Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
Velux Club

Casa Frumoasa celebreaza 17 ani dedicati industriei de lux din Romania

Data: 2013-12-04

Casa Frumoasa celebreaza 17 ani dedicati industriei de lux din Romania
Casa Frumoasa, primul Concept Store dedicat modei masculine de lux, a adus in urma cu 17 ani pe piata din Romania o formula unica, reunind branduri de top, traditia sartoriala si servicii speciale VIP, pentru a deveni in prezent cea mai exclusivista destinatie de shopping multi-brand.

Drumul catre excelenta a fost sustinut de nume sonore la nivel international, propunand un melanj aparte ce defineste esenta luxului prin colectiile Ready-to-Wear, serviciile Made-to-Measure, piesele in editii limitate, pantofii si accesoriile lucrate manual ale unei atente selectii de branduri: Scabal, Brioni, Santoni, Loro Piana, Salvatore Ferragamo si altii.

”Primul brand adus in Romania, in anul 1996, a fost Scabal, cel mai mare producator de stofe de lux din lume, promovand in acelasi timp si servicii de Made-to-Measure. A fost o provocare atat pentru mine cat si pentru piata locala intrucat clientii nu stiau ce reprezinta brandurile exclusiviste, aristocrate, de lux adevarat. Extinderea portofoliului de brand-uri, dar si deschiderea de noi magazine, a reprezentat o decizie de business fireasca de-a lungul anilor, datorita faptului ca tot mai multi clienti au devenit cunoscatori fini ai industriei, au existat deci cereri si exigente tot mai mari. Astazi, alaturi de cei 40 de angajati din cele 5 magazine, Casa Frumoasa inseamna o afacere de aproximativ 2,5 milioane euro” precizeaza Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasa.

\"Julia


Clientii magazinelor Casa Frumoasa apreciaza nu doar produsele, traditia si calitatea acestora, ci experienta de shopping, fiind intampinati intr-o maniera exclusivista, cu servicii de primire personalizata VIP, valet parking, servicii Made-To-Measure, sesiuni private de shopping in confort si intimitate, personal shopper, style advice sau pregatirea outfit-urilor inainte de venirea clientului. Aceste detalii se regasesc pentru fiecare dintre cei peste 500 de clienti din portofoliu.

In anul 2008, in urma unei investitii de peste 5 milioane de euro, Casa Frumoasa se muta in vila din Lascar Catargiu si devine astfel cel mai reprezentativ magazin destinat in exclusivitate vestimentatiei masculine de lux. In toamna anului 2011, experienta fashion-ului de lux este dusa cu un pas mai departe, prin inaugurarea unui spectaculos restaurant, Veranda Casa Frumoasa, care completeaza armonios aura aristocratica a vilei.

\"Casa


In cei 17 ani business-ul s-a extins intr-un grup de lux in sine, care astazi include si alte patru magazine: Casa Frumoasa la J.W. Marriott Grand Hotel din anul 2001, Elegance Boutique din anul 2003, J.Kristensen deschis in anul 2006, Casa Frumoasa Radisson din anul 2012.

Casa Frumoasa Store, Marriott si Radisson ofera domnilor un mix de brand-uri pentru a satisface cele mai exigente cerinte: Scabal, Brioni, Santoni, Loro Piana, Salvatore Ferragamo, Lanvin Men, Emanuelle Maffeis, Jacob Cohen, Zimmerli. Moda feminina este sustinuta in magazinul J.Kristensen de nume sonore internationale precum Salvatore Ferragamo, Loro Piana, Fabiana Fillipi, Missoni, Blumarine, Roccobarocco, Elie Saab, iar in magazinul Elegance Boutique de Elegance, Marc Cain, si Basler.

Despre Casa Frumoasa

Casa Frumoasa Store din bulevardul Lascar Catargiu este cel mai reprezentativ magazin multi-brand destinat vestimentatiei masculine de lux si sustinut de nume sonore la nivel international. Portofoliul de marci a debutat cu Scabal, cunoscut la scara internationala ca fiind producator de stofe exclusiviste pentru recuzita actorilor de la Hollywood. Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasa, detine si alte patru magazine: J.Kristensen, una dintre cele mai importante destinatii de shopping pentru femei, situat pe Calea Victoriei, la parterul Radisson BLU Hotel, Elegance Boutique, Casa Frumoasa Radisson si Casa Frumoasa Store la J.W. Marriott Grand Hotel.

Vizionari 1004

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.