Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Amenajare trotuare, podete, intrari in curti si pista pentru bicilisti, elemente de mobilier

Amenajare trotuare, podete, intrari in curti si pista pentru bicilisti, elemente de mobilier stradal in Comuna Joita, JUDETUL Giurgiu, Lucrari de constructii de trotuare, Comuna Joita



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Comuna Joita

Numar invitatie: 386974 / 12.04.2016

Denumire contract: Amenajare trotuare,podete,intrari in curti si pista pentru bicilisti,elemente de mobilier stradal in Comuna Joita, JUDETUL Giurgiu

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Comuna Joita

Cod fiscal: 5718320, Adresa: Comuna Joita Judetul Giurgiu, Joita, Telefon: 0246/252250, Fax: 0246/252168

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Comuna Joita Judetul Giurgiu, Joita, Romania, cod postal: 087150, telefon:+40 246/252250, fax:+40 246/252168, persoana de contact:Ion Preda

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Sediul Primariei Comunei Joita Judetul Giurgiu

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Amenajare trotuare,podete,intrari in curti si pista pentru bicilisti,elemente de mobilier stradal in Comuna Joita, JUDETUL Giurgiu

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant

II.1.5) Obiectul contractului:

Amenajare trotuare,podete,intrari in curti si pista pentru bicilisti in Comuna Joita, JUDETUL Giurgiu Autoritatea contractana considera ca nu sunt necesare cheltuielilor diverse si neprevazute

II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU

II.2.1) Valoare estimata: 1,951,959.8 - 6,530,593 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 18.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zilecalendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . ?n cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege , cont RO31TREZ3225006XXX000682 deschis la trezoreria Bolintin Vale.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n euro sau in alta valuta se va face la cursul BNR dindata anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului : 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA .?n cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HGnr. 1045/2011



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor/cerintelor de calificare ofertantii vor prezenta: - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr. 1 din Sectiunii„Formulare” a Documentatiei de Atribuire), semnata de catre reprezentantul sau legal. Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitateatehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a seprezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. (Formularul nr. 1 dinSectiunea „Formulare” a Documentatiei de Atribuire) semnata de catre reprezentantul legal al tertuluisustinator. - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr. 2 dinSectiunea „Formulare” a Documentatiei de Atribuire), semnata de catre reprezentantul sau legal. 2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si altevenituri ale bugetului local ; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor deasigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala – DirectiaGenerala a Finantelor Publice). B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sadovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul destat si bugetul local in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta . Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezentacertificatele /documentele edificatoare in original sau copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” insotite de traducere autorizata. Nota 2: Din Certificatele /documentele edificatoare prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Totodata, mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permiteconfirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie peproprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabileprevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota 5: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitateatehnica/ profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu ase prezenta Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr.2 dinSectiunea „Formulare” a Documentatiei de Atribuire) semnata de catre reprezentantul legal al tertuluisustinator cuprinzand n numai literele a), c1), d) de la art. 181 din OUG nr. OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 6:: Certificatele constatatoare emise de autoritatile locale in sensul raportarii indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la sediul social, sediile secundare, precum si punctul / punctele de lucru pentru care exista obligatii de plata. Observatii: Operatorii economici care se ?nregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta ?nlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente ?n domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie (conform prevederile art 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP). ?n masura ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. ?ntr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. ATENTIE! a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. b. Operatorii economici care prin certificatele/ documentele edificatoare depuse in oferta sau ulteriorprezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitiepublica. A