Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Autospeciala cu platforma ridicatoare pentru lucrul la inaltime, second-hand

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Municipiul Moinesti

Numar invitatie: 369879 / 09.02.2015

Denumire contract: Furnizare autospeciala cu platforma ridicatoare pentru lucrul la inaltime - second-hand

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Municipiul Moinesti

Cod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

In SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Furnizare autospeciala cu platforma ridicatoare pentru lucrul la inaltime - second-hand

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitionare autospeciala second-hand cu platforma ridicatoare pentru: lucrul la inaltime, activitati de intretinere si interventie la sistemul de iluminat public, iluminat ornamental cladiri si alte lucrari publice. Specificatii tehnice conform caiet de sarcini

II.1.6) CPV: 34142100-5 - Camioane cu platforma ridicatoare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 169,354 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 3.300 RON. Pentru echivalenta leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Perioada valabilitate oferta-60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Formele de constituire:- virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/asigurari (Formular 9) sau fila cec. Dovada constituirii garantiei de participare (indiferent de modalitatea de constituire aleasa), se va transmite in SEAP, in format electronic, cu semnatura electronica pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul constituirii prin instrument de garantare/fila cec, acestea vor fi prezentate in acelasi termen si in original, la sediul autoritatii contractante. In cazul constituirii garantiei prin virament bancar (cont: RO90TREZ0635006XXX000061 -Trezoreria Moinesti, CF 4591490) se va depune ordin de plata cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Nota : IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici din categoria IMM, persoane juridice romane/straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A - sectiunea Formulare.

Garantie de buna executie 10% din val contr. fara TVA.Se va constitui fie prin instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari– Formular 11 din sectiunea Formulare, fie prin depunerea la casieria institutiei a sumei in numerar. Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru in propunerea tehnica.Nota: IMM-urile/grupul format exclusiv din op.ec. incadrati in cat. IMM, pers fizice/jur romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2); Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor( NOTA:In masura in care procedura de emitere a acestor certificate- reglementata de art 112 din Codul de procedura fiscala nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere(Formular10) conform art. 11, alin (4) din HG 925/2006, situatie in care devin aplicabile prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul 509/2011);Certificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale ale unitatilor administrativ teritoriale pe a caror raza se afla sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (dupa caz) scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; In masura in care procedura de emitere a acestor certificate –reglementata de art. 113 din Codul de procedura fiscala- nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere(Formular10) conform art 11 alin (4) din HG 925/2006, fiind aplicabile prevederilor art 9 alin (3) din Ordinul 509/2011; Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin (3) din Ordinul 509/2011, respectiv se pot prezenta certificatele de atestare fiscala in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei limite de depunere a ofertelor si eventual atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. Pentru demonstrarea situatiei personale, operatorii economici nerezidenti vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente din tara respectiva: certificate din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ caziere judiciare valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor enumerate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, se accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/ asociatilor/tertilor sustinatori/ subcontractantilor in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea,derularea si finalizarea procedurii:Viorel Ilie- Primar,Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Talpau Sorin Ciprian, Vieru Valentin-viceprimar si presedinte comisie de evaluare, membri comisie de evaluare: Baciu Costel – director executiv, Petecuta Iustina – sef Serviciu, Gherman Ciprian – sef Serviciu, Bejan Elena Rodica – inspector, Ghinet Laura Ioana– inspector, Alazaroaie Costica- referent; membri de rezerva: Padureanu Gabriela – director executiv, Acatrinei Insuratelu Georgiana- inspector; Popescu Gabriela - consilier juridic; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5. Persoane juridice / fizice romane: Certificat constatator ORC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele trebuie sa contina informatii reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Fiind o procedura desfasurata integral prin mijloace electronice, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/ copie legalizata/ electronic avand incorporata, atasata, sau logic asociata semnatura electronica extinsa.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta Formularul nr. 6 – Informatii generale inclusiv media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2012,2013,2014). Pentru demonstrarea informatiilor declarate cu privire la media cifrelor de afaceri operatorii economici vor prezenta documente pe care le au la dispozitie (ex: bilanturi/ extrase de bilant/ rapoarte de audit/ balante /alte documente edificatoare).,Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, ale art.181 lit a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: Depunerea listei cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca a furnizat produse similare a caror valoare/ valoare cumulata a fost de minim 160.000 lei fara TVA, insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarea respectivelor produse.,Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2015 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2015 09:18
Vizionari 449