Furnizare Buldozer Second Hand
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valea Salciei
Numar invitatie: 370764 / 06.03.2015
Denumire contract: Furnizare Buldozer Second Hand
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Comuna Valea Salciei
Cod fiscal: 3662460, Adresa: comuna Valea Salciei, judetul Buzau, Valea Salciei, Telefon: 0238/575201, Fax: 0238/575201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str. Italiana, Nr. 22, Sector 2, cod 020976, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: -, telefon:+40 213032997, fax:+40 213052899, persoana de contact:SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare Buldozer Second Hand
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare buldozer 1 bucata An de fabricatie- minim 2000 Ore de functionare - maxim 10.000 conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161,290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 3200 lei,avand valabilitate de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.GP se constituie fie prin virament bancar in cont nr.RO77TREZ2417830330710102X -Trezoreria Rm.Sarat, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie sa prevada ca garantia este irevocabila si ca plata garantiei se va executa: a)conditionat, b)neconditionat. Situatiile de retinere a GP sunt prevazute de art. 87 alin 1 lit a) si lit c) din HG 925/2006 si trebuie mentionate in instrumentul de garantare. Garantia de participare se va transmite in S.E.A.P., ?n format electronic, document scanat si semnat cu semnatura electronica, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform invitatiei de participare. GP constituita prin instrument de garantare se va depune si in original (la adresa mentionata la punctul I.1) pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. AC poate solicita extinderea per. de valab a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate. a GP va fi prelungita corespunzator. Pentru val exprim in alta moneda, se va consid curs de schimb al BNR la data publicariinvitatiei de participare in SEAP. In situatia in care ofertantul este IMM sau o asociere formata exclusiv din op. econ. incadrati in categ. IMM conf Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens), GP se constituie in proc de 50% din cuantum precizat in doc de atribuire.Operatoriieconomici/ofertantii care depun contestatie/cerere/plangere impotriva unui act al autoritatii contractante vor constitui garantie de bunaconduita conform OUG 51/2014.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul/tertul sustinator nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si tertii sustinatori (daca exista) trebuie sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1) Cerinta 2 Operatorul economic/fiecare membru al asocierii trebuie sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator (daca exista) trebuie sa nu se afle in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr 2 pentru ofertant, Formular 2.1 pentru tert) Cerinta 3 Prezentarea „Certificatului de participare cu oferta independenta”conform Ordinului nr. 314/2010. Se va completa Formular nr.3. Cerinta 4 Prezentarea “Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006” Ofertantul/subcontractantul/terul sustinator - Formular nr 4. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Marian Musat – Primar; Dorin Gavrila – Viceprimar, Ghizuroiu Gheorghe - Secretar, Consileri Locali: Petrica Untea, Fanel Arghir, Gheorghita Ichim, Viorel Untea, Viorel Paduraru, Ionel Stemate, Titi Alexandrica, Ionel Fanaru. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit; - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Informatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2012,2013,2014) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2015 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2015 21:03
Vizionari 413