Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Retea de rigole betonate pe drumuri locale si podete de acces

Retea de rigole betonate pe drumuri locale si podete de acces in gospodarii in Comuna Baleni, judetul Galati



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA BALENI

Numar invitatie: 387033 / 12.04.2016

Denumire contract: Retea de rigole betonate pe drumuri locale si podete de acces in gospodarii in Comuna Baleni, judetul Galati

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA BALENI

Cod fiscal: 3126748, Adresa: Strada Principala, nr.30, Baleni, Telefon: 0236330530, Fax: 0236330430

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Strada Principala, nr.30, Baleni, Romania, cod postal: 807025, telefon:+40 0236330530, fax:+40 0236330430, persoana de contact:LICA OPREA

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria comunei Baleni, strada Principala nr. 30, comuna Baleni, judetul Galati

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Retea de rigole betonate pe drumuri locale si podete de acces in gospodarii in Comuna Baleni, judetul Galati

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

„Retea de rigole betonate pe drumuri locale si podete de acces in gospodarii in Comuna Baleni, judetul Galati”. Contractul de lucrari are ca scop realizarea de elemente pentru preluarea si evacuarea apelor meteorice de pe platforma a 5 drumuri locale prin executia unei retele de rigole betonate in lungime totala de 6.056 m si a unui numar de 134 accese la proprietati cu tuburi corugate. Rigolele se vor executa mecanizat, vor avea pe unele portiuni latime de 1,00 m si adancime de 0,20 m, pe alte portiuni latime de 1,40 m si adancime de 0,30 m, vor fi amplasate atat pe partea stanga cat si pe partea dreapta a drumurilor locale, cu structura rutiera formata dintr-un strat de beton C25/30 cu grosimea de 10 cm asezat peste un strat de nisip cu grosimea de 5 cm. Pe una dintre strazi, pe drumurile laterale acesteia se vor executa rigole carosabile care vor avea latime totala de 0,65 m si inaltime totala de 0,60 m. Pentru asigurarea accesului la proprietati se vor executa podete tubulare din tuburi prefabricate corugate cu diametru de 300 mm SN12. Peste aceste tuburi se va asterne un strat de nisip cu grosimea de 5 cm si o placa de beton armat C25/30 cu plasa sudata 100 x 100 x 10 mm. Lungimea utila a podetelor de acces la proprietati este de 3,00 m. Valoarea totala estimata pentru „Retea de rigole betonate pe drumuri locale si podete de acces in gospodarii in Comuna Baleni, judetul Galati”, este de 801.658,00 lei fara TVA, din care: - 785.800,00 lei fara TVA - valoarea lucrarilor de constructii; - 4.000,00 lei fara TVA - valoarea lucrarilor pentru organizarea de santier; - 4.000,00 lei fara TVA - valoarea cheltuielilor conexe pentru organizarea de santier; - 7.858,00 lei fara TVA –valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 1% din valoarea estimata fara organizare de santier si diverse si neprevazute.

II.1.6) CPV: 45232453-2 - Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU

II.2.1) Valoare estimata: 801,658 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este de 15.000 lei fiind valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante – se prezinta in original; un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari – se prezinta in original; virament bancar in contul autoritatii contractante RO 36TREZ3065006XXX000226 deschis la Trezoreria Galati se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conform comunicatului emis de BNR.

Garantie de buna executie Garantia de buna executie (GBE) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. GBE se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie de buna executie; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari – se prezinta in original; c) retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.).