se vedea prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul 509/2011 al ANRMAP. c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul(toti membrii asocierii) prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor/ compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) ?n masura ?n care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. d.. Pentru persoanele juridice straine, certificatele/ documentele edificatoare, care vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii scadente se vor prezenta inconformitate cu legislatia nationala a tarii de origine a ofertantului/operatorului economic membru al asocieriisau a tarii in care ofertantul/operatorul economic membru al asocierii este stabilit - Ofertantul la procedura de achizitie publica are obligatia de a prezenta Declaratia ”Certificat de participarela licitatie cu oferta independenta" (Formularul 3, din Sectiunea Formulare a Documentatiei de Atribuire). - Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator/Subcontractantul la procedura de achizitie publica areobligatia de a prezenta Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 (Formularul 4, dinSectiunea Formulare a Documentatiei de Atribuire).Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri ?n cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care suntsot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla ?n relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cupersoane ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.• Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante precum si persoaneledin cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire sunt: Tanase Constantin – primar ; Grigore Constantin – viceprimar ; Catrina Roxana Elena – secretar ;Dinu Florentina – contabil ; Consilieri locali: Andrei Maria Magdalena , Alexandru Paul , Badea Laurentiu , Dumitru Fanut , Vasile-Petrescu Paraschiv , Nenciu Stefan , Paun Alexandru Aurel , Paun Constantin , Soare Rodica , Stoian Vasile , Tudorache Petre , Gaujeneanu Maria Cristina – achizitii publice , Preda Ion – urbanism , Iorgulescu Emanoil – consilier primar Autoritatea Contractanta pe parcursul aplicarii procedurii de atribuire va efectua toate demersurile necesare pentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese si sau manifestareaconcurentei neloiale in conformitate, atat cu prevederile art. 66 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cat si in conformitate cu prevederile contractuale. In acest sens, autoritateacontractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire orice ofertant care se afla in urmatoareasituatie: “ofertantul/ofertantul asociat/subcontractorul/tertul sustinator are relatii cu Antreprenorul (daca este desemnat) de natura sa afecteze impartialitatea supervizorului/consultantului in derularea contractului (relatiicomerciale, membrii in consiliul de administratie/organul de conducere, partisociale, parti de interes, actiuni, actionari, actionari persoane fizice)” .Autoritatea Contractanta pe parcursul aplicarii procedurii de atribuire va efectua toate demersurile necesarepentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese si / sau manifestareaconcurentei neloiale, in conformitate cu prevederile art. 66; 67; 70 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. In acest sens, Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude dinprocedura de atribuire orice ofertant care a participat la intocmirea documentatiei de atribuire, sau care areca ofertanti asociati,subcontractanti, terti sustinatori, experti, persoane fizice sau juridice implicate inelaborarea documentatiei de atribuire, personae mentionate de Autoritatea Contractanta in prezenta Fisa deDate a Achizitiei, numai ?n cazul ?n care implicarea sa ?n elaborarea documentatiei de atribuire este denatura sa distorsioneze concurenta. Autoritatea Contractanta pe parcursul aplicarii procedurii de atribuire va efectua toate demersurile necesare pentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese si sau manifestareaconcurentei neloiale in conformitate cu prevederile art. 66 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare. In acest sens, Autoritatea Contractanta va verifica pentru fiecare ofertant daca acesta detinepachetul majoritar de actiuni la alte firme/operatori economici participanti in cadrul aceleiasi proceduri deachizitie publica. Autoritatea Contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul/ofertantii care nu respectaprevederile art. 46 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.• Persoanele fizice sau juridice care participa direct ?n procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu audreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie saaiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), datele de identificare,actionarii/asociatii, organele de conducere, administratorii, cotele de participare. Informatiile cuprinse incertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare caredovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit,in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” insotite de traducereautorizata din care sa reiasa informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. ATENTIE! a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator/subcontractant).

