Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Achizitie materiale de curatenie

Achizitie materiale de curatenie, Hartie igienica, Municipiul Craiova



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Municipiul Craiova

Numar invitatie: 387029 / 12.04.2016

Denumire contract: „Achizitie materiale de curatenie”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Municipiul Craiova

Cod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiova jud. Dolj, Craiova, Telefon: +40 251415907, Fax: +40 251411651

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

In S.E.A.P.

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

„Achizitie materiale de curatenie”

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitie materiale de curatenie”- conform Caietului de sarcini nr. 45465/17.03.2016; Valoarea estimata fara TVA: între 76.951,57 lei si 100.037,04 lei. -Valoarea minima a intervalului (76.951,57 lei) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pâna la 31 decembrie 2016 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (100.037,04 lei) reprezinta valoare estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor, conform art.6 alin.(3) din HG nr.925/2006,cu modificarile si completarile ulterioare. Optiuni: Se poate prel. durata cu max 4 luni si suplim. cant. cu max 30%, conf art 6 din HG 925/2006.

II.1.6) CPV: 33761000-2 - Hartie igienica (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU

II.2.1) Valoare estimata: 76,951.04 - 100,037.04 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 1.500 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art.86 alin(1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. în contul RO04 TREZ 2915 006X XX00 0180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 3 din Sectiunea Formulare). Copia scanata a garantiei de participare se va incarca/depune in SEAP si originalul se va depune la sediul aut.contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa în euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. Ofertantii tip I.M.M. care îndeplinesc prevederile legislatiei în vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M. Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. În cazul în care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM. NOTA:In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, instrumentul de garantare va fi emis in numele asocierii si va acoperi in mod solidar toti asociatii (cu nominalizarea acestora).

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului(excl.TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin (1), alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.(4) din H.G.925/2006. În situatia în care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea în vedere prevederile HG nr.1045/2011.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.180 din OUG 34/2006,cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare; 2. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din OUG 34/2006,cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare; 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare; 4. Declaratie privind neîncadrarea într-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare. a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Radu Preda – Administrator Public, Ovidiu Mischianu – Pentru Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia – Director executiv adjunct economic, Maria Nuta -Director executiv Directia Investitii, Achizitii si Licitatii, Cretu Cristina Madalina - Sef Serviciu Licitatii, Voichescu Constantin-Sef Serviciu Administrativ-intretinere, Chesoiu Vasile, Mihalcea Elena Gabriela, Bica Ileana, Ungureanu Elena, Dole Teodora, Mioara Paduraru, Monica Culcea, Nicolita Podeanu, Anamaria Isabela Cruceru-consilier juridic, Rodica Surdu, Pascu Sabin Dorian. b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Dasoveanu Dan, Florescu Marinel, Genoiu Mihail, Godinel Viorica Manuela, Gheorghita Vasilica, Mihai Marius, Marinescu Dorel-Cosmin, Matei Sorin Cristian, Nanu Andrei Gheorghe, Nicoli Marin, Pana Ionel, Pîrvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria Carmen, Radu Marin Traian, Sas Teodor Nicusor, Socoteanu Razvan Florentin, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Stefârta Emilian, Toader Vergil, Vasile Marian, Voicu Dorel. 5.Certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice române trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local; b) certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat. Din Certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi prezentate în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", pentru toate sediile si punctele de lucru ale operatorului economic. In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati competente din tara în care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara rezidenta. Din documente trebuie sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit. Nota: Documentele vor fi prezentate în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul”, însotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora în limba romana. In masura in care, procedura de emitere a acestor documente edificatoare nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie îndeplinite de fiecare membru al asocierii, cu exceptia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", pentru care se va depune un singur formular care va fi semnat de toti asociatii. Declaratiile solicitate se vor prezenta în original. Dupa caz, declaratiile privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 lit.a), c1) si d) se vor prezenta si de tertul sustinator, iar declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din O.U.G. nr.34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Persoane juridice /fizice române: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, în original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional,în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este rezident, în limba în care au fost emise, în original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”, însotite de o traducere autorizata a acestora în limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în domeniile de activitate înscrise în documentele prezentate. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent în domeniile de activitate înscrise în documentele prezentate. Nota: Autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru confirmarea documentelor prezentate în copie, documentul în original sau copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri: Se va completa Anexa nr.11- Informatii generale din Sectiunea Formulare cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2013, 2014, 2015). In cazul în care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare. Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru conversia lei/valuta, se va lua în considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani. Se va completa Anexa nr.12 - Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare . Din Lista principalelor livrari de produse trebuie sa rezulte ca în ultimii 3 ani au fost livrate produse similare cu produsele ce fac obiectul contractului in valoare cumulata de minim 75.000 lei (excl.TVA), la nivelul unui/unor contract/contracte . Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de calificare se vor prezenta documente/certificari emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: beneficiarul, denumirea produselor livrate, valoarea acestora, perioada de livrare, daca produsele au fost livrate in termenul stabilit, etc. În cazul în care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an, respectiv 2013, 2014, 2015. Pentru anul 2016 se va lua in considerare cursul de referinta comunicat de BNR in data de 04.04.2016. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr.12 - Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventualele decalari ale termenului limita precizat in invitatia de participare. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna,aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Tert sustinator tehnic (daca este cazul): În conformitate cu prevederile art.190, alin (2) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, în cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica invocând sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care probeaza experienta similara declarata. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle în situatia în care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art.180 si ale art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. În situatia în care sustinerea unui tert vizeaza resurse netransferabile, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante îndeplinirea obligatiilor asumate prin acesta, în situatia care contractantul întâmpina dificultati pe parcursul derularii contractului, scop în care tertul sustinator va depune documente din care sa rezulte propria experienta similara. 1. Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii în conformitate cu SR EN ISO 9001: 2008 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta: fie un certificat emis de un organism de certificare sau orice alte documente care probeaza în mod concludent îndeplinirea cerintei (exemplu, proceduri/manuale de calitate, activitate procedurata, etc.) similare cu cele prevazute drept conditie pentru obtinerea unei certificari SR EN ISO 9001:2008, documente în copie cu mentiunea „conform cu originalul". Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) PROCEDURA

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2016 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) MOD DE FINANTARE

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2016 08:32
Vizionari 419