Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Inlocuire bucle si table de protectie compensatori lenticulari de pe canalele de aer si izolatii termice, CTE Progresu

Inlocuire bucle si table de protectie compensatori lenticulari de pe canalele de aer si izolatii termice, CTE Progresu, Lucrari de izolare termica, Electrocentrale Bucuresti S.A.



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.

Numar invitatie: 381248 / 27.10.2015

Denumire contract: LN4 – K2 – ?nlocuire bucle si table de protectie compensatori lenticulari de pe canalele de aer si izolatii termice - CTE Progresu

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Electrocentrale Bucuresti S.A.

Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 227, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 212751476, Fax: +40 212751406

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

in SEAP, www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon:+40 213032997

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

LN4 – K2 – ?nlocuire bucle si table de protectie compensatori lenticulari de pe canalele de aer si izolatii termice - CTE Progresu

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

LN4 – K2 – ?nlocuire bucle si table de protectie compensatori lenticulari de pe canalele de aer si izolatii termice - CTE Progresu – detalii in caietul de sarcini

II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 68,364.04 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare a)Cuantum: 1.300 lei; (50% din cuantum pentru IMM-uri, conform declaratie de ?ncadrare ?n categoria IMM) b) Contul de virament pentru garantia de particip. in lei este RO 47 CECE B 300 01 RON 206 3818 deschis la CEC BANK SA, iar pentru euro este RO53 BRDE 450 SV 057 3073 4500 deschis la BRD GSG SMCC.(echiv. leu/alta valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile). c)Perioada de valabilitate : 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. d)Mod de constituire : Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare p?na la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria ELCEN. In cazul constituirii prin ordin de plata sau fila cec acestea vor fi confirmate de catre banca emitenta cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care dovedeste constituirea gar.de particip. Se va introduce in oferta prezentata in SEAP ca document scanat pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. In cazul constituirii prin document de garantare, acesta se va depune si in original la sediul autoritatii contractante in acelasi termen limita. Restituirea garantiei de particip. se va face pe baza Form.1 care va fi prezentat la ofertare. Garantia de participare va fi retinuta integral in situatiile prevazute la art. 87, alin (1) din HG 925/2006. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.

Garantie de buna executie Cuantum garantie: 10% din val.contractului fara TVA(5% pentru IMM-uri, conform declaratie de ?ncadrare ?n categoria IMM).Mod de constituire: • prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (?n original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 12 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator) • prin depunerea la casieria achizitorului, ?n numerar. Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 / cazier judiciar / certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator in cazul in care sustinatorul este declarat in oferta. 2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c^1 si d din Formularul 4. 3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 4.Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractant in cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta. Persoanele care detin functii de decizie ?n cadrul ELCEN sunt : 1. Marcel Octavian Nicolaescu – Director General ELCEN 2. Constantin Dobre – Director Tehnic 3. Flavius Cladoveanu – Director Juridic si Achizitii 4. Mihai Volf - Serviciul Juridic 5. Sorin Vasilescu – Director Comercial 6. George Ovidiu Voicu - Director Reparatii 7. Marin Boghiciu-Director CTE Progresu 8. Mihai Stanciu-Sef Sectie Cazane, 9. Bogdan Rucareanu- Responsabil M.C., 10. Raluca Vaduva.-Responsabil Protectia Mediului 11. Bogdan Saulescu-Responsabil B.M. 12. Andrei Balescu- Sef SAPR 13. Ion Vasile-Sef BDUR, 14. Liliana Padureanu.- Responsabil B.C., 15. Sorina Gavrilescu – presedinte al comisiei de evaluare cu drept de vot 16. Anca Ordean – membru al comisiei de evaluare 17. Antoaneta Tomescu- membru al comisiei de evaluare 18. Mihai Carasca– membru de rezerva al comisiei de evaluare 19. Carmen Voicu- membru al comisiei de evaluare 20. Gabriel Ivascu – presedinte de rezerva al comisiei de evaluare cu drept de vot 21. Roxana Kedei – membru de rezerva al comisiei de evaluare 22. Alexandru Giosanu- membru de rezerva al comisiei de evaluare 23. Mioara Misloschi – membru al comisiei de evaluare 24. Neculae Vrabie- membru de rezerva al comisiei de evaluare 25. Alexandra Stanciu- Sef B.M., 26. Ioana Untila- Sef Serviciul Achizitii 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana Dupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Informatii privind experienta similara demonstrate prin lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; executarea lucrarilor se va confirma prin pezentarea a cel putin unuicertificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Se va prezenta Formularul 7 completat corespunzator ; Se va avea in vedere perioada de 5 ani determinata pornind de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic,Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc. Se va prezenta Formularul 8 completat corespunzator,Informatii privind subcontractantii Se va prezenta Formularul 9 completat corespunzator, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului,Informatii privind asocierea Acord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica. In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati cu exceptia certificatului de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta care se prezinta pentru asociere, iar la III.2.3.b) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2015 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 27.10.2015 08:05
Vizionari 416