Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Eficienta energetica prin Facilitati de Finantare pentru Cresterea economica a Municipiului Craiova

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Municipiul Craiova

Numar invitatie: 369968 / 09.02.2015

Denumire contract: Executie lucrari in cadrul proiectului „Eficienta energetica prin Facilitati de FinantarE pentru CresTerea economica a Municipiului Craiova- EFFECT 20.3”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Municipiul Craiova

Cod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiova jud. Dolj, Craiova, Telefon: +40 251415907, Fax: +40 251411651

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. A.I.Cuza nr. 7-Centru de Informare pentru Cetateni si Audiente, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon:+40 251416235, fax:+40 251411561, persoana de contact:Centru de Informare pentru Cetateni si Audiente

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7-sala Gheorghe Chitu

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Executie lucrari in cadrul proiectului „Eficienta energetica prin Facilitati de FinantarE pentru CresTerea economica a Municipiului Craiova- EFFECT 20.3”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 7411/16.01.2015 si proiectelor tehnice, lucrarile care se vor executa ?n cadrul contractului sunt: A. Lucrari de Reabilitare Termica a Anvelopei: - Izolare termica a partilor opace a fatadelor cu sistem ales ?n fiecare proiect (polistiren sau panouri termoizolante); - ?nlocuirea t?mplariei exterioare inclusiv a accesului ?n bloc cu t?mplarie termoizolanta (partea vitrata), t?mplarie dotata cu grile de aerisire; - ?nchiderea balcoanelor si/sau a logiilor cu o t?mplarie termoizolanta inclusiv izolarea termica a parapetelor; - Termo-hidroizolarea acoperisului tip terasa; - Izolarea termica a planseului peste subsol. B. Lucrari de Reabilitare a Sistemului de ?ncalzire: - Repararea/Refacerea instalatiei de distributie a agentului termic pentru ?ncalzire si apa calda menajera din subsol inclusiv izolarea termica a conductelor de distributie; - Montarea robinetelor cu cap termostatic la radiatoare si a robinetelor de presiune diferentiala la baza coloanelor de ?ncalzire. C.Lucrari secundare: -Lucrari conexe de demontare a instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatade si terasa si remontarea acestora; -Lucrari de reparatii la fatada pertea opaca, la balcoane/logii. Valoarea estimata a contractului este de 4.445.268,33 lei (exclusiv TVA), din care valoarea cheltuielior diverse si neprevazute de 214.058,62lei reprezinta 5,1753% din cap. 1+4,defalcata astfel: -pt bloc M15: 438.152,13 lei, din care chelt. diverse si neprevazute de 21.503,06 lei reprez.5,2919% din cap. 1+4; -pt bloc M16: 250.900,23 lei, din care chelt. diverse si neprevazute de 12.374,26 lei reprez.5,4222% din cap. 1+4; -pt bloc M17: 236.479,23 lei, din care chelt. diverse si neprevazute de 11.671,21 lei reprez.5,4412% din cap. 1+4; -pt bloc M20: 311.431,28 lei, din care chelt. diverse si neprevazute de 15.325,23 lei reprez.5,3623% din cap. 1+4; -pt bloc M22: 234.808,03 lei, din care chelt. diverse si neprevazute de 11.598,74 lei reprez.5,4435% din cap. 1+4; -pt bloc 170F: 274.804,60 lei, din care chelt. diverse si neprevazute 13.085,93 lei reprez.5,0762% din cap. 4.; -pt bloc 170G: 498.460,33 lei, din care chelt. diverse si neprevazute de 23.736,21 lei reprez.5,0787% din cap. 4; -pt bloc 170I: 380.222,08 lei, din care chelt diverse si neprevazute de 18.105,81 lei reprez.5,0772% din cap. 4; -pt bloc 171AB: 723.762,02 lei, din care chelt. diverse si neprevazute de 34.464,86 lei reprez.5,0789% din cap. 4; -pt bloc 171C: 365.202,72 lei, din care chelt. diverse si neprevazute de 17.390,61 lei reprez.5,0769% din cap. 4; -pt bloc 171H: 366.223,23 lei, din care chelt diverse si neprevazute de 17.439,20 lei reprez.5,0761% din cap. 4; -pt bloc 171J: 364.822,44 lei, din care chelt diverse si neprevazute de 17.372,50 lei reprez.5,0800% din cap. 4. In timpul executiei, executantul nu poate transfera resurse materiale sau financiare intre proiectele componente.

II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 4,445,268.33 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 84.600 lei. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 180 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art.86 alin (1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. ?n contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). Echivalenta unei garantii de participare depusa ?n EURO/ALTA VALUTA se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. - Ofertantii tip I.M.M. care ?ndeplinesc prevederile legislatiei ?n vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM,astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. -In cazul in care un grup de op.ec. depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM. -In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, instrumentul de garantare va fi emis in numele asocierii si va acoperii in mod solidar toti asociatii.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin(1), alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.(4) din H.G. 925/2006. ?n situatia ?n care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea ?n vedere prevederile HG nr. 1045/2011.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare; 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare; 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare; 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?ntr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Vasilescu Lia Olguta - Primar, Miulescu Nicoleta – Secretar municipiu, Pascu Nicolae - Director executiv Directia Economico - financiara, Stefan Lucia – Director executiv adj. Directia Economico - financiara, Maria Nuta – Director executiv Directia Investitii, Achizitii si Licitatii, Cristina Cretu, Elena Ungureanu, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Bica Ileana, Mihalcea Gabriela, Monica Culcea, Nicolita Podeanu, Mioara Paduraru, Flori Larisa, Florescu Viorel, Bogdan Barbulescu, Tiberiu Stroe, Ramona Zegheanu, Nita Ramona, Grigorie Costinela Alisa, Voicescu Cristina Alexandra, Stefan Lucia Codruta, Steliana P?rvulescu-cons. jr.. b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cherciu Dan Adrian, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Dindirica Lucian Costin, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Marinescu Dorel-Cosmin, Nanu Andrei Gheorghe, Nicoli Marin, Pana Ionel, P?rvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria Carmen, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Socoteanu Razvan Florentin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Stefarta Emilian, Toader Vergil, Vasile Marian, Voicu Dorel. 5. Certificate de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice rom?ne trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local; b) certificate de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat. Din Certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarati pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Documentele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate ?n derularea contractului. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca i-a ?ndelinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Din Certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate ?n derularea contractului. Documentele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”, ?nsotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora ?n limba romana. Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie ?ndeplinite de fiecare membru al asocierii, cu exceptia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", pentru care se va depune un singur formular care va fi semnat de toti asociatii. Declaratiile solicitate se vor prezenta ?n original. Dupa caz, declaratiile privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 lit.a), c1) si d) se vor prezenta si de tertul sustinator, iar declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din O.U.G. nr.34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: - Pentru persoane juridice /fizice rom?ne: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ?n original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. ?n cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul este rezident, ?n limba ?n care au fost emise, ?nsotite de o traducere autorizata a acestora ?n limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n domeniile de activitate ?nscrise ?n documentele prezentate. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent ?n domeniile de activitate ?nscrise ?n documentele prezentate. Autoritatea contractanta ?si rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate ?n copie, documentul ?n original sau copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Se va completa Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea Formulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014). Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2012, 2013, 2014) trebuie sa fie cel putin egal cu: 8.000.000 lei. ?n cazul ?n care ofertantul face dovada ca se ?ncadreaza ?n categoria I.M.M, ?n conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului va completa Anexa nr.11 din Sectiunea Formulare.,2. Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014). Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014), ?n cazul ?n care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii ?n care este stabilit ofertantul. ?n situatia ?n care bilantul contabil aferent anului 2014 nu este ?nregistrat la organele competente p?na la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceri aferenta anului 2014. ?n cazul ?n care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, ?n masura ?n care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Documentele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”, ?nsotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na.,3.Tert sustinator financiar (daca este cazul). ?n conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd sustinerea acordata,in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana,atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea de regula a unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 1, art. 180 si ale art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care sustinerea unui tert vizeaza resurse netransferabile, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante indeplinirea obligatiilor asumate prin acesta, in situatia in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, scop in care tertul sustinator va depune documente din care sa rezulte propria cifra de afaceri. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 1. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Se va completa Anexa nr. 16 - Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din Sectiunea Formulare. Lista va contine valori, perioade si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul ?n care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.16 din Sectiunea Formulare. Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat ?n ultimii 5 ani lucrari similare cu lucrarile care fac obiectul contractului de achizitie publica, ?n valoare cumulata de cel putin 4.000.000 lei (exclusiv TVA), lucrari duse la bun sf?rsit, incluse ?n cadrul unui contract/unor contracte.Pentru lucrarile declarate ca experienta similara ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca lucrarile au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit. Prin lucrari duse la bun sfarsit se ?ntelege : - lucrari receptionate partial care sunt ?nsotite de proces-verbal de receptie partiala sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau - lucrari receptionate ?nsotite de proces-verbal de receptie finala. Documentele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” insotite dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Nota: Numarul de ani solicitati ?n vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru conversia lei/alta valuta, se va lua ?n considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an. - Pentru anul 2015 se va lua ?n considerare cursul de referinta comunicat de BNR ?n data de 30.01.2015.,2. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. - Se va completa Anexa nr. 13 – Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiunea Formulare, cu utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice strict necesare pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului; - Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/?nchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor,instalatiilor, echipamentelor tehnice strict necesare pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului; Documentele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”, ?nsotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani. - Completare anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 14 din Sectiunea Formulare.,4. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. - completare anexa 17-Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate, cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.,5. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru ?ndeplinirea contractului de lucrari. Pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului, ofertantul trebuie sa faca dovada ca ?n echipa de lucru are inclus urmatorul personal: - 1 SEF DE SANTIER, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare ?n domeniul Constructii civile. Experienta profesionala specifica: Participarea ?ntr-o pozitie similara ?ntr-un alt proiect; - RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE), angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, atestat tehnico-profesional pentru domeniul: I Constructii Civile, conform Ordinului 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent; - RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna;,6. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are,eventual,intentia sa o subcontracteze (Daca este cazul). Se va completa Anexa nr.18 – Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora, partea din contract ce va fi subcontractata, precum si procentul de subcontractare. Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 -Declaratie privind ne?ncadrarea ?ntr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa ?ndeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la ?ncheierea contractului, prezentarea contractelor ?ncheiate ?ntre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta ?n oferta, care se constituie ?n anexa la contract.,7.Tert sustinator tehnic (daca este cazul ) ?n conformitate cu prevederile art. 190, alin (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica invoc?nd sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle ?n situatia ?n care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 1,art.180 si ale art. 181 lit. a),c1) si d) din OUG 34/2006. In situatia in care sustinerea unui tert vizeaza resurse netransferabile, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante indeplinirea obligatiilor asumate prin acesta, in situatia in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, scop in care tertul sustinator va depune documente din care sa rezulte propria experienta similara. 1.Standarde de asigurare a calitatii ?n conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului . Ofertantul va prezenta: fie certificate, fie orice alte probe sau dovezi,in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ofertantului pentru activitati care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent), in copie cu mentiunea „conform cu originalul”. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului , pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.,2. Standarde de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica ?n timpul ?ndeplinirii contractului de lucrari. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului. Ofertantul va prezenta: fie certificate, fie orice alte probe sau dovezi, ?n masura ?n care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2015 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2015 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 180 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Regional - POR

Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2015 16:29
Vizionari 524