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani (2012, 2013, 2014) trebuie sa fie in valoare de minim: 3.600.000 lei. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 privind informatiile generale din Sectiunea „Formulare” a Documentatiei de Atribuire. Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anii: 2014, 2013,2012. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2014 – 1 Euro = 4,5019 Lei; 2013 – 4,4190 Lei, 2012- 1 Euro = 4,4560 Lei;). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe siteul: www.bnr.ro .Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe siteul http://ec.europa.eu. NOTA: Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea economica si financiara cu sprijinul unui Tert sustinator 1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indifferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11.1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). 2. ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. 3. Cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita conform art. 7 din instructiunea ANRMAP nr. 1/2015. In acest sens ofertantul va prezenta: -Formularul nr.6 din Sectiunea "Formulare" a Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.,Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2014, 2013, 2012), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Ofertantul va prezenta formularele de bilant pe anii 2014,2013,2012 astfel cum au fost depuse si inregistrate la organele competente TERT SUSTINATOR 1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea cerintei, si de o alta persoana,indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11-1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2 In acest sens se va prezenta Formularul nr. 7 din Sectiunea - „Formulare” din cadrul Documentatiei de Atribuire. Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 69^1, art 180 si art.181 lit a)c^1) d). INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Nota 1: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari similare executate ?n ultimii 5 ani(perioada se va calcula avand in vedere termenul limita de depunere a Ofertelor, modul de calcul nu va fi afectat de eventualele decalari ale termenului limita prevazut in AP/IP publicat initial). Cerinta nr. 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani (perioada se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor, modul de calcul nu va fi afectat de eventualele decalari ale termenului limita prevazut in AP/IP publicat initial) lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului, respectiv lucrari de intretinere,reparare si/sau consolidare si/sau reabilitare /modernizare si/sau constructii de drumuri , la nivelul unui contract – maxim 3 contracte, a caror valoare /valoare cumulata sa fie de minim 1.800.000 lei lei fara TVA sau echivalent (pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte). Inacest sens, ofertantul trebuie sa prezinte: - Certificari de buna executiepentru cele mai importante lucrari. Certificarile respective vor indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit, conform prev art. 188 alin. (3) lit. a) dinOUG nr. 34/2006. ertificatele/documentele edificatoare careprobeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare sunt documentele emise de Beneficiarul lucrarilor si anume: Procesele verbale de receptie laterminarea lucrarilor/ Procesele verbale de receptie partiala a lucrarilor /Procesele verbale de receptie finala sau alte documente, din care sa reiasa receptia la sfarsitul executiei lucrarilor sau receptia partiala a lucrarilor executate precum si toate elementele necesare pentru confirmareaindeplinirii acestei cerinte. Certificarile vor fi insotite de Formularul nr. 7 si 8 "Declaratie privind experienta similara a ofertantului pentru lucrari similare inultimii 5 ani" din Sectiunea „Formulare” al Documentatiei de Atribuire,semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.,Nota: 1. Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie finala sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. 2In situatia in care au fost executate aceste lucrari inasociere/subantrepriza, se vor lua in considerare lucrarile similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani de catre ofertant. 3. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicatpe site-ul www.bnr.ro (2012–1 Euro= 4,4560 lei; 2013–1 Euro= 4,4190 lei;2014 – 1 Euro = 4,5019 lei). Pentru alte monede decat Euro, se transformamai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru aniirespectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. 5.?n cazul ?n care existaincertitudini sau neclaritati ?n ceea ce priveste anumite documente prezentate si in masura ?n care aceste documente nu pot fi considerate edificatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documentele mentionate sau detalii, precizari, informatii sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul ?n cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii ?n acest sens. Continuare Cerinta 2. Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea tehnica si/sau profesionala cu sprijinul unui Tert sustinator:Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul nr. 28 din Sectiunea„Formulare” a Documentatiei de Atribuire. Informatii privind indeplinireacriteriului privind capacitatea tehnica cu sprijinul unui Tert sustinator: 1.Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unuicontract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente ?ntre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din HGnr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. ?n cazul ?n careofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica invoc?nd si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective. In acest sens se va prezenta Angajamentul fermprivind Capacitatea tehnica (Formularul nr.28 din Sectiunea „Formulare” aDocumentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Cerinta nr. 2 Atunci c?nd ofertantul/candidatul demonstreaza ?ndeplinirea unei cerinte de calificare legate de situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala, prin invocarea sustinerii acordate de unul ori mai multi terti, capacitatea acestuia/acestora va fi cumulata, dupa caz, cu cea a ofertantului/candidatului pentru ?ndeplinirea respectivei cerinte.In conformitate cu INSTRUCTIUNEA nr. 1 din 25 august 2015 a Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice emisa ?n aplicarea prevederilor art. 186 si 190 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servic Cerinta nr. 3.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamente / autoutilaje / utilaje minime necesare in vederea ?ndeplinirii contractelor subsecvente ce se vor incheia in baza acordului cadru,In acest sens, ofertantul trebuie sa prezinte: - Formular 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, insotit de Anexa la Formularul 9 – LISTA privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; - Documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor,instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului de lucrari- in copii cu mentiunea “conform cu originalul”;,Cerinta nr. 3.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamente / autoutilaje / utilaje minime necesare in vederea ?ndeplinirii contractelor subsecvente ce se vor incheia in baza acordului cadru,In acest sens, ofertantul trebuie sa prezinte: - Formular 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, insotit de Anexa la Formularul 9 – LISTA privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; - Documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor,instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului de lucrari- in copii cu mentiunea “conform cu originalul”; Cerinta nr. 4. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune proprietate /contract /precontract de colaborare angajament de punere la dispozitie ) de laborator autorizat de minim gradul II cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier, conform Ordinul nr. 1497/2011 pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si ?ncercari ?n activitatea de constructii ?n vederea autorizarii .Pe langa proprietate /contract/precontract de colaborare se accepta si angajament de punere la dispozitie,Cerinta nr. 6. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractelor subsecvente ce sevor incheia in baza acordului cadru, si anume: a) Coordonatorul de Proiect/Sef de Santier – min 1 persoana . Studii - licentiat studii superioare,Experienta profesionala: a) participarea in cel putin un proiect unde sa fiindeplinit functia/calitatea de coordonator de lucrari/ director proiect /manager proiect / adjunct director proiect / adjunct manager proiect; b)participarea in cel putin un proiect/ contract de lucrari cu domeniul specificaferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv?n contracte de lucrari ?n infrastructura de transport rutier ; Se va prezenta: - Formularul nr. 11 “Lista personaluluicheie” si Formularul nr. 10 din Capitolul „Formulare”, alDocumentatiei de atribuire; - diploma de studii -copie lizibila cu mentiunea“conform cu originalul”; - Formularul nr.12 “ CURRICULUM VITAE “ pentrupersoana propusa completat in conformitate cu modelul prezentat inCapitolul “Formulare” al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 13 se vaprezenta semnat de catre persoanele propuse in oferta; - Formularul nr.14“Declaratie de disponibilitate“ pentru persoana propusa completat inconformitate cu modelul prezentat in Capitolul “Formulare” al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 14 se va prezenta semnat in original de catrepersoana propusa in oferta; - Documente-suport care atesta expprofesionala: fisa ost/contract de munca/decizie de numire/recomandaresau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul; - Documentul dincare sa rezulte natura relatiilor juridice dintre ofertant si persoana nominalizata pe aceasta functie.,Continuare Cerinta nr. 6.Responsabil tehnic cu executia (RTE) ?n domeniuldrumuri si poduri – min 1 persoana - atestat ?n domeniul II conform OrdinuluiMLPTL nr. 777/2003 Se va prezenta: - atestatul tehnico-profesional emisconform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 pentru aprobarea Reglementariitehnice "?ndrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cuactivitate ?n constructii", valabil la data limita stabilita pentru depunereaofertelor- copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” . Pentruoperatorii economici care prezinta experti straini se vor prezenta documenteechivalente emise in statul de resedinta, valabile la data limita stabilitapentru depunerea ofertelor, urmand ca la semnarea contractului (in cazul in care vor fi declarati castigatori) sa prezinte documentele recunoscute deautoritatile romane, acolo unde legislatia nationala impune. - Formularulnr.14 “Declaratie de disponibilitate“ pentru persoana propusa completat inconformitate cu modelul prezentat in Capitolul “Formulare” al Documentatieide Atribuire. Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original de catrepersoana propusa in oferta; - Documentul din care sa rezulte natura relatiilorjuridice dintre ofertant si persoana nominalizata pe aceasta functie. Continuare Cerinta nr. 6.Responsabil cu Asigurarea Calitatii – min 1 persoana Experienta profesionala: - participarea in cel putin un proiect undesa fi indeplinit functia/calitatea de Responsabil Control Calitate/ ResponsabilAsigurarea Calitatii / Responsabil tehnic cu calitatea/Inginer calitate. Se vorprezenta: - Formularul nr.12 “ CURRICULUM VITAE “ pentru persoanapropusa completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul“Formulare” al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 13 se va prezentasemnat de catre persoanele propuse in oferta; - Formularul nr.14 “Declaratiede disponibilitate“ pentru persoana propusa completat in conformitate cumodelul prezentat in Capitolul “Formulare” al Documentatiei de Atribuire.Formularul nr. 14 se va prezenta semnat in original de catre persoanapropusa in oferta; - Documente-suport care atesta exp profesionala: fisapost/contract de munca/decizie de numire/recomandare sau orice alte docsimilare- in copie conforma cu originalul; - Documentul din care sa rezultenatura relatiilor juridice dintre ofertant si persoana nominalizata pe aceastafunctie. Continuare Cerinta nr. 6. Responsabil cu SSM – min 1 persoana. Experienta profesionala: - participarea in cel putin un proiect unde sa fi indeplinit functia/calitatea de Responsabil SSM. Se vor prezenta: - Formularul nr.12 “ CURRICULUM VITAE “ pentru persoana propusa completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul “Formulare” al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 14 se va prezenta semnat de catre persoanele propuse in oferta; - Formularul nr.13 “Declaratie de disponibilitate“ pentru persoana propusa completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul “Formulare” al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 14 se va prezenta semnat in original de catre persoana propusa in oferta; - Documente-suport care atesta exp profesionala: fisa post/contract de munca/decizie de numire/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul; - Documentul din care sa rezulte natura relatiilor juridice dintre ofertant si persoana nominalizata pe aceasta functie.,Cerinta nr. 7. Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Formularul 10 INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII „Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora” . ?n cazul ?n care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii propusi nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Nota 1: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. TERT SUSTINATOR 1. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea cerintei, si de o alta persoana,indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11-1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 69^1, art 180 si art.181 lit a)c^1) d). Dovada indepliniri unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent,Dovada indepliniri unui sistem de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) PROCEDURA

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2016 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2016 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) MOD DE FINANTARE

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2016 08:14
Vizionari 548