Ariston Thermo isi consolideaza pozitia pe piata din America prin achizitia Calorex

Data: 2019-01-21

Ariston Thermo isi consolideaza pozitia pe piata din America prin achizitia Calorex

• Calorex este unul dintre liderii pietei sud-americane in producerea de apa calda menajera pentru uz casnic si comercial 
• Compania, cu sediul in Mexico City, are 850 de angajati, o linie de productie si sediu principal in Saltillo, dar si o prezenta puternica in SUA 
• In 2017, Calorex a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 130 de milioane de dolari, dintre care 110 milioane in Mexic si 20 milioane in SUA

Grupul Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanti jucatori la nivel global pe piata de echipamente destinate incalzirii si producerii de apa calda menajera, a achizitionat integral, de la grupul industrial Saltillo, brandul Calorex – una dintre cele mai mari companii din Mexic, producatoare de echipamente de incalzire a apei. Cu aceasta decizie, Ariston Thermo isi consolideaza in mod semnificativ strategia lansata in urma cu doi ani, aceea de a construi o platforma industriala americana pentru Grup, Calorex fiind a treia achizitie in acest sens, dupa NTI in Canada si HTP in SUA. 

Cu peste 850 de angajati, compania Calorex a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de aproximativ 130 de milioane de dolari (aproximativ 115 milioane de euro), dintre care 20 de milioane in SUA. In urma acestei tranzactii, Calorex isi va pastra managementul, iar grupul Ariston Thermo isi intareste pozitia pe piata din America de Nord, Centrala si Latina.  

Cu peste 70 de ani de istorie si o prezenta solida in Mexic, Calorex se ocupa de proiectarea, productia, comercializarea si distributia boilerelor pe gaze naturale, electrice si pe baza de energie solara, in principal marcile Calorex, Cinsa si Optimus.

Ariston-Thermo-Group-headquarters-HQ-Fabriano

Calorex este unul dintre liderii acestui segment pe piata mexicana, bucurandu-se, totodata, de o puternica popularitate, sustinuta de buna reputatie in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea produselor pe intregul continent american. Boilerele fac parte din activitatea Grupului Industrial Saltillo (GIS) de cateva decenii, compania fiind unul dintre cele mai mari conglomerate din Mexic, lider in productia si comercializarea de produse pentru piata auto, constructii si uz domestic.

Pe acelasi subiect:

Ariston continua sa sprijine proiectul BIG BUILD 2018 prin donarea de centrale termice

Calorex aduce Grupului o pozitie de lider pe piata mexicana, o gama larga de produse si marci, in conformitate cu strategiile Ariston Thermo, o fabrica locala, dar mai presus de toate, expertiza managementului si a oamenilor sai.  Aceasta achizitie ne permite sa intram in mod semnificativ pe piata de profil din Mexic, care se numara intre primele douasprezece economii mondiale, o tara tanara si in crestere, cu peste 120 de milioane de locuitori, totodata strans legata de SUA si Canada; in plus, ne permite sa ne consolidam prezenta in SUA, avand in vedere ca HTP si Calorex au portofolii de produse complementare", a declarat Paolo Merloni, presedinte executiv al Ariston Thermo.

Paolo-Merloni-Presedinte-Executiv-Ariston-Thermo-Group

Aceasta tranzactie se afla momentan supusa aprobarii de catre autoritatile competente si respectarii conditiilor obisnuite in aceste tipuri de operatiuni.

Despre Ariston Thermo Romania 

Ariston Thermo Romania este filiala locala a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii internationali in productia si furnizarea unei game complete de echipamente si servicii destinate incalzirii si producerii de apa calda menajera.

Angajamentul Ariston Thermo privind eficienta energetica este exprimat prin lansarea constanta de noi solutii bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare si pompele de caldura, precum si prin imbunatatirea eficientei produselor traditionale (boilere sau centrale termice), dar si prin investitiile in noi proiecte.

Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale si de pardoseala, in condensare, boilere electrice si indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer conditionat si panouri solare, sub brandurile Ariston, Chaffoteaux si Elco.

Vizionari 327

Alte stiri din “BUSINESS”

Noile produse si solutii acopera toate cerintele si suprafetele, de la usa de intrare pana la spatiul de depozitare
Hafele, in parteneriat cu Interel, imbunatateste managementul camerelor de hotel prin accesul securizat Dialock
PIATRAONLINE, printre finalistii European Business Awards, competitie care sustine comunitatea europeana de business si recunoaste contributia celor mai inovatoare companii de pe continent.