incadrarea in IMM – formular 13.

Garantie de buna executie Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Cuantumului garantiei de buna executie i se vor aplica si prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, daca este cazul. In aceasta situatie furnizorul beneficiaza de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. In aceasta situatie ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ( Formular 13).



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: - Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul nu poate prezenta certificatul fiscal, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare asa cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. - Declaratia privind eligibilitatea – Formular 2 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 – Formular 3 - Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conf Ordinului nr.314 / 2010 – Formular 5 - Declaratia privind conflictul de interese pentru ofertanti / candidati conform art. 69.1 din OUG nr.34/2006 – Formular 6 - Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - a) Consilieri locali care aproba bugetul : Acsinte Diana Elena, Alexa Petru Bogdan, Anton Vasile, Apostol Carmen Elena, Axinte Vasile, Balau Vasile, Dondas Adriana, Craciun Emilian, Danu Ion, Enea Neculai, Haldan Vasile, Mihut Benone, Nedelcu Gabriela, Nichifor Dorin, Pintilie Marius Nicolae, Plesca Vasile, Palade Simona, Toma Andrei Codrin, Voinea Stefan Dragos. - b) Membrii consiliului de administratie al autoritatii contractante : Moraru Iulian, Chiriac II Eugen, Dumea Eduard Eronim, Marcovschi Mahu Daniela, Ionescu Dragos. - c) Membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt: Garofa Neculai- presedinte, Rotaru Tatiana- membru, Bucovanu Irina-membru, Prisecaru Ionela-membru, Chiriac II Eugen-membru, Foca Ioan –membru de rezerva. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Vomertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate, sediul ofertantului

Capacitatea economica si financiara

Descriere: declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani bilantul contabil inregistrat pe 2013 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani certificate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Punctaj maxim

Pretul ofertei 60

Descriere: Componenta financiara

Componenta tehnica 30

Descriere: termen de garantie

Componenta tehnica 10

Descriere: termen de livrare



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2014 08:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2014 12:28
Vizionari 322