Acord cadru prestari servicii de curatenie
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Numar invitatie: 370651 / 04.03.2015
Denumire contract: acord cadru prestari servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Cod fiscal: 4266162, Adresa: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/334.90.69, Fax: 021/334.90.69
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041902, telefon:+40 213349069, fax:+40 213349069, persoana de contact:Elena Faur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, cladirea Directiei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
acord cadru prestari servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
prestari servicii de curatenie conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 545,081.16 - 568,670.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 11000 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile Se constituie conf art.86 alin.(1) din HG 925/2006. Cu OP in contul RO39TREZ7045006XXX008767 deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti.Se poate constitui si prin virament bancar. ?n cazul constit prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formular. In cazul asocierii, val. garantiei de participare la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004. Ofertant. individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50 %, vor prezenta o declar, conf Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categ IMM-urilor. Valabilit. gar de particip va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valab. a ofertei, perioada de valab. va fi prelungita in mod coresp. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedindei de deschidere, conf preved art.33, alin.(3) din HG nr. 925/2006.In situatia formularii unei contestatii, contestatarul va constitui garantie de buna conduita in cuantum de 1% din valoarea maxima estimata. Aceasta se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va depune in original la sediul autoritatii contractante o data cu depunerea contestatiei/cererii/plangerii.Perioada de valabilitate va fi de min.90 zile, va fi irevocabila si nu va conditiona plata la prima cerere a autoritatii contractante, in masura in care contestatia/cererea/plangerea va fi respinsa ca inadmisibila.(conf.art.271 indice 1 din OUG nr.51/2014)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular.( conform art.180 din OUG 34/2006 );Neincadrarea in prevederile art.181. Completare Formular;Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limia de depunere a ofertelor. mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certific nu permite confirmarea sit datoriilor la data solicitata, op ec pot depune decl potriv art 11 alin4 din HG 925/2006, intr-o astfel de sit devin aplicab preved art.9 alin.3 din Ord.509/2011;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea. nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Dr.Monica Boer Dir.Financiar Contabil- Ec.Simona Tavarlau Dr.Adela Magdalena Ciobanu – Director Medical Sef Serv Administrativ Ing.Dipl.Claudiu Popescu As. Doina Calinescu – Director Ingrijiri Nicoleta Pana – Sef Serv. Financiar-Contabilitate Sef Serv Achizitii Publice- Elena Faur CFP Adriana Vornicu Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor”. Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile ce fac obiectul prezentului acord cadru .Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate certif ORC in original sau copie legalizata. Copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului viitorului contract in ultimii 3 ani sa fie de min.850.000lei.Bilanturile contabile pentru anii 2012,2013 si 2014. Autorit contr accepta si alte doc prin care ofertantii isi pot demonstra situatia economica si financiara, in locul bilantului contabil inregistrat pt anul 2014.Pentru o evaluare unitara, pt calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care contine dotarile tehnice necesare realizarii activitatilor specifice indeplinirii obiectului contractului.(conf. Formularului specific – “Declar priv dotarile tehnice”). Doc probante:-,Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate(dupa caz)de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant din care sa reiasa ca pot fi disponibilizate un numar min.de 27 persoane apte, responsabile ( ingrijitori/agenti pentru curatenie) care au absolvit cursuri de igiena, necesare indeplinirii serviciilor/activitatilor mentionate in caietul de sarcini, conform necesitatilor concrete impuse de complexitatea si riscurilor asociate contractului si prevederile OMSP nr.261/2007, OMSP nr.1778/2006 si Ordinul MS nr.1224/2010. Dintre acestea min.1 persoana desemnata supraveghetor. Emitent acreditare MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI.In unitatiel sanitare nu pot lucra decat persoane absolvente de cursuri de igiena, conf.HG 857/2011(privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele din domeniul sanatatii publice) Se vor prezenta certificatele de absolvire a cursurilor de igiena valabile la data limita de depunere a ofertei,lista a principalelor servicii prestate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Experienta similara” conf. Formularului specific pentru fiecare dintre contractele prezentate pentru indeplinirea acestui criteriu (maxim 2 contracte).Contractele vor contine obligatoriu date referitoare la:beneficiarul contractului;tipul serviciilor/activitatilor prestate;valoarea contractului.(se va prezenta o copie stampilata) Documente probante:Pentru fiecare contract mentionat in declaratie si tabel anexa se vor atasa documente suport dupa caz: - copii dupa contracte (se va prezenta o copie stampilata si semnata de conformitate cu originalul de catre candidat) sau scrisori de recomandarisau documente constatatoare, etc. (se va prezenta in original sau copie conf cu originalul),Declaratie privind personalul responsabil propus pentru indeplinirea contractului. Lista cu personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului. Se ataseaza documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare de la: min o persoana responsabila cu respectarea cerintelor sistemului de mediu, care a participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, dar nu identice celor ce fac obiectul procedurii ;min o persoana desemnata pentru functia de responsabil SSM care a participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, dar nu identice celor ce fac obiectul procedurii Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2015 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2015 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.03.2015 11:33
Vizionari 492