Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Reparatii carosabil si trotuar dupa interventiile pe retelele de apa-canal

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A

Numar invitatie: 366033 / 16.10.2014

Denumire contract: Reparatii stradale (carosabil si trotuar) dupa interventiile pe retelele de apa-canal

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA AQUASERV S.A

Cod fiscal: 10755074, Adresa: str.K?s K?roly, nr.1, Targu Mures, Telefon: +40 265208846, Fax: +40 265208881

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str.K?s K?roly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon:+40 265208810, fax:+40 265208881, persoana de contact:Ferenc Fekete

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

SC COMPANIA AQUASERV S.A str.K?s K?roly, nr.1, Targu Mures, Romania,

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Ap?

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Reparatii stradale (carosabil si trotuar) dupa interventiile pe retelele de apa-canal

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Reparatii stradale (carosabil si trotuar) dupa interventiile pe retelele de apa-canal, in aria de operare SC COMPANIA AQUASERV SA dupa cum urmeaza: Lot 1-Tg Mures, inclusiv Zona metropolitana( Unghei, Sg. Mures, Cristesti, Ernei,Corunca)-Valoarea estimata 440.000,00 lei, din care diverse si neprevazute 40.000,00 lei. Lot 2- Sighisoara-Valoarea estimata 93.500,00 lei, din care diverse si neprevazute 8.500,00 lei. Lot 3- Tarnavei-Valoarea estimata 38.500,00 lei, din care diverse si neprevazute 3.500,00 lei. Lot 4-Reghin-Valoarea estimata 69.300,00 lei, din care diverse si neprevazute 6.300,00 lei. Lot 5-Ludus -Valoarea estimata 25.300,00 lei, din care diverse si neprevazute 2.300,00 lei. Lot 6-Iernut-Valoarea estimata 8.250,00 lei, din care diverse si neprevazute 750,00 lei., Lot 7-Cristuru Secuiesc-Valoarea estimata 7.150,00 lei, din care diverse si neprevazute 650,00 lei. Valoarea alocata pentru diverse si neprevazute este considerata suma fixa si a fost stabilita de catre AC reprezentand 10% din valoarea estimate a contractului.

II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 682,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de: Lot 1 – 7.000,00 lei, pt Lot 2 – 1.000,00 lei, pt Lot 3 – 500,00 lei, pt Lot 4 – 1.000,00 lei, pt Lot 5 – 350,00 lei, pt Lot 6 – 130,00 lei, Lot 7 – 110,00 lei, Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire, sau prin virament bancar/ordin de plata emis ?n favoarea autoritatii contractante ?n contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. Mures. Perioada de valabilitate:90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre membrii asocierii ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. ?n oricare forma va fi emisa garantia de participare, va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata . Garantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana. Pentru garantia de participare constituita ?n alta moneda/valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data 26.09.2014.

Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: Se consituie prin oricare dintre formele pevazute la art 90 alin 1-3 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de preferat prin Retineri Succesive conform prevederilor art.90 alin alin.(3) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii. In cazul depunerii de oferte in asociere garantia de buna executie trebuie constituita in numele asocierii si va acoperii in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii – eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local ?n conformitate cu cerintele autoritatii contractante. 3. In cazul in care tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. 4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 -Declaratie privind eligibilitatea, 2. Formularul nr. 5- Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, 3. Formularul nr. 7 – Certificat de participare la licitatie 4. Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia Ocupata Karacsony Erdei Etel -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Pop Claudiu -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Padurean Mihai -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Piaskovski Stanislav -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Tripon Sorinel -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Suciu Calin -Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Pantea Constantin - Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Kolumban Sandor- Gabor Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Racz Ernest Lucian -Presedintele Consiliului de Administratie Pajint Emilia Marcela- Membru al Consiliului de Administratie Nagy Istvan -Membru al Consiliului de Administratie Puscas Andrei Constantin- Membru al Consiliului de Administratie Horobet Sergiu- Director General Lazar Sorin- Director Economic Bota Zoltan- Director Exploatare Pora Zamfira -Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale Sirb Cristina-Manager Finante Pop Calin - Manager Dezvoltare si Relatii Ciupe Aurel -Manager Apa Potabila Bauer Csaba -Manager Apa Uzata Turcu Gheorghe- Manager mentenanta Oancea Radu Adrian- Sef Serviciu Achizitii Publice Fekete Ferenc Presedintele Comisiei de Evaluare Ristea Mihail – Membru al Comisiei de evaluare Vulpe Radu - Membru al Comisiei de evaluare 6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere al ofertei, in original, copii legalizate sau copii „conform cu originalul” 7. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere al ofertei, in original, copii legalizate sau copii „conform cu originalul” Nota 1: Declaratia privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator sisau subcontractant (dupa caz). Nota 2: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana 3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate ?n original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului. Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic.. 2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc). Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionate in aceasta sectiune.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara, cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani. - Formularul nr.11 – Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Informatii privind asociatii si subcontractantii Daca oferta se depune de catre un grup de operatori economici (asociati/subcontractanti) oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere/subcontractare. Toti asociatii ??i vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Contractele incheiate intre liderul asociatiei si Asociati/Subcontractanti vor deveni anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si acesta. In cazul subcontractarii ofertantul va preciza sarcinile fizice si valorice care revin partilor in cadrul ofertei tehnice si financiare.,Declaratie privind utilaje instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic Se solicita asigurarea ( ?n dotare proprie, prin contracte sau conventii de ?nchiriere,etc.)utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport, care sunt considerate necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .,Asigurarea personalului tehnic de specialitate Personalul ofertantului implicat in contract Se solicita informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Se solicita prezentarea copiei atestatului ?n domeniu lucrarii a responsabilului tehnic .,Experienta similara a operatorului economic Pentru demonstrarea capacitatii profesionale,se solicita: Lista lucrarilor similare executate ?n ultimii 5 ani, ?nsotita de certificate de buna executie sau orice alte documente constatatoare semnate de beneficiar, din care sa rezulte executarea unori lucrari similare in valoare cumulata de minim 300.000,00 entru Lotul 1, 70.000,00 lei pentru Lotul 2, 30.000,00 Lei pentru Lotul 3, 55.000,00 Lei pentru Lotul 4,20.000,00 Lei pentru Lotul 5, 6.000,00 Lei Pentru Lotul 6 si 4.000,00 Lei pentru Lotul 7. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit; Pentru calculu echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta conicate de BNR. Management de Mediu Se solicita demonstrarea faptului ca operatorul economic are implementat si certificat Standardul de Management de Mediu ?n conformitate cu SR EN ISO 14001, sau echivalent Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu Copia certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de persoanele autorizate, va fi depusa ca parte a ofertei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei, iar operatorul este obligat sa mentina valabilitatea lui pe toata perioada desfasurarii lucrarilor.,Sistem de asigurare a calitatii Se solicita demonstrarea faptului ca operatorul economic are implementat si certificat Standardul de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Copia certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de persoanele autorizate, va fi depusa ca parte a ofertei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunerie a ofertei, iar operatorul este obligat sa mentina valabilitatea lui pe toata perioada desfasurarii lucrarilor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2014 11:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 13:46
Vizionari 356