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerinta 1 Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1A – Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Cerinta 2 Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1B – Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic; - nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; - in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; - a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; - prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”) al societatii. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe l?nga Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, sediile secundare precum si punctul/punctele de lucru, pentru care exista obligatii de plata, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara ?n care ofertantul este rezident, traduse ?n limba rom?na de traducator autorizat si legalizate), ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011.Pentru sediile secundare, pentru care inregistreaza obligatii de plata, ofertantii vor prezenta o declaratie de proprie raspundere insotita de certificatele emise in acest sens de autoritatile locale. Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, sediile secundare precum si punctul/punctele de lucru, pentru care exista obligatii de plata, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 509/2011. Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata „conform cu originalul” semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine, vor prezenta orice documente edificatoare, elibetate de autoritati competente in tara in care acestia sunt rezidenti, cu care vor dovedi indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2. Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor oferta va fi declarata inacceptabila. Cerinta 3 Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar - Oprea Lica, Viceprimar - Popa Ionel, Secretar comuna –Craciun Fanica, Sef Birou Buget Contabilitate – Craciun Janeta, Responsabil achizitii publice – Sirbu Lica, Consilieri locali - Andrei Ecaterina, Avram Costica, Calin Marian, Marin Gheorghe, Miron Ionel, Miron Tudorel, Nita Nicolae, Nacu Marcela, Pintilie Ionel, Spinu Marian. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Atat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia „Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.” In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 1D – Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei. Cerinta 4 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 1C - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta). Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere se va prezenta un singur certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, semnat de fiecare asociat care formeaza asocierea. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos pentru partea de contract pe care o realizeaza. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul judetului ?n care este ?nregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) – cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru persoanele juridice straine – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident,din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate, pentru partea de contract pe care o realizeaza.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 (Cash-flow) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 88.000 lei pentru pentru o perioada de 2 luni . In cazul unei asocieri, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.,Cerinta nr. 2 (Cifra de afaceri) Operatorii economici vor prezenta Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2013, 2014,2015) Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani (2013,2014,2015) care trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei. Pentru unitatile economice ?nfiintate ?n ultimii trei ani se va lua ?n calcul cifra medie de afaceri globala ?ncep?nd cu data ?nfiintarii. Se va completa si se va depune, in original, Formularului nr. 3 - „Informatii generale”. Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) –Declaratie IMM. Pentru dovedirea indicatorului de cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2013, 2014,2015), autoritatea contractanta solicita prezentarea oricaror documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara Cifra medie de afaceri globale se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: -in anul 2013, 1 euro = 4,4190 Ron; -in anul 2014, 1 euro = 4,4446 Ron; -in anul 2015, 1 euro = 4,4450 Ron Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int). In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare, nu se iau in considerare datele subcontractantilor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale cat si copii ale documentelor edificatoare care atesta capacitatea economico-financiara a acestora. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Atunci c?nd ofertantul/candidatul demonstreaza ?ndeplinirea unei cerinte de calificare legate de situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala, prin invocarea sustinerii acordate de unul ori mai multi terti, capacitatea acestuia/acestora va fi cumulata, dupa caz, cu cea a ofertantului/candidatului pentru ?ndeplinirea respectivei cerinte. In situatia in care sustinerea a unei/unor terte persoane vizeaza resurse netransferabile, tertul sustinator va depune documente din care sa rezulte propria cifra de afaceri sau experienta similara. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara) Ofertantii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform prevederilor art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata. Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prin prezentarea de lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat lucrari similare, a caror valoare/valoare cumulata a fost de minim 790.000 lei fara TVA la nivelul unui contract, maxim doua contracte, insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Pentru contractele prezentate ca experienta similara in Anexa la Formularul 5 si Formularul 5.1 se vor prezenta: -certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata. Respectivele certificari/documente vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: - in anul 2011, 1 euro = 4,2379 Ron; - in anul 2012, 1 euro = 4,4560 Ron; - in anul 2013, 1 euro = 4,4190 Ron; - in anul 2014, 1 euro = 4,4446 Ron; - in anul 2015, 1 euro = 4,4450 Ron; Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an ?n parte. Nota: a) Ultimii 5 ani, se vor raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de calcul al perioadei nu va fi afectat de eventualele decalari ale termenului limita prevazut in invitatia de participare publicata initial.,Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului) Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru executia contractului de lucrari de retea de rigole betonate pe drumuri locale si podete de acces in gospodarii din care sa rezulte ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje si dotari: -statie de betoane; -excavator pe pneuri; -incarcator frontal; -autocisterna, autobasculanta , autocamion; -automacara; -autobetoniera; -repartizor finisor de beton; -placa vibratoare; -masina de taiat, indreptat, fasonat otel beton; -laborator gradul II verificari, incercari pentru betoane , autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator gradul II, autorizat ISC. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile Ordinului 1497/ 13.05.2011 Inspectoratul de Stat in Constructii. Se solicita laborator gradul II autorizat I.S.C. in vederea respectarii prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii in corelatie cu respectarea cerintelor de securitate, sanatate, mediu (cerintele Directivelor 89/106/CE, 42/2006/CE, 14/2000/CE) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea sau angajament de punere la dispozitie prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele / echipamentele necesare. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc. trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere/comodat sau un angajament de punere la dispozitie a utilajelor, insotite de documente prin care proprietarul face dovada proprietatii (lista mijloace fixe/facturi/ contracte de leasing, etc.). Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate.,Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului) Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate : -sef de santier , inginer constructor cu experienta specifica dovedita prin implicarea intr-un contract in care a avut atributii similare cu cele pe care le va avea in contractul ce urmeaza a fi incheiat – 1 persoana; -responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat ?n domeniul II (constructii rutiere, drumuri, poduri), atestare dovedita cu un Certificat de atestare tehnico-profesionala, ?nsotit de legitimatia valabila la data limita a depunerii ofertelor in conformitate cu prevederile art. 14 si ale art. 24 din Legea 10/1995 – 1 persoana; -specialist in domeniul cadastrului, goedeziei si cartografiei, autorizat ANCPI/OCPI sau echivalent in conformitate cu prevederile art.4 alin(4) lit.b) din Ordinul nr. 107/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate ?n domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Rom?niei – 1 persoana ; -responsabil cu controlul calitatii, inginer constructor, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor – 1 persoana; -sef punct de lucru, inginer constructor, cu experienta profesionala in activitati similare cu cele pe care le va avea in cadrul contractului, de minim 3 ani, dovedita cu documente relevante (contract de munca/copie Revisal si recomandare, etc) – 1 persoana.,Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; - CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original; - declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original; - diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului; - certificate de atestare tehnico – profesionala si legitimatie, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru persoanele cu calitatea de responsabil tehnic cu executia; - decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii; - autorizatii ANCPI, OCPI pentru specialistul ?n masuratori terestre si cadastru conform Ordinului nr. 107/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate ?n domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Rom?niei. -copii dupa partile relevante din contractul/ele de munca vizate de ITM si/sau din cartea de munca si/sau contract de colaborare in cazul persoana fizica autorizata sau angajament de participare (in conformitate cu prevederile art. 188, alin. 3, litera b din OUG 34/2006 modificata si completata). -pentru RTE si specialistul atestat ANCPI/OCPI nu se vor depune decat atestatele si/sau legitimatiile si angajamentele de participare. Aceste documente vor fi prezentate pentru a demonstra experienta solicitata ?n documentatia de atribuire pentru personalul propus a realiza contractul de achizitie publica. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini se vor prezenta documente echivalente emise in statul de resedinta, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, urmand ca la semnarea contractului (in cazul in care vor fi declarati castigatori) sa prezinte documentele recunoscute de autoritatile romane. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare functie – un specialist nu poate indeplini doua functii in cadrul proiectului. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) Cerinta 4 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 9. Lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare (Model acord de subcontractare). Ofertantul a carui oferta a fost declarata c?stigatoare are obligatia de a prezenta contractele ?ncheiate cu subcontractantii nominalizati ?n oferta, ?naintea semnarii contractului de achizitie publica.,Cerinta 5 Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere autentificat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului - completarea „Acordului de asociere” in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica”. Cerinta nr. 1 Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta, copie dupa certificat sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei: proceduri /manuale de calitate, activitate procedurala, etc., similare cu cele prevazute drept conditie pentru obtinerea unei certifcari SR EN ISO 9001, corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii pentru contractul de lucrari. Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza.,Cerinta nr. 2 Dovada implementarii unui sistem de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent. Se va prezenta, copie dupa certificat sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei: proceduri /manuale de calitate, activitate procedurala, etc., similare cu cele prevazute drept conditie pentru obtinerea unei certifcari SR EN ISO 14001, corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii pentru contractul de lucrari. Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) PROCEDURA

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2016 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2016 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) MOD DE FINANTARE

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2016 08:55
Vizionari 671