Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Executie si montaj Instalatie solara pentru producere energie electrica si apa calda menajera

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU

Numar invitatie: 371829 / 30.03.2015

Denumire contract: “Lucrari de executie si montaj Instalatie solara pentru producere energie electrica si apa calda menajera – componenta a dezvoltarii Centrului regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile – RESENERG”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU

Cod fiscal: 4597441, Adresa: B-dul Republicii nr 1, Targu Jiu, Telefon: 0253/211675, Fax: 0253215794

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Registratura Directiei Generale Administrative a Universitatii Constantin Brâncusi din Târgu jiu, Str. Unirii, nr. 36, Târgu jiu, Gorj, tel/fax :0253/223971;

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Directia Generala Administrativa a Universitatii Constantin Brâncusi din Târgu jiu, Str. Unirii, nr. 36, Târgu jiu, Gorj

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Educatie

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

“Lucrari de executie si montaj Instalatie solara pentru producere energie electrica si apa calda menajera – componenta a dezvoltarii Centrului regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile – RESENERG”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Instalatie solara pentru producere energie electrica si apa calda menajera Lucrarile de constructii si instalatii care incorporeaza si achizitii de echipamente includ: - lucrari constructii-instalatii (arhitectura, rezistenta, instalatii); - achizitie echipamente tehnologice (instalatie pentru degivrare jgheaburi si instalatie burlane si paratrasnet si prize de pamant) ; - echipamente de C-D (instalatie panouri solare, instalatie fotovoltaica pentru producere energie electrica). Descrierea lucrarilor este disponibila în sectiunea Documentatie atasata invitatiei de participare

II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 574,285 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 11.480Lei, respectiv 5.740 Lei daca ofertantul face dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) conform Legii nr. 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul nr. 25 conform precizarilor din lege. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Garantia de participare se exprima in Lei si va fi constituita: • printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire, sau • prin virament bancar, OP confirmat de banca in original, in contul Universitatii “Constantin Brâncusi” din Tg-Jiu, IBAN: RO95TREZ3365005XXX001913 deschis la Trezoreria Târgu Jiu. In cazul constituirii garantiei in forma unei scrisori de garantie in Euro sau alta moneda, echivalenta in Lei se va face la cursul BNR al respectivei valute din data publicarii Invitatiei de participare in SEAP. Constituirea garantiei de participare prin virament bancar in alta moneda decat Lei, in contul de Trezorerie nu este posibila. Instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Ofertele care nu sunt însotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere, nedeschise.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Mod de constituire: -Printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (model orientativ Formular nr. 24) Autoritatea Contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pâna la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala .



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 2, completat in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, si de tertul sustinator, dupa caz. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat în ultimii 5 ani, printr-o hotarâre definitiva si irevocabila, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru frauda, coruptie si/sau pentru spalare de bani. 2. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 3, completat in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, si, dupa caz, de tertul sustinator (sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d). Conditie de calificare: Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care înregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste îndeplinirea obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr. 509/2011. Certificatele fiscale vor fi prezentate pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Pentru persoanele juridice române documentele se prezinta în original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta în original sau copie conforma cu originalul si vor fi însotite de traducere autorizata si legalizata. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara în care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. De asemenea vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca toate documentele prezentate sunt in conformitate cu legislatia tarii in care candidatul / ofertantul este rezident sau are domiciliul. In cazul in care ofertantul nu are punct de lucru pe teritoriul Romaniei, va fi prezentata o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care este declarat castigator ofertantul isi va deschide un punct de lucru pe teritoriul Romaniei. Modalitatea de îndeplinire: - Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 semnata de reprezentantul legal -. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, conform art.19 si art. 20 din Legea nr. 279/09.12.2011; - Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul Local teritorial; - Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta. 3. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 691 - Formular nr. 5 completat in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de catre subcontractant si de tertul sustinator, dupa caz. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV-lea inclusiv, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire în sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Popescu Luminita Georgeta- rector/director proiect, Ana-Gabriela Babucea - prorector, Sorinel Stefan Ghimisi -prorector, Florin Grofu - presedinte comisie de evaluare, Marian Vintilescu- director general administrativ, Bâzoc Ion –contabil sef, Gheorghe Dragut- expert achizitii si membru în comisia de evaluare, Florescu Mircea Florinel- membru comisie evaluare, Racoceanu Cristinel- membru comisie evaluare, Popescu Cristinel- membru comisie evaluare, Radulescu Dragos Adrian- membru supleant comisie evaluare, Caragea Daniel Valentin- membru supleant comisie de evaluare, Popovici Virgil Ion – consilier juridic. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va prezenta aceasta declaratie. In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formularul nr. 6, completat in original. In cazul unei asocieri, formularul se prezinta în numele asocierii 5. Cazierul judiciar al operatorului economic, in original, eliberat de Serviciile de cazier judiciar de la nivelul Inspectoratelor de Politie ale Judetelor, respectiv Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Pentru persoanele juridice române documentele se prezinta în original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta în original sau copie conforma cu originalul si vor fi însotite de traducere autorizata si legalizata. Documente in dovedirea inregistrarii operatorului economic • Pentru persoanele juridice române Modalitatea de îndeplinire: - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora (toate lucrarile ce fac obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constator emis de ONRC). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va îndeplini. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta. • Pentru persoanele juridice straine Modalitatea de îndeplinire: - Prezentarea de documente edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legii tarii de rezidenta a operatorului economic. - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic în curs. • Ofertantul/subcontractantul declarat detine atestarile valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei, pentru executia instalatiilor electrice descrise in cadrul documentatiei atasata la prezenta procedura - atestat tip Bi, obtinute in conditiile Ordinului Presedintelui ANRE nr. 23 / 17.04.2013 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de îndeplinire: Autorizatia (valabila la data limita de depunere a ofertelor) se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Cerinta poate fi indeplinita si daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta autorizare.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari încheiati (2012, 2013, 2014) trebuie sa fie cel putin egala cu 500.000 lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr.3 Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar în executia contractului: a) Coordonator contract lucrari Studii si aptitudini solicitate: studii superioare; Experienta profesionala generala: Minim 5 ani experienta profesionala Experienta profesionala specifica: Dovada participarii in cel putin un proiect avand ca obiect lucrari de constructii civile b) Responsabil tehnic cu executia constructii Atestat RTE emis in baza Ordinului MLPTL nr.777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice Îndrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate în constructii, cu completarile si modificarile ulterioare, purtand viza valabila la data limita de depunere a ofertei. c) Responsabil tehnic cu executia instalatii electrice Atestat RTE emis conform Ordin ANRE nr. 11/2013, legitimatie ANRE, purtand viza valabila la data limita de depunere a ofertei d) Responsabil cu controlul tehnic de calitate în constructii Studii si aptitudini solicitate: studii superioare de specialitate in domeniul constructiilor civile, industriale; Experienta profesionala generala: Experienta generala în domeniul studiilor de cel putin 5 ani Experienta profesionala specifica: Experienta în aceasta pozitie într--un contract de executie lucrari e) Sef de santier Studii si aptitudini solicitate: studii superioare de specialitate in domeniul constructiilor civile, industriale; Experienta profesionala generala: Experienta generala în domeniul studiilor de cel putin 5 ani Experienta profesionala specifica: Experienta în aceasta pozitie într--un contract de executie lucrari f) Responsabil Securitate si Sanatate in Munca (SSM) Decizie angajator de numire Responsabil SSM Experienta specifica: minim 3 ani intr-o pozitie similara Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul responsabil pentru îndeplinirea contractului - Formularul nr. 13 si Angajamentul ofertantului privind resursele umane – Formularul nr. 14, completate in original Ofertantul va prezenta pentru personalul propus în executarea contractului urmatoarele documente: - Lista personalului responsabil care va fi angajat în cadrul contractului , in care se va descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta. În cazul unei asocieri/subcontractari lista personalului cheie va fi prezentata pentru toti membrii asocierii într-un singur formular si va fi semnata de catre lider. - CV-uri din care sa rezulte cu claritate toata experienta profesionala si experienta specifica acumulata, completate conform Formular nr. 15, în original si semnate de persoana responsabila. Nu se solicita CV pentru personalul propus la poz. b) si c); - Declaratii de disponibilitate completate, incluzand acordul participantului in echipa ofertantului, conform Formular nr.16, în original, semnate de fiecare persoana responsabila propusa în echipa din care sa reiasa disponbilitatea acestuia exclusiv pe perioada de implicare efectiva in indeplinirea contractului. - Diplome de studii, in copie lizibila, pentru poz. a), d) si e); - Alte documente solicitate vor fi atasate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul.,Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista lucrarilor executate în ultimii 5 ani – Formularul nr. 10 din care sa rezulte ca ofertantul a executat în ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) lucrari al caror specific este similar contractului ce urmeaza a fi atribuit. Valoarea cumulata a lucrarilor declarate trebuie sa fie cel putin egala cu 250.000 lei fara TVA. Fisa cu experienta similara pentru fiecare contract care urmeaza sa fie luat in calcul ca si experienta similara. Se va adauga formularul pus la dispozitie de autoritatea contractanta prin care ofertantul va sintetiza informatia cuprinsa in documentele depuse si care demonstreaza indeplinirea cerintei privind experienta similara Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie pentru respectivele lucrari, certificari care indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor. Nota: Pentru dovedirea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara vor fi avute in vedere prevederile art. 14 din Ordinul nr. 509/2011, potrivit carora prin formulele "lucrari executate si duse la bun sfârsit" si "contract de lucrari finalizat" se întelege: - lucrari receptionate partial care sunt însotite de proces-verbal de receptie partiala; sau - lucrari receptionate însotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate însotite de proces-verbal de receptie finala.,Cerinta nr.2 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari – Formularul nr.12; Ofertantul va depune o declaratie din care sa reiasa ca detine (in dotare proprie, leasing sau contract de comodat, sau alte forme de punere la dispozitie), necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia fiecarei categorii de lucrari solicitata prin documentatia tehnica atasata invitatiei Cerinta nr. 1 Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru activitatile ce fac obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca îndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Certificatul sau orice alt document echivalent trebuie sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.,Cerinta nr. 2 Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al mediului conform standardului SR-EN-ISO-14001 (sau echivalent) pentru activitatile ce fac obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca îndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Certificatul sau orice alt document echivalent trebuie sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.04.2015 14:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.04.2015 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Alte finantari (POS CCE , Axa prioritara 2 - Operatiunea 2.2.1. ,, Dezvoltarea infrastructurii CD existente si cre)

Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2015 08:53
Vizionari 483