Achizitie organe de asamblare (suruburi, piulite, saibe)
Achizitie organe de asamblare (suruburi, piulite, saibe), Suruburi cu autofiletare, Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Numar invitatie: 380196 / 07.10.2015
Denumire contract: Achizitie organe de asamblare (suruburi, piulite, saibe)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Cod fiscal: RO 361218, Adresa: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 372148000, Fax: +40 213126203 / +40 213108132
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030254, telefon:+40 372148018, fax:+40 213126203 / +40 213108132, persoana de contact:Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Bucuresti, Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, etaj 7, camera 72, Serviciul Achizitii Publice RADET.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Achizitie organe de asamblare (suruburi, piulite, saibe)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitie organe de asamblare (suruburi, piulite, saibe)
II.1.6) CPV: 44531300-4 - Suruburi cu autofiletare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167,246.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 1) Cuantumul garantiei de participare pentru lot 1 este de 1.600,00 lei (maxim 97.981,34 lei x 2% = 1.959,63 lei) si 1.100,00 lei pentru lot 2 (maxim 69.264,75 lei x 2% = 1.385,30 lei); 2) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cont de evidenta a garantiilor de participare RADET Bucuresti: cont RO42 RNCB 0074 0064 2303 0326 - BCR Sector 3. 3) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se stabileste ca fiind 90 de zile, care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. 4) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, conform art. 86 din HG nr. 925/2006. 5) In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv declaratia de IMM.
Garantie de buna executie In scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada cuvenita a contractelor subsecvente de furnizare, se solicita garantia de buna executie in valoare de 10% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate furnizorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia acestuia. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea furnizorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 2). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 2). Cerinta nr. 2 Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; - nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; - in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; - a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; - prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, lit a), c) ind. 1 si d) (formular nr. 3). Cerinta nr. 3 Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si catre bugetul local. Se vor prezenta urmatoarele documente: - certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat); - certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Cerinta nr. 4 Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea ?n prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 4). Incadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. Atat tertii sustinatori, cat si subcontractantii, vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea ?n prevederile art. 69 ind. 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 4). Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 ind. 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 4) se va depune in original. Conform art.692 alin.(1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, persoanele care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: I. Comisia de evaluare: - Carmen Niculescu – Serviciul Achizitii Publice – presedinte fara drept de vot; - Emil Argintaru – Serviciul Proiectare - membru; - Vasile Chialda – Sectia Activitati Conexe – membru; - Valeria Lupusor – Serviciul Achizitii Publice – membru; - Bianca Dumitru – Sef Birou Aprovizionare – membru; - Madalina Liliana Cirjaru – Serviciul Achizitii Publice – membru; - Cristina Ionesi – Serviciul Proiectare – membru de rezerva; - Vasile Udubasa – Sectia Activitati Conexe – membru de rezerva; - Monica Mihai – Serviciul Achizitii Publice – membru de rezerva. II. Compartimentul intern specializat: Cristina DOBRE – Director Directia Juridica si Recuperare Creante si Vasile VASILE – Consilier juridic. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: III. Persoanele care avizeaza si verifica documentele emise ?n legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Lucian Constantin COVRIG – Director Directia Comerciala si Gabriela ANCA – Sef Serviciu Achizitii Publice. IV. Persoana care aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Ion-Gabriel TANASE – Director General. V. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Ion-Gabriel TANASE – Director General, Maria MITRAN – Director Directia Economica. Cerinta nr. 5 Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (formular nr. 5). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Prezentarea documentelor: Autoritatea contractanta permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul", conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP. Sunt solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate. Cerinta nr. 1 Se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Autoritatea contractanta permite depunerea documentului in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, electronic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilantul contabil aferent anului 2014 In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentul solicitat de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.,Cerinta nr. 2 Media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) – nivel minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintei 83.000,00 lei pentru lot 1 si 58.000,00 lei pentru lot 2. Prezentarea documentului: - formular nr. 6; - formular nr. 8, daca este cazul. Cursul mediu de referinta ce va fi avut in vedere pentru echivalenta: cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse a caror valoari/valoare cumulata a fost de minim 41.500,00 lei pentru lot 1 si 29.000,00 lei pentru lot 2, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prezentarea documentelor: - formular nr. 7, 7’??; - formular nr. 9, 10, daca este cazul. Cerinta nr. 1 Standard de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent Prezentarea documentului: Se va prezenta in una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cumentiunea „conform cu originalul”, potrivit Ordinului 509/2011 al ANRMAP Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.- Documentatia de atribuire este atasat electronic prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2015 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2015 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.10.2015 12:45
Vizionari 442