Aparate sudura fibre optice si Reflectometre optice (OTDR)
Aparate sudura fibre optice si Reflectometre optice (OTDR), TELECOMUNICATII CFR SA
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TELECOMUNICATII CFR SA
Numar invitatie: 380937 / 20.10.2015
Denumire contract: Aparate sudura fibre optice si Reflectometre optice (OTDR)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
TELECOMUNICATII CFR SA
Cod fiscal: RO 15034095, Adresa: Bucuresti, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Bucuresti, Telefon: +40 0213146046, Fax: +40 0213146045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Romania, Bucuresti, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, cladirea Palat CFR, poarta A, etaj 10, camera 22 - Secretariat, cod postal: 010873, telefon:+40 0213146046, fax:+40 0213146045.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Romania, Bucuresti, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, cladirea Palat CFR, poarta A, etaj 10, camera 21, cod postal: 010873, telefon:+40 0213146046, fax:+40 0213146045.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de telecomunicatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Aparate sudura fibre optice si Reflectometre optice (OTDR)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Obiectul achizitiei ?l constituie cumpararea de reflectometre optice (OTDR) si aparate sudura fibre optice necesare pentru intretinerea retelei de cabluri cu fibre optice, interventii la deranjamente si modernizare.
II.1.6) CPV: 38636000-2 - Instrumente optice specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258,499.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoarea garantiei de participare solicitata este pentru Lot 1: 2150 lei si pentru Lot 2: 2900 lei, iar pentru IMM -uri, care fac dovada acestei calitati conform Legii nr 346/2004 , 50 % din suma anterior mentionata. Garant?a de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui sub forma de Instrument de garantare pentru participarea la licitatie, virament bancar in favoarea autoritatii contractante in contul: RO 46 TREZ 7005 069X XX00 0986, deschis la ATCPMB, cod fiscal:15034095, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Curs valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta: Echivalenta leu/valuta se determina tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta - se va completa si prezenta formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Informatiile cuprinse in formularul 12 A trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In sustinerea declaratiei se vor depune: Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice la care este arondat sediul social al operatorului economic – in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Ofertantul are obligatia de a prezenta aceste certificate atunci cind primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, dar nu mai tirziu de data adoptarii deciziei de atribuire a contractului. Informatiile cuprinse in declaratia pe proprie raspundere trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 3 Evitarea conflictului de interese - formularul 12 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante. In cadrul Autoritatii Contractante persoanele cu rol de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Ioan Albu - director general; Sorin Valentin Dumitrachi - director exploatare, presedinte al comisiei de evaluare, Cosmina-Adriana Tintareanu – director economic; Gheorghe Pana - sef serviciu tehnic; Cosmin Timbus - sef serviciu comercial; Ion Pietroianu – administrator sistem retele si echip sistem; Ana-Maria Sandu - inginer sistem retele si echip; Andreea Stoian - consilier juridic; Marilena Matei – expert achizitii publice – membrii in comisia de evaluare a ofertelor. Informatiile cuprinse in formularul 12 trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 4 Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 - se va completa si prezenta formularul 4. Informatiile cuprinse in formularul 4 trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice rom?ne se solicita Certificat constatator ?n original/copie legalizata/ Copie lizibila conform cu originalul (Ordin 509/2011, art5.1) emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice straine se solicita documente edificatoare care dovedesc o forma de ?nregistrare ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, Certificat constatator ?n original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale -prezentarea cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de executare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima pentru calificare: operatorii economici vor prezenta documente/ contracte/ procese verbale de receptie/documente (certificate) constatatoare (conform art.97 1 din HG.925/2006) ?n original sau copie lizibila, sau oricare alte documente relevante emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar, prin care sa se confirme livrarea de produse solicitate sau similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim: - pentru Lotul 1: 110.186,80 lei (fara TVA) - pentru Lotul 2: 148.312,80 lei (fara TVA) ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor efectuate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. ?n cazul ?n care operatorul economic a fost ?nfiintat sau si-a ?nceput activitatea la o data mai recenta dec?t perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor livrari de produse, corespunzator perioadei scurse de la ?nfiintare p?na ?n prezent. CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008 Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante. Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2015 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2015 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.10.2015 16:24
Vizionari